quote:
Hoe vaak moet ik nog tegen mensen zeggen dat je posts uit kpd niet hierheen mag halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is optie 1.
Optie 2 was dat dingetje met Seven of Nine
Ohja het stond in KPDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog tegen mensen zeggen dat je posts uit kpd niet hierheen mag halenen nee tuurlijk niet
!
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet nergens iets van.
Wat zeg je? Heb je Razz op
?
Al jarenquote:
Mijne ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik heb een, naar mijn inziens, prima navel.
Wel een beetje ingeduwd dus maar niet dat hij tig cm naar achteren zit ofzo
Om jouw vraag even terug te kaatsen, dat ik denk dat alle hoger opgeleiden zo serieus zijn. Zijn alle mbo studenten dom en losbandig? Of geef je toe dat je hier een cliché beeld hebt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pretentieus? Ruim de helft van de mensen die een vervolgopleiding/studie doen zitten op het hoger onderwijs. Niet echt elitair dus.
Sommige mensen hebben echt een lelijke navel. Met zo'n dikke bol erop ofzo. Ik ben wat dat betreft wel blij met die van mij.quote:
Link?quote:
Ja, van je moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, helpt ons eraan herinneren dat we ooit uit een kut zijn gekomen!
Je hebt nog geen AIDS?quote:
Te lui om KPD op te zoeken.quote:
Zoals bij zwangere vrouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt een lelijke navel. Met zo'n dikke bol erop ofzo. Ik ben wat dat betreft wel blij met die van mij.
Ja, me too.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neehad ik maar Razz op, ik zit echt moederziel alleen op m'n stomme kamertje op donderdagavond terwijl ik niets beters te doen heb
![]()
!
Pedo.quote:
Je kunt niet draaien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, me too.
Maar ik ben te gaar om nu weer keihard uit te gaan. Ik heb wel zin in een joint, maarja dat gaat ook niet alleen
.
[..]
Pedo.
Ik wilde bijna vragen als je hier even het hele verhaal wilde expliceren, maar toen realiseerde ik me dat dat onbeleefd is, dus ik vraag het maar niet.quote:
Fixed*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, me too.
Maar ik ben te gaar om nu weer keihard uit te gaan. Ik heb wel zin in een joint, maarja dat gaat ook niet alleen
.
[..]
Efebo.
Ik heb superaids.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, van je moeder.
[..]
Je hebt nog geen AIDS?
Tsjaquote:
Niks mis met serieus zijn op bepaalde momenten. Als jij denkt dat alle hoger opgeleiden serieus zijn moet je eens naar een vereniging gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om jouw vraag even terug te kaatsen, dat ik denk dat alle hoger opgeleiden zo serieus zijn. Zijn alle mbo studenten dom en losbandig? Of geef je toe dat je hier een cliché beeld hebt?
Ik heb niemand om mee uit te gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, me too.
.
[..]
Pedo.
Verdoriequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik doe dat niet alleen, plus ik heb niks in huis.
Dat is serieus zo jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Die zie ik niet zovaak naakt.
Je boy?!?!?!?!?!??!! NIGGA WHAAAAAAT?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee uit te gaanm'n vriendinnen zijn of naar huis of zitten 150 km verderop ofzo en m'n boy bouwt z'n eigen feestjes.
Je ontwijkt totaal me vraagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met serieus zijn op bepaalde momenten. Als jij denkt dat alle hoger opgeleiden serieus zijn moet je eens naar een vereniging gaan.
Dat is te groot.quote:
Ja m'n semi-relatiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je boy?!?!?!?!?!??!! NIGGA WHAAAAAAT?
quote:
Oh, dat probleem heb ik niet. Maar ik ben al oudquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee uit te gaanm'n vriendinnen zijn of naar huis of zitten 150 km verderop ofzo en m'n boy bouwt z'n eigen feestjes.
Die onderste heeft wel wat weg van een tepel.quote:
quote:
Nu je 't zegt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die onderste heeft wel wat weg van een tepel.
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Pics van de jongeman in kwestie!!!!!!!!!!!!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..].
[..]
Oh, dat probleem heb ik niet. Maar ik ben al oud.
Ik loop al de hele dag met pokerface in m'n hoofd.quote:
Wat the fuck heeft Crack voor tepelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die onderste heeft wel wat weg van een tepel.
Ja, hij is mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag met pokerface in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |