Eens!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Q, wat raar dat ze zeggen 'voor 99,9% Crohn'. Zijn de uitslagen er al dan?
Want zo'n abces kan vast ook wel komen omdat je er de laatste weken zo mee liep te emmeren?
Jammer dat ze je nu misschien onnodig zorgen laten maken, want ik ken jou een beetje... jij gaat heel de avond op Crohn zitten Googlen
Sterkte
(A) is msn, dat doet t hier nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:18 schreef rats het volgende:
Hoi terug nog.
(Owkee het is al 2 topics terug dat iemand dat zei :p maar beter laat dan nooit toch (A) )
Ik kijk niet zo vaak hier lol en dan is het zomaar een paar topics verder (A)
Wij zijn zo snel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:18 schreef rats het volgende:
Hoi terug nog.
(Owkee het is al 2 topics terug dat iemand dat zei :p maar beter laat dan nooit toch (A) )
Ik kijk niet zo vaak hier lol en dan is het zomaar een paar topics verder (A)
Uitslagen neem ik aan dat die er zijn. Maar ik heb daar ook allemaal wondjes, en natuurlijk een darmontsteking + diarree en nog wat pijn en crohn zit in de familie. Dus hij ging uit van 99.9% crohn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Q, wat raar dat ze zeggen 'voor 99,9% Crohn'. Zijn de uitslagen er al dan?
Want zo'n abces kan vast ook wel komen omdat je er de laatste weken zo mee liep te emmeren?
Jammer dat ze je nu misschien onnodig zorgen laten maken, want ik ken jou een beetje... jij gaat heel de avond op Crohn zitten Googlen
Sterkte
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
*googled Crohn.
Owja. Sterkte ermee. Kan dat een beetje normaal behandeld worden?
[..]
De posse is weer compleet,
Ja hoor. Met permanente medicatie moet dat goed te doen zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
*googled Crohn.
Owja. Sterkte ermee. Kan dat een beetje normaal behandeld worden?
[..]
De posse is weer compleet,
neuh doe ik ook niet. En ik maak me ook geen zorgen. Hij wilde dus maandag een behandelplan opstellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef MrSubtle het volgende:
Kut voor je Q, trek nog maar geen conclusies voor alle testresultaten binnen zijn... sterkte in ieder geval
Gaaf toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
neuh doe ik ook niet. En ik maak me ook geen zorgen. Hij wilde dus maandag een behandelplan opstellen.
Nou, ik zie het allemaal wel. Ik vind het wel ff best. Lange dag gehad. en ik ga zo vreten en van mn weekend genieten.
Ik heb wel een ontzettende schattige schoonmams trouwensdie kwam in rep en roer baloetje uitlaten
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf toch.
Jij was inderdaad al wakker toen ik nog naar bed moest.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar durf je nu ook weer te kakken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaik kón echt niet slapen. En ik ben verbazend fit nog voor de tijd dat ik wakker ben. Alhoewel ik nu echt inkak
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar durf je nu ook weer te kakken.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Even snel zwaaien vanuit huis!Zometeen lekker uit eten!
Weet ik nog niet, we worden meegenomen! Ik heb er zin an in ieder geval!quote:
Hier heenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, we worden meegenomen! Ik heb er zin an in ieder geval!
Waar ga jij heen morgen?
Dat ziet er leuk uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |