abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 11:04:52 #251
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79398087
3 van de 11 wedstrijden dit seizoen gewonnen.. Langzaam gaat dat gemiddelde naar de 50%
pi_79398118
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:04 schreef Drassss het volgende:
3 van de 11 wedstrijden dit seizoen gewonnen.. Langzaam gaat dat gemiddelde naar de 50%
Ik sta nog op 100%
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 21 maart 2010 @ 11:10:19 #253
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79398174
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik sta nog op 100%
Ja, heb wat potten in de 5/6 gebald ( ben zelf een 7,0 ) dus dan krijg je vanzelf keiharde tikken Helaas ook een paar super tiebreaks verloren.. das altijd een beetje jammer.

Achja nog 1 toernooi met zeker een wedstrijd of 6 en dan competitie! Heb er zin an!
pi_79441042
Nog 19 dagen
U MAD?
pi_79441254
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik sta nog op 100%
En nog steeds. HE en HD gewonnen. De GD kon niet doorgaan gister, die doen we maar ergens deze week. Maar ging wel erg lekker Ik ben klaar voor de competitie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 22 maart 2010 @ 11:40:30 #256
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79441587
Nice Norrage. Hier gaat nog 1 toernooi gespeeld worden met zeker 5 wedstrijden. daarna 6 dagen rust en de competitie zal beginnen
pi_79442468
Bij ons zijn de buitenbanen nog lang niet klaar . Was zaterdag even langs geweest, maar ze verwachten pas met Pasen (1 week voor de competitie ).
U MAD?
pi_79443497
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Bij ons zijn de buitenbanen nog lang niet klaar . Was zaterdag even langs geweest, maar ze verwachten pas met Pasen (1 week voor de competitie ).
Het is bij veel clubs krap aan hoor. Die lange winter heeft er aardig ingehakt in de banen en de groundsman op bijna elke club kon pas laat beginnen met de banen. Op onze club gaat het nipt worden of ze het komende weekend bij het openingstoernooi klaar zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:09:42 #259
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79444558
mijn forehand gaat kut de laatste tijd
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 22 maart 2010 @ 13:26:14 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79445094
Net nog een mailtje gehad met de herinnering dat het openingstoernooi eraan komt. Dus zal bij ons wel goed komen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 22 maart 2010 @ 13:42:31 #261
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_79445636
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef Salamando het volgende:
mijn forehand gaat kut de laatste tijd
Ik heb dagen dat ik als een 4tje serveer en ik heb dagen dat ik als een zeventje sta te klooien

Niet goed voor een zesje
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_79445957
Alleen met mijn service gaat het een beetje wisselvallig de laatste tijd, maar de rest gaat aardig ik ben tegenwoordig echt eindeloos constant Dat was wel eens anders
pi_79447238
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is bij veel clubs krap aan hoor. Die lange winter heeft er aardig ingehakt in de banen en de groundsman op bijna elke club kon pas laat beginnen met de banen. Op onze club gaat het nipt worden of ze het komende weekend bij het openingstoernooi klaar zijn.
Bij ons liggen inmiddels op 2 banen lijnen, en is er nieuw gravel gestrooid. Kortom moet nog veel gebeuren.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:35:22 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79447695
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik heb dagen dat ik als een 4tje serveer en ik heb dagen dat ik als een zeventje sta te klooien

Niet goed voor een zesje
Ach dat heb ik ook

Paar weken geleden stond ik zo goed te serveren dat ik het een 2 speler moeilijk maakte, een week later kon ik hem er nog niet eens overheen duwen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_79447837
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Zeg doe eens niet zo denigrerend
U MAD?
pi_79448085
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach dat heb ik ook

Paar weken geleden stond ik zo goed te serveren dat ik het een 2 speler moeilijk maakte, een week later kon ik hem er nog niet eens overheen duwen
Komt erg bekend voor ja Afgelopen woensdag ging ik vrij makkelijk mee met een 2'tje en een 3'tje op training en afgelopen zaterdag speelde ik zo slecht op training dat ik geen bal raakte tegen een 6'je

EDIT: We gaan het topic nog vol krijgen voor het begin van de competitie. Dat had ik nooit gedacht
pi_79448192
vind dat jullie wel een beetje erg overdreven zeggen "ik kan mee met een 2tje en een 3tje" en zo...ik denk dat in de praktijk nog zal tegenvallen
pi_79448405
Ik zag dat bij ons de openingsdatum nog steeds op 27 maart staat, dus ik ga ervan uit dat ze gewoon op schema liggen. Ik hoop dat de banen wel een stuk harder zijn dan vorig jaar. Wat was dat een drama zeg, je zakte achterin gewoon half weg, het leek net drijfzand .
pi_79448462
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
vind dat jullie wel een beetje erg overdreven zeggen "ik kan mee met een 2tje en een 3tje" en zo...ik denk dat in de praktijk nog zal tegenvallen
Meegaan is daarom nog altijd wat anders dan winnen .
pi_79448610
quote:
Och in een wedstrijd zal ik er tegen dat 2'tje met 1 en 1 afgaan ofzo en tegen dat 3'tje met 3 en 3 ofzo, maar daarom kan je nog wel zeggen dat je qua tempo met die gasten mee kan
pi_79448711
Ik heb een beetje schijt aan die mentaliteit, vandaar mijn reactie. Ik begrijp wat jullie zeggen Maar er zijn veel mensen (ik ken er wel wat) die denken dat ze o zo goed zijn, maar ja, iedereen speelt relaxter als ze tegen iemand spelen die veel beter is.
pi_79449014
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een beetje schijt aan die mentaliteit, vandaar mijn reactie. Ik begrijp wat jullie zeggen Maar er zijn veel mensen (ik ken er wel wat) die denken dat ze o zo goed zijn, maar ja, iedereen speelt relaxter als ze tegen iemand spelen die veel beter is.
Ach een mentaliteit is het niet echt, want als je zo goed bent als die gasten, ben je zelf wel 2 of 3 Dat weten dat mensen die dat zeggen, mezelf incluis, heus wel (tenminste dat hoop ik voor ze, anders leiden ze inderdaad aan enorme zelfoverschatting ).
  maandag 22 maart 2010 @ 15:16:59 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79449188
Toen ik jong was, was er een jaar dat ik bijna 3 was op rating. Scheelde echt 0.001 punt ofzo.

Dus bij een goede dag kan ik een eind meekomen met die gasten. Ik zeg niet dat ik van ze win, maar ik kan het ze wel moeilijk maken. Een 2tje heb ik toen ik dat niveau had ook een keer tegen gespeeld, maar daar maak ik me geen illusies tegen
  maandag 22 maart 2010 @ 15:23:58 #274
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79449440
Ik zeg altijd al vol trots dat ik redelijk mee kan tegen een vijfje
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_79449603
Ik sta 5.4 maar zeg altijd dat ik veel slechter ben
pi_79451729
de club waar ik bij speel word overdag al getennist (gravel) onder toezicht van de groundsmen dit is echter maar tot 17:00 want dan vertrekt hij naar huis, en hij zegt ook continue voorzichtig lopen het is nog erg zacht. Heb zelf helaas door drukte met studie nog niet kunnen spelen maar as weekend is het openings toernooi. Vanaf as Maandag mogen we ook weer 's avonds spelen. Dus ik sta over 8 dagen 's avonds te spelen.

Heb er wel weer zin in, helaas heb ik wegens omstandigheden al 3 weekenden moeten afzeggen voor de competitie

me toernooitje op het kunstgras was ook niet echt denderend 1e ronde in een 3 setter verloren wat onnodig was maar goed dat is het vaak. sta dus momenteel op 0/1
sudo is powerrrr
pi_79466387
quote:
Ik persoonlijk vind de rating niet altijd zoveel zeggen,
ik moest laatst tegen een 9,0. Je zou zeggen kat in de bak,
totdat je erachter komt dat ze 's winters 7 uur per week traint, 's zomers 12 en bij Jong Oranje zit...
En ja, als je daar dan ook nog van verliest in de tie-break gaat je rating er al helemaal aan.
pi_79469584
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef senswal het volgende:

[..]

totdat je erachter komt dat ze 's winters 7 uur per week traint, 's zomers 12 en bij Jong Oranje zit...
En ja, als je daar dan ook nog van verliest in de tie-break gaat je rating er al helemaal aan.
Wie was het?

Rating zegt inderdaad niet alles. Ik ben bijv. 6,3 in mijn dubbel, terwijl ik sinds dat ik weer tennis amper dubbels heb gespeeld en die rating nog grotendeels te danken heb aan de opgelopen rating in mijn periode dat ik gestopt was.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 00:49:27 #279
75556 erkel
back from Dagestan
pi_79476049
Zo in de training een bal overslaan kan elke 5 goed mee met een 3. Als er een rally erin gegooid wordt met van hoek naar hoek rennen wordt het al wat lastiger, maar in de training kan het misschien nog gelijkwaardig lijken. Ik heb zelf ook wel eens een tiebreak gewonnen van een 3tje in de traning. Maar in een volledige wedstrijd maak ik me geen illusies, dan wordt ik er met maximaal 4 games voor mij gewoon afgetikt.

De training vertekend altijd een beetje. Dan ben je los en vliegt er wel eens winner langs dat 3tje.
Weisst
pi_79478258
Sowieso doet wedstrijddruk heel veel met de meeste tennissers. Er zijn bij ons ook zoveel spelers die echt goed kunnen spelen, mooie techniek etc.maar tijdens wedstrijden niks bij elkaar slaan. Het leuke van tennis is dat het zo mentaal is
pi_79478905
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:17 schreef dekouwe het volgende:
de club waar ik bij speel word overdag al getennist (gravel) onder toezicht van de groundsmen dit is echter maar tot 17:00 want dan vertrekt hij naar huis, en hij zegt ook continue voorzichtig lopen het is nog erg zacht. Heb zelf helaas door drukte met studie nog niet kunnen spelen maar as weekend is het openings toernooi. Vanaf as Maandag mogen we ook weer 's avonds spelen. Dus ik sta over 8 dagen 's avonds te spelen.
Sodeju, wat spelen jullie allemaal op voor een clubs? Onder toezicht van de groundsmen.....
Hier bij onze vereniging zijn de groundsmen gewoon vrijwilligers van de club.
U MAD?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:20:18 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79479313
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zeg altijd al vol trots dat ik redelijk mee kan tegen een vijfje
Of je nu als 5je mee kunt met een 3 of als 7 met een 5. Relatief natuurlijk hetzelfde. Allebei 2 speelsterktes
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:23:14 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79479380
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef senswal het volgende:

[..]

Hmm het eerste wat ik me dan zou afvragen is, hoe kan die 9 zijn
pi_79479850
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Komakie het volgende:
Voor het eerst een pasje met rating ? M.a.w. 12 jaar oud ofzo
Anders kan het ook bijna niet.
U MAD?
pi_79480092
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Sodeju, wat spelen jullie allemaal op voor een clubs? Onder toezicht van de groundsmen.....
Hier bij onze vereniging zijn de groundsmen gewoon vrijwilligers van de club.
Tsja kan ik er over zeggen hij is fulltime in dienst van de tennisclub dus niet een exploitant of een andere 3e partij
sudo is powerrrr
pi_79480302
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Tsja kan ik er over zeggen hij is fulltime in dienst van de tennisclub dus niet een exploitant of een andere 3e partij
Hebben jullie ook een externe beheerder van de kantine? Zal wel een grote club zijn dan
Ik zit op een club met 250 leden. Wel zo relaxed
U MAD?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:56:02 #287
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79480307
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je kan je laten 'schorsen', uitschrijven en daarna weer inschrijven dus. Jongen bij mij uit het team is nog steeds iets in de categorie van 3/3 (in Heren 5e klasse zondag ), maar als hij het zou doen dan zou hij in principe weer 9 worden. Volgens mij laten ze het alleen niet bij iedereen toe, want ik dacht dat hij het wel aangevraagd had.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_79481789
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hebben jullie ook een externe beheerder van de kantine? Zal wel een grote club zijn dan
Nee de leden moeten 2x per jaar een zogenoemde bardienst draaien. Het is een middelgrote club naar mijn idee, 9 banen met 780 Senioren leden en een kleine 200 Junioren leden dacht ik. De 1e 2 maanden, tijdens de competitie is het alleen heel erg druk. Maar zelfs dan kan je zeker meerdere keren tennissen in de week.
sudo is powerrrr
pi_79482549
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:39 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Nee de leden moeten 2x per jaar een zogenoemde bardienst draaien. Het is een middelgrote club naar mijn idee, 9 banen met 780 Senioren leden en een kleine 200 Junioren leden dacht ik. De 1e 2 maanden, tijdens de competitie is het alleen heel erg druk. Maar zelfs dan kan je zeker meerdere keren tennissen in de week.
Wij hadden en hebben nog steeds een externe beheerder. Die oude was relaxt en werkte daar al een dikke tien jaar, maar de club besloot opeens dat er iets anders moest komen. Na de verbouwing van het clubhuis moest het een brasserie worden Dat is het dus sinds een maand ofzo.
pi_79483849
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef luckass het volgende:

[..]

Obvius .
Je staat ze netjes weg te tikken zie ik .
Moest even terugdenken aan deze post gisteravond nog de resterende finale gespeeld, en gewonnen. Dus 3 titels, 1 set verloren. Ik kan spreken van een geslaagde week Hopelijk gaat het met de comp ook zo. Vorig jaar iig wel. Aan een gebrek aan zelfvertrouwen zal het niet liggen
pi_79483948
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wij hadden en hebben nog steeds een externe beheerder. Die oude was relaxt en werkte daar al een dikke tien jaar, maar de club besloot opeens dat er iets anders moest komen. Na de verbouwing van het clubhuis moest het een brasserie worden Dat is het dus sinds een maand ofzo.
Wat heb ik een hekel aan dat soort clubs zeg
Een brasserie in een tennisclub.... wtf. Lijkt godverdomme Zonnedael wel.
U MAD?
pi_79484093
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat heb ik een hekel aan dat soort clubs zeg
Een brasserie in een tennisclub.... wtf. Lijkt godverdomme Zonnedael wel.
Slaat inderdaad nergens op en bijna iedereen was het er ook mee oneens. Maja bestuur hè, die zien ergens geld in.
pi_79486752
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Moest even terugdenken aan deze post gisteravond nog de resterende finale gespeeld, en gewonnen. Dus 3 titels, 1 set verloren. Ik kan spreken van een geslaagde week Hopelijk gaat het met de comp ook zo. Vorig jaar iig wel. Aan een gebrek aan zelfvertrouwen zal het niet liggen
Gefeliciteerd .
pi_79488932
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Slaat inderdaad nergens op en bijna iedereen was het er ook mee oneens. Maja bestuur hè, die zien ergens geld in.
Nou er is bij ons in de gemeente nog een tennisclub en die heeft in de jaren 90 wel besloten om het park te laten exploiteren en daar speelt nu ook geen kip meer. Was op gegeven moment dusdanig dat je met de comp zelf geen gebak meer mocht mee nemen want dat moest daar besteld worden of als de kinderen een partijtje moesten spelen woensdagmiddag comp zelfs ook de bezoekende partijen geen broodje meer aan kids mee mochten geven etc. wat een ramp

daar heeft ons bestuur wel van opgestoken. voorbeeldje van hoe het niet moet
sudo is powerrrr
pi_79490375
Mijn ranking heeft een flinke optater gekregen van 8,46 naar 8,79 vanwege twee nederlagen vorige week die me een 8.9 en een 10 opleverden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:37:36 #296
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_79493182
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn ranking heeft een flinke optater gekregen van 8,46 naar 8,79 vanwege twee nederlagen vorige week die me een 8.9 en een 10 opleverden
Boswachter, er is hoop!
pi_79494051
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Voor het eerst een pasje met rating ? M.a.w. 12 jaar oud ofzo
Anders kan het ook bijna niet.
Nee ze was 15 of 16. Maar ze tenniste net een jaar en had volgens mij alleen nog maar competitie gespeeld. Ik vroeg dus met grote verbazing hoe ze dan bij Jong Oranje kon spelen. Maar volgens haar zagen ze iets in haar ofzo?
Ik vond haar nou niet echt denderend spelen, ze was niet super slecht ofzo maar niet dat je zegt van daar zit een talent in.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:00:22 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79494308
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bij ons hebben we een externe beheerder inderdaad. 9 banen en 1000 leden ongeveer (inc jeugdleden). Als je 9 gravelbanen hebt is het niet te doen voor een paar vrijwilligers. Daarnaast hebben gravelbanen veel behandeling nodig, maar moet het ook iemand zijn met verstand van het zooitje.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:04:48 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79494544
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Nou er is bij ons in de gemeente nog een tennisclub en die heeft in de jaren 90 wel besloten om het park te laten exploiteren en daar speelt nu ook geen kip meer. Was op gegeven moment dusdanig dat je met de comp zelf geen gebak meer mocht mee nemen want dat moest daar besteld worden of als de kinderen een partijtje moesten spelen woensdagmiddag comp zelfs ook de bezoekende partijen geen broodje meer aan kids mee mochten geven etc. wat een ramp

daar heeft ons bestuur wel van opgestoken. voorbeeldje van hoe het niet moet
Gelukkig is dat bij ons niet zo slecht. Die mensen zijn altijd erg aardig en je kunt best bij ze maken. Ok ze zijn er niet blij mee als je in het clubhuis je eigen brood gaat zitten eten, maar als je dat buiten op het gras doet, hebben ze er geen probleem mee.
Gebak meenemen is sowieso nooit een probleem. Hebben ze zelf toch niet
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:06:14 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_79494630
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef senswal het volgende:

[..]

Nee ze was 15 of 16. Maar ze tenniste net een jaar en had volgens mij alleen nog maar competitie gespeeld. Ik vroeg dus met grote verbazing hoe ze dan bij Jong Oranje kon spelen. Maar volgens haar zagen ze iets in haar ofzo?
Ik vond haar nou niet echt denderend spelen, ze was niet super slecht ofzo maar niet dat je zegt van daar zit een talent in.
Hmm volgens mij zuigt ze dat voor ee gedeelte uit haar duim. Bij jong oranje zit je alleen als je kans hebt om internationaal te gaan spelen. Als je dan 15 bent en nog niet lang tennist, kan ik me niet voorstellen dat ze je daar in zetten. Aangezien de meeste van die meiden dan al internationale toernooien spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')