Ik ben trots op jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Saldo (¤)
760,87
Kusjes van mevrouw werkloos!
Gadverdamme ik keek en ik moest serieus bijna kotsenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
OMG ik moet kotsen van rtl 5. Brrrrr!
Ik keek/kijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme ik keek en ik moest serieus bijna kotsen!
Mijn god, ik kan daar echt niet tegen. Ik was serieus aan het kokhalzenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme ik keek en ik moest serieus bijna kotsen!
Ja!quote:
Joah!quote:
Jep.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Joah!
Deze deed Barney toch?
Hoeveel geef jui uit aan etenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet ik daar nog van kopen:
- Een nieuwe fiets 50 euro
- 2 boeken a 70 euro
- M'n huur paar honderd euro
- Eten en andere shizzle
Zoveel is het dus niet!
Dat was goaf!quote:
Spuit 11quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
HAHA, die nieuwe Southpark.Eric Cartman die Pokerface zingt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan daar echt niet tegen. Ik was serieus aan het kokhalzen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan daar echt niet tegen. Ik was serieus aan het kokhalzen!
Ooh en ik moet nog geld overhouden voor m'n volgende termijn collegegeld zodat m'n vader me niet haatquote:
Voor hoeveel geld eet jij eigenlijk gemiddeld per maand?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Ooh en ik moet nog geld overhouden voor m'n volgende termijn collegegeld zodat m'n vader me niet haat..
Dus 760 - 310 - 50 - 140 - 100 = 160 over voor eten uitgaan en andere dingen.
Ik heb echt nog nooit 'navelpluizen' gehadquote:
Ik ook niet. M'n vader wel. Ik zag hem gisteren in de badkamer en ik zei al, wtf heb jij nu weer in je navel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit 'navelpluizen' gehad
Gadverdammequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. M'n vader wel. Ik zag hem gisteren in de badkamer en ik zei al, wtf heb jij nu weer in je navel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |