Pf, ik schei eruit met reageren in 2 topics hoor, voor er meer misverstanden onstaan. Lees maar in het andere topic, daar staat het antwoord op deze post.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ik heb geen open lijn met mijn medemods dus ik geen idee wat Xiliantof of Isdatzo op dit moment aan het doen zijn en daardoor kan ik niet weten wat ze tien minuten geleden gedaan hebben.
Ik wacht liever even tot ik met mijn medemods gesproken heb en dat we de acties goed uit kunnen zetten en het op die manier snel en gecoordineerd kunnen uitvoeren.
Dit voorkomt dubbelwerk en hoeven we niet steeds het wiel uit te vinden.
Iets wat niet handig werkt.
Ik negeer niemand expres en zal dat ook niet gaan doen.
Niet mauwen!! Jij vraagt of ik uit kan leggen waarom ik je niet coulant vind, terwijl ik dat niet eens gezegd heb.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als je het eerst hebt over "de blauwe" (alle mods) moet ik dus sommige posts wel als specifiek aan Netsplitter gericht lezen? Dat wordt wat lastig bijhouden.
Ik mauw niet... Dan was mijn interpretatie wellicht fout door de stelligheid en drukte eromheen. Maar dan had je dat kunnen zeggen ivp kort af zijn en zeggen dat ik niet zou mogen reageren op een post die "aan alle blauwe" is gericht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet mauwen!! Jij vraagt of ik uit kan leggen waarom ik je niet coulant vind, terwijl ik dat niet eens gezegd heb.
Dat is opgelostquote:Laatste keer:
Ik ergerde me aan het negeren van wat posts die in het algemeen gericht waren aan mods van FOT, want geplaatst in FB. EN dat is opgelost. Oke???
Als ik al mee zou doen met wedstrijden zou ik idd ook gewoon alleen portrait foto's insturen en geen landscapequote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Chanty het volgende:
Hoi ik kom rellen
We hadden het er in de SC over dat (liggende) foto's op 610 px eigenlijk niet tot hun recht komen. Er zijn nog maar weinig mensen die een prehistorische internetverbinding hebben. Een foto fullsize posten is natuurlijk geen optie en voegt naar mijn idee ook niet veel toe. Maar wellicht is het toch het overwegen waard om het fotformaat wat op te schroeven? bv 900 px breedte?
*rel* *rel* *rel* *knuppffel in hoenderhok* etc, etc.
Oeh spannendquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
bij deze alvast een reactie van mij voordat ik gelynched wordt.
Ik heb je post gelezen en zal dit bespreken met mijn medemods.
k snap dat men niet happig zal zijn om de layout om te gaan bouwen om breedere foto's te kunnen tonen. maar misschien is het wel opgenomen in de nieuwe layout die er binnenkort gaat komen. zal misschien geen 900 zijn maar wel iets groter? k ga eens zoeken in dat topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Chanty het volgende:
Hoi ik kom rellen
We hadden het er in de SC over dat (liggende) foto's op 610 px eigenlijk niet tot hun recht komen. Er zijn nog maar weinig mensen die een prehistorische internetverbinding hebben. Een foto fullsize posten is natuurlijk geen optie en voegt naar mijn idee ook niet veel toe. Maar wellicht is het toch het overwegen waard om het fotformaat wat op te schroeven? bv 900 px breedte?
*rel* *rel* *rel* *knuppffel in hoenderhok* etc, etc.
aan die optie had ik niet eens gedachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:49 schreef Chanty het volgende:
Lay out hoeft toch niet omgebouwd te worden? Als gewoon automatisch geresized wordt van bv 900 naar 610 zodat je erop kunt klikken voor de grotere is dat al een hele vooruitgangAl zou ik geen bezwaar hebben tegen een 900 px breed forum
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
bij deze alvast een reactie van mij voordat ik gelynched wordt.![]()
quote:Ik heb je post gelezen en zal dit bespreken met mijn medemods.
Als je zelf al in kunt stellen welke FOK! layout je wilt gebruiken moet het vast ook wel mogelijk zijn een layout te maken met 900px breedte en mensen zelf laten beslissen of ze dat willen gebruiken of nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
k snap dat men niet happig zal zijn om de layout om te gaan bouwen om breedere foto's te kunnen tonen. maar misschien is het wel opgenomen in de nieuwe layout die er binnenkort gaat komen. zal misschien geen 900 zijn maar wel iets groter? k ga eens zoeken in dat topic
ow en je hebt gelijk dat fullsize geen goed idee isdat werkt hier echt niet meer met laden dan.
Het gaat nu niet alleen over de wedstrijdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat toch ook al heel lang in de regels dat je een grotere versie mee mag sturen (eigen webspace) als je vindt dat je foto op 610 niet overkomt?
WTF, ben jij ineens weer blauw?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat toch ook al heel lang in de regels dat je een grotere versie mee mag sturen (eigen webspace) als je vindt dat je foto op 610 niet overkomt?
niet van FOT hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WTF, ben jij ineens weer blauw?![]()
![]()
Oh bloody hell, komt die ellende er ook weer aan.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
niet van FOT hoor.
Eurovisie Songfestival 2010
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef Netsplitter het volgende:
Fotogrootte update:
De postgrootte is veranderd naar 1024px.
Dit formaat is ideaal icm flickr enzo.
Hou er wel rekening mee dat er een stippellijn rond de foto's komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |