Omdat er voor STA open ging al een Eindhoven SC in ONZ was en die is daar gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eindje gremma respresenting!!!![]()
Waarom zijn mijn mede-stadsgenoten zo stil?
Dat is meer de Eindhoven slow chat, hè. Hier komen meestal de mensen van buiten Eindhoven vragen wat de leuke uitgangsplekken zijn, wat de betere wijken zijn om te wonen, et cetera.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat er voor STA open ging al een Eindhoven SC in ONZ was en die is daar gewoon gebleven.
Eindhoven #2003 - Op zoek naar dokter Bernard
Niet dat ik er als Eindhovenaar ooit post, maar toch
Klopt, maar hij vroeg waarom de eindhovenaar zo stil was hierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat is meer de Eindhoven slow chat, hè. Hier komen meestal de mensen van buiten Eindhoven vragen wat de leuke uitgangsplekken zijn, wat de betere wijken zijn om te wonen, et cetera.
Prachtig als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Bos81 het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)FLv_dSfqiFTPREcVzuEj
en weer een lelijk "moderne" gebouw hier in de stad..![]()
Deels toch ook een hotel of.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef lyolyrc het volgende:
Het is een opvallend gebouw, maar ik ben benieuwd of ze het gaan vol krijgen. De behoefte aan kantoorruimte neemt af, terwijl er al een fiks overschot bestaat. Bovendien ligt de huizenmarkt op zijn gat.
Klopt maar dan is de faal misschien wat minder grootquote:Op zondag 17 juni 2012 12:14 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ze de andere ruimtes gevuld krijgen.
Nog gefeliciteerd en ik hoop dat je het leuk hebt gehad, vast wel, kan bijna niet anders!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:40 schreef Devolution het volgende:
Vanavond eerst een verjaardag en daarna weer Stratum in
Mooi zoquote:Op maandag 25 juni 2012 17:41 schreef Devolution het volgende:
Ja Eindhoven is sowieso mijn favoriete uitgaansstad dus dat was helemaal goed gekomen die avond
Lelijk of niet, dat ding zou beter passen aan de Woenselse zijde van het station. Eigenlijk zou het Postkantoor moeten blijven staan; dat is namelijk ontworpen in directe lijn met het hele station vanaf de Bijenkorf gezien, dus inclusief die betonnen masten bij het 18 Septemberplein, zonder die reclamepanelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het niet eens zo lelijk als ik eerlijk ben. Beter dan dat aftandse oude postkantoor dat er nu staat. Als ze nou nog iets aan het station gaan doen is het helemaal een verbetering.
Nee, nu niet meer. Jarenlang laten verkrotten tot steeds meer mensen maar berusten in afbreken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef DeParo het volgende:
Ik zou nou niet willen zeggen dat het postkantoor tot de fatsoenlijke gebouwen van Eindhoven hoort.
[ afbeelding ]
Idyllisch bijna.
Ik woon in de buurt van de Paterskerk, en soms loop ik met de hond langs de ruïnes bij Marienhage, onvoorstelbaar dat er zoveel kan veranderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer. Jarenlang laten verkrotten tot steeds meer mensen maar berusten in afbreken...
Maar wat het Stadhuis betreft heb je overschot van gelijk. Enne... dan bouwt men een nieuw stadhuis (naast het tijdelijke) en dan kun je na een aantal jaren niet meer daar terecht; moet je naar een stads"kantoor" er tegenover...
jij zat toch ook in het ToD topic niet? Bestaat die nog? en is er in het ONZ topic nog veel over van "de oude kern"quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef bleiblei het volgende:
w00t! Narra!.
Alles goed?
Topic in ONZ is gewoon het aloude ehv topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |