quote:
Hoe vaak moet ik nog tegen mensen zeggen dat je posts uit kpd niet hierheen mag halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is optie 1.
Optie 2 was dat dingetje met Seven of Nine
Ohja het stond in KPDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog tegen mensen zeggen dat je posts uit kpd niet hierheen mag halenen nee tuurlijk niet
!
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet nergens iets van.
Wat zeg je? Heb je Razz op
?
Al jarenquote:
Mijne ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik heb een, naar mijn inziens, prima navel.
Wel een beetje ingeduwd dus maar niet dat hij tig cm naar achteren zit ofzo
Om jouw vraag even terug te kaatsen, dat ik denk dat alle hoger opgeleiden zo serieus zijn. Zijn alle mbo studenten dom en losbandig? Of geef je toe dat je hier een cliché beeld hebt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pretentieus? Ruim de helft van de mensen die een vervolgopleiding/studie doen zitten op het hoger onderwijs. Niet echt elitair dus.
Sommige mensen hebben echt een lelijke navel. Met zo'n dikke bol erop ofzo. Ik ben wat dat betreft wel blij met die van mij.quote:
Link?quote:
Ja, van je moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, helpt ons eraan herinneren dat we ooit uit een kut zijn gekomen!
Je hebt nog geen AIDS?quote:
Te lui om KPD op te zoeken.quote:
Zoals bij zwangere vrouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een lelijke navel. Met zo'n dikke bol erop ofzo. Ik ben wat dat betreft wel blij met die van mij.
Ja, me too.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neehad ik maar Razz op, ik zit echt moederziel alleen op m'n stomme kamertje op donderdagavond terwijl ik niets beters te doen heb
![]()
!
Pedo.quote:
Je kunt niet draaien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, me too.
Maar ik ben te gaar om nu weer keihard uit te gaan. Ik heb wel zin in een joint, maarja dat gaat ook niet alleen
.
[..]
Pedo.
Ik wilde bijna vragen als je hier even het hele verhaal wilde expliceren, maar toen realiseerde ik me dat dat onbeleefd is, dus ik vraag het maar niet.quote:
Fixed*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, me too.
Maar ik ben te gaar om nu weer keihard uit te gaan. Ik heb wel zin in een joint, maarja dat gaat ook niet alleen
.
[..]
Efebo.
Ik heb superaids.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, van je moeder.
[..]
Je hebt nog geen AIDS?
Tsjaquote:
Niks mis met serieus zijn op bepaalde momenten. Als jij denkt dat alle hoger opgeleiden serieus zijn moet je eens naar een vereniging gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om jouw vraag even terug te kaatsen, dat ik denk dat alle hoger opgeleiden zo serieus zijn. Zijn alle mbo studenten dom en losbandig? Of geef je toe dat je hier een cliché beeld hebt?
Ik heb niemand om mee uit te gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, me too.
.
[..]
Pedo.
Verdoriequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik doe dat niet alleen, plus ik heb niks in huis.
Dat is serieus zo jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Die zie ik niet zovaak naakt.
Je boy?!?!?!?!?!??!! NIGGA WHAAAAAAT?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee uit te gaanm'n vriendinnen zijn of naar huis of zitten 150 km verderop ofzo en m'n boy bouwt z'n eigen feestjes.
Je ontwijkt totaal me vraagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met serieus zijn op bepaalde momenten. Als jij denkt dat alle hoger opgeleiden serieus zijn moet je eens naar een vereniging gaan.
Dat is te groot.quote:
Ja m'n semi-relatiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je boy?!?!?!?!?!??!! NIGGA WHAAAAAAT?
quote:
Oh, dat probleem heb ik niet. Maar ik ben al oudquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee uit te gaanm'n vriendinnen zijn of naar huis of zitten 150 km verderop ofzo en m'n boy bouwt z'n eigen feestjes.
Die onderste heeft wel wat weg van een tepel.quote:
quote:
Nu je 't zegt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die onderste heeft wel wat weg van een tepel.
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Pics van de jongeman in kwestie!!!!!!!!!!!!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Oh, dat probleem heb ik niet. Maar ik ben al oud.
Ik loop al de hele dag met pokerface in m'n hoofd.quote:
Wat the fuck heeft Crack voor tepelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die onderste heeft wel wat weg van een tepel.
Ja, hij is mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag met pokerface in m'n hoofd.
Dat ik niet meer 7 dagen per week uit hoef.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neevraag maar aan Fas, die speelt ze toch wel door
!
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Ik scrolde van beneden naar boven en dacht "heuy, tetten!" en pas op het 2 gezicht zag ik pas dat het een buik was.quote:
Iewwwwwww, nou ik weet niet wat voor tieten jij dan allemaal langs hebt zien komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik scrolde van beneden naar boven en dacht "heuy, tetten!" en pas op het 2 gezicht zag ik pas dat het een buik was.
Its ya boi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iewwwwwww, nou ik weet niet wat voor tieten jij dan allemaal langs hebt zien komen.![]()
Niet zulke grote lelijke in elk geval.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft Crack voor tepels
Ik vind dat haar echt kksmerig![]()
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, hij is mooi
Er zit wel een keiharde faal in, volgens het tv scherm spelen ze namelijk met drie instrumenten
HEUY!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iewwwwwww, nou ik weet niet wat voor tieten jij dan allemaal langs hebt zien komen.![]()
De zang zit in een balkje boveninquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet zulke grote lelijke in elk geval.
[..]
Viel mij ook al op.
Ik zou niet weten hoe die zang daarbij gaat verder.
Benzinegeurquote:
Ahh oke.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De zang zit in een balkje bovenin
[ afbeelding ]
Was je gisteren uit? NEE, vast niet. Dus kun je best vandaag welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ik niet meer 7 dagen per week uit hoef.
Gisteren was ik wel uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was je gisteren uit? NEE, vast niet. Dus kun je best vandaag welen hee, je studeert, dan doet je leeftijd er niet toe.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Allure_ het volgende:
M'n huisgenoot maakt kankerveel lawaai. Zal ik d'r een ram geven?
De borrel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke.
We hebben zondag karaoke tijdens de borrel.
Uiteraard ga ik natuurlijk AC/DC doen.
AC/DCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke.
We hebben zondag karaoke tijdens de borrel.
Uiteraard ga ik natuurlijk AC/DC doen.
Saldo (¤)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Bovendien word ik ook niet door mijn ouders gesponsord, en heb ik ook geen geld meer
.
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Saldo (¤)
760,87
Kusjes van mevrouw werkloos!
Gadverdamme ik keek en ik moest serieus bijna kotsenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
OMG ik moet kotsen van rtl 5. Brrrrr!
Ik keek/kijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme ik keek en ik moest serieus bijna kotsen!
Mijn god, ik kan daar echt niet tegen. Ik was serieus aan het kokhalzenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme ik keek en ik moest serieus bijna kotsen!
Ja!quote:
Joah!quote:
Jep.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Joah!
Deze deed Barney toch?
Hoeveel geef jui uit aan etenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet ik daar nog van kopen:
- Een nieuwe fiets 50 euro
- 2 boeken a 70 euro
- M'n huur paar honderd euro
- Eten en andere shizzle
Zoveel is het dus niet!
Dat was goaf!quote:
Spuit 11quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
HAHA, die nieuwe Southpark.Eric Cartman die Pokerface zingt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan daar echt niet tegen. Ik was serieus aan het kokhalzen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan daar echt niet tegen. Ik was serieus aan het kokhalzen!
Ooh en ik moet nog geld overhouden voor m'n volgende termijn collegegeld zodat m'n vader me niet haatquote:
Voor hoeveel geld eet jij eigenlijk gemiddeld per maand?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Ooh en ik moet nog geld overhouden voor m'n volgende termijn collegegeld zodat m'n vader me niet haat..
Dus 760 - 310 - 50 - 140 - 100 = 160 over voor eten uitgaan en andere dingen.
Ik heb echt nog nooit 'navelpluizen' gehadquote:
Ik ook niet. M'n vader wel. Ik zag hem gisteren in de badkamer en ik zei al, wtf heb jij nu weer in je navel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit 'navelpluizen' gehad
Gadverdammequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. M'n vader wel. Ik zag hem gisteren in de badkamer en ik zei al, wtf heb jij nu weer in je navel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |