quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:49 schreef Maes het volgende:
Snackpoint blijft toch wel Snackpoint heten?
Goeie actie
Nee was dus geen instellingsprobleem van de foon maar van hun. We konden er ook niet mee bellen of gebeld worden in Duitsland. En als je op 5 min. van de grens zit ben je daar nogal snel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou maar dat lijkt me een instellingsprobleem van je telefoon.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Weer niet bijgelezen
Snackpoint is nog een jonge duif, helemaal gezond op wat ontbrekende pennen na, hij zit nu in een fijn hokkie bij de dierenambu en wordt naar de vogelopvang in Opglabeek gebracht, waar hij mag aansterken en dan wordt ie weer vrijgelaten![]()
Wat een leuke mensen daar zeg![]()
We kregen een uitgebreide rondleiding, allemaal opvangknijnen en zo daar, knaagdieren vooral dus, en wat vogels. En een uil en een torenvalk. Dr waren allemaal kids met die knijnen in de weer.
We zijn meteen maar donateur geworden
hier gehad met Vodafonequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we wel doorgaan: T-Mobilehoelang zou het duren voordat ze snappen dat als ik zeg dat sms'jes niet aankomen ze ook niet aankomen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef Nonneke het volgende:
Zo pad in de voortuin en de stoep weer helemaal blaadjes vrij gemaaktGeen vallende kindjes op fietsjes, en postbode's meer
Nouja de bomen hebben nog blaadjes zat om te verliezen
![]()
En zo'n goed buurmeisje als ik ben heb ik ook maar even bij de buren voor geveegd
Snackpoint.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ff snel Snackpoint showen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Zeker goeie deal !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Ynske het volgende:
goeie deal bij de Jumbo
een zak met spul van de groente/fruitafdeling voor 5 euro, gedeeld met huisgenootje
onze buit was, zak met elstarappels, 4 grote mango's, 2 zakken met mandarijntjes en een tricolor paprikazak
quote:
Ik ben wel wakker maar ik kan alleen door mensen te qouten een bericht schrijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef JJH het volgende:
Hé mensen! Doe allemaal eens wakkerworden!
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker maar ik kan alleen door mensen te qouten een bericht schrijven.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker maar ik kan alleen door mensen te qouten een bericht schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |