Fijn dat een vrouw reageertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef Poeke het volgende:
Botenbuurt, niets mis mee.
Rentree project zegt me niets?
Ik heb nog nooit iets gehoord van de botenbuurt dat het zou gelden als een slechte buurt. Het wordt zelfs hot want Strijp S vlakbij, dat wordt allemaal ontwikkeld als dé culturele broedplaats van Eindhoven. Het is een buurt met een wisselende samenstelling, maar geld zeker niet als volksbuurt of zo. Trudoplein zit vlakbij, is best aardig qua aanbod van winkels zoals een AH, Lidl, Kruidvat, Hema, frietzaak, apotheek. Er zit een postkantoor en een goede huisartsenpraktijk in de zijstraat van. Verder makkelijk vlakbij de oprit van de snelweg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:19 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Fijn dat een vrouw reageert![]()
Woon je daar en voel je je als vrouw daar veilig? Want ik hoorde net van iemand dat de Botenbuurt niet de beste buurt is.
Rentree was een project van 2008 om 10 woningen in de botenbuurt weg te geven aan ex gedetineerden en verslaafden zodat ze kunnen re-integreren in de maatschappij. Maar door protest van de bewoners was dat toentertijd afgeblazen
Oke thanks!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehoord van de botenbuurt dat het zou gelden als een slechte buurt. Het wordt zelfs hot want Strijp S vlakbij, dat wordt allemaal ontwikkeld als dé culturele broedplaats van Eindhoven. Het is een buurt met een wisselende samenstelling, maar geld zeker niet als volksbuurt of zo. Trudoplein zit vlakbij, is best aardig qua aanbod van winkels zoals een AH, Lidl, Kruidvat, Hema, frietzaak, apotheek. Er zit een postkantoor en een goede huisartsenpraktijk in de zijstraat van. Verder makkelijk vlakbij de oprit van de snelweg.
Ga je iets kopen of huren? Ooit andere buurten van eindhoven overwogen?
Over het re-integratieproject weet ik niets. Ik lees elke dag de krant maar heb daar niets over gelezen.
Dit dus.quote:Op zondag 30 december 2012 13:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik misschien een uurtje of twee na de jaarwisseling. Iig geen popi jopi kroeg waar ik kaarten moet kopen.
Komt vooral omdat er in ONZ ook een topic is. Maar daar zit meer een kliekje mensen die elkaar ook persoonlijk kennen geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2012 12:31 schreef Hexagon het volgende:
HIer mag ook wel eens nieuw leven ingeblazen
Probleem is bongo beach vallen ze op marokkanen en the voice lopen alleen maar kampers. Wil wel zonder gebroken neus sletjes kunnen oppikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:25 schreef Devolution het volgende:
Bongo Beach (=Nieuw-Marokko), of anders The Voice (Steroid Central).
Nah. Bar2Alex zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Devolution het volgende:
De Thomas dan misschien? In de kroegen waar ik kom, komen nooit sletjes maar als ik iets daarvan zou moeten noemen dan denk ik de Thomas.
Ja daarom kom ik toch ookquote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Dale. het volgende:
Ga naar Maastricht man. Eindhovens carnaval is prut. Allemaal van die tokkies die allemaal van boven de rivieren naar Eindhoven komen omdat ze denken dat hier "echt" carnaval wordt gevierd.
Ga op zondagmiddag dan. Kroegentocht. Beste wat er isquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja daarom kom ik toch ook
Ik vond het echt baas 2 jaar geleden
Weer typisch iets waar 1 of een paar personen weer rijk van gaan worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Bos81 het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)FLv_dSfqiFTPREcVzuEj
en weer een lelijk "moderne" gebouw hier in de stad..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |