Ik sta nog op 100%quote:Op zondag 21 maart 2010 11:04 schreef Drassss het volgende:
3 van de 11 wedstrijden dit seizoen gewonnen.. Langzaam gaat dat gemiddelde naar de 50%
Ja, heb wat potten in de 5/6 gebald ( ben zelf een 7,0 ) dus dan krijg je vanzelf keiharde tikkenquote:
En nog steeds. HE en HD gewonnen. De GD kon niet doorgaan gister, die doen we maar ergens deze week. Maarquote:
Het is bij veel clubs krap aan hoor. Die lange winter heeft er aardig ingehakt in de banen en de groundsman op bijna elke club kon pas laat beginnen met de banen. Op onze club gaat het nipt worden of ze het komende weekend bij het openingstoernooi klaar zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Bij ons zijn de buitenbanen nog lang niet klaar. Was zaterdag even langs geweest, maar ze verwachten pas met Pasen (1 week voor de competitie
).
Ik heb dagen dat ik als een 4tje serveer en ik heb dagen dat ik als een zeventje sta te klooienquote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef Salamando het volgende:
mijn forehand gaat kut de laatste tijd![]()
Bij ons liggen inmiddels op 2 banen lijnen, en is er nieuw gravel gestrooid. Kortom moet nog veel gebeuren.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is bij veel clubs krap aan hoor. Die lange winter heeft er aardig ingehakt in de banen en de groundsman op bijna elke club kon pas laat beginnen met de banen. Op onze club gaat het nipt worden of ze het komende weekend bij het openingstoernooi klaar zijn.
Ach dat heb ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik als een 4tje serveer en ik heb dagen dat ik als een zeventje sta te klooien
Niet goed voor een zesje
Zeg doe eens niet zo denigrerendquote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb dagen dat ik als een 4tje serveer en ik heb dagen dat ik als een zeventje sta te klooien
Komt erg bekend voor jaquote:Op maandag 22 maart 2010 14:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook
Paar weken geleden stond ik zo goed te serveren dat ik het een 2 speler moeilijk maakte, een week later kon ik hem er nog niet eens overheen duwen
Meegaan is daarom nog altijd wat anders dan winnenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
vind dat jullie wel een beetje erg overdreven zeggen "ik kan mee met een 2tje en een 3tje" en zo...ik denk dat in de praktijk nog zal tegenvallen
Och in een wedstrijd zal ik er tegen dat 2'tje met 1 en 1 afgaan ofzo en tegen dat 3'tje met 3 en 3 ofzo, maar daarom kan je nog wel zeggen dat je qua tempo met die gasten mee kanquote:Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
vind dat jullie wel een beetje erg overdreven zeggen "ik kan mee met een 2tje en een 3tje" en zo...ik denk dat in de praktijk nog zal tegenvallen
Ach een mentaliteit is het niet echt, want als je zo goed bent als die gasten, ben je zelf wel 2 of 3quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een beetje schijt aan die mentaliteit, vandaar mijn reactie. Ik begrijp wat jullie zeggenMaar er zijn veel mensen (ik ken er wel wat) die denken dat ze o zo goed zijn, maar ja, iedereen speelt relaxter als ze tegen iemand spelen die veel beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |