I knowquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je
[..]
er zijn meer mogelijk heden![]()
[..]
op vrijdag mag dat![]()
andere dagen ook trouwens.
wat heb je nog meer aan dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is het goed
Had ik dat geweten, dan had ik geen slip aangedaan ...
Ja, heb het echt druk... werk hier bijna 12 uur op een dagquote:
Hoiquote:
BH, sokken, schoenen, truitje, vest en spijkerbroekquote:
nou, succes dan maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, heb het echt druk... werk hier bijna 12 uur op een dag
[..]
Hoi
trui, vest. is het koud daar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BH, sokken, schoenen, truitje, vest en spijkerbroek
Truitje is zoiets:quote:
wie noem jij nou een spastische bolshoer?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie noem jij nou een spastische bolshoer?
Voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Altijdquote:
bedankt snap ik nog maar met Bolshoye moet ik toch afhakenquote:
ah, vandaar dat vest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Truitje is zoiets:
[ afbeelding ]
totaal anders maar ik bedoel dus: geen tshirt ofzo, strakkere kleding maar niet dik en zonder mouwen
Bolshoer? is dat een alcoholjunk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Altijd
* LL flappert met armen en tict met ogen
"Heel erg" bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
bedankt snap ik nog maar met Bolshoye moet ik toch afhaken![]()
Daar ging mn koffie!quote:
Snap je nou waarom ik me aangesproken voelde?quote:
ah, weer wat Russisch geleerdquote:
bols vlekt minder dan rode wijn, dus dat spastische is niet erg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ging mn koffie!
Ja, een schnapps-prostituee
[..]
Snap je nou waarom ik me aangesproken voelde?
*hik*
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is echt een coole vent
Er belt iemand over een betaling die hij gedaan heeft (blijkbaar te weinig ofzo).
Hij vertelt dat hij een creditnota van hen verrekend heeft...
zij zegt iets waarop hij zegt: ik zoek het uit en dan regel ik het..
Hoor hem zeggen: ik geef je toch antwoordIk zeg net dat ik het uitzoek en regel...
Dat wijf zegt iets (wrs heeft ze gezegd dat ze geen goederen meer levert) waarop hij heel kinderlijk zegt: oeoeoeoehhh nou zit ik te trillen achter mijn bureau
Ik ga verder met mijn werk, hier heb ik geen tijd voor
*klik*held...
@ bolshoer:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, weer wat Russisch geleerd![]()
[..]
bols vlekt minder dan rode wijn, dus dat spastische is niet erg.
[..]
whehehe
Mogguh lieverdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour op de vroege morgen op z'n frans
*doet muziek van Ome willem*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ff aan de melk voor de kleine geroken, die nog wel ok![]()
Wel met een papje
RAPPAPA RAPPAPA BOEM tiedelioemquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
@ bolshoer:true
@ Baas: tis echt een stoere vent
mja net of er maar 1 leverancier van een bepaald soort staal is in heel nederland
[..]
Mogguh lieverd![]()
![]()
[..]
*doet muziek van Ome willem*
Met een paaaapje.. met een paaaapje..
"en zo klim ik naar booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooVEN"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
RAPPAPA RAPPAPA BOEM tiedelioem
dobroe utro op zijn russischquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour op de vroege morgen op z'n frans
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ff aan de melk voor de kleine geroken, die nog wel ok![]()
Wel met een papje
Echt welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
wat ik ook nog weten wil, is er hier een krokodil?![]()
ome willem rulez
Eigenlijk heb ik het ook enorm druk, maar heb geen zinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef john-frusciante het volgende:
volgens mij zijn de fokkertjes druk bezig, of iedereen heeft (droomt van het) weekend
tell me baby, what's your storyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het ook enorm druk, maar heb geen zin
Where do you come from and where you wanna go this timequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tell me baby, what's your story
Hey wiefkequote:
Hihi neequote:
welke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL
ik was net je reactie aan het lezen in FEE en daar ging mijn koffie weer
Heeeeyquote:
quote:
hoe was de vakantie ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goed, beter dan eerder dit jaar.
Goed zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goed, beter dan eerder dit jaar.
have fun todayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Fha het volgende:
Ik ga, de rest van de dag de nieuwe Dan Brown verkopenFijne dag nog allemaal!!
![]()
WOKquote:
indahquote:
dat je benieuwd bent hoe de tampons smakenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Fha het volgende:
![]()
dat vond ik nog de minst grappigequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat je benieuwd bent hoe de tampons smaken
goudvingerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOK
[..]
indah
[..]
dat je benieuwd bent hoe de tampons smaken
het verloren symbool heb jij dus gevondenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Veel alcohol, vrouwe, veel stampende muziek, zandstrand en zwembad.
Geslaagd dus.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:45 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
fail whehehehehe
ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze werkt in een boekenwinkel ff aan gepast
hij opende precies daarop net toen ik een slok koffie namquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vond ik nog de minst grappige
Binnenkort wordt het nog veel beter hoop ik zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het verloren symbool heb jij dus gevonden![]()
[..]
klink goed
en nou zijn we erachter dat hij zelfs 23 euro TE VEEL heeft betaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is echt een coole vent
Er belt iemand over een betaling die hij gedaan heeft (blijkbaar te weinig ofzo).
Hij vertelt dat hij een creditnota van hen verrekend heeft...
zij zegt iets waarop hij zegt: ik zoek het uit en dan regel ik het..
Hoor hem zeggen: ik geef je toch antwoordIk zeg net dat ik het uitzoek en regel...
Dat wijf zegt iets (wrs heeft ze gezegd dat ze geen goederen meer levert) waarop hij heel kinderlijk zegt: oeoeoeoehhh nou zit ik te trillen achter mijn bureau
Ik ga verder met mijn werk, hier heb ik geen tijd voor
*klik*held...
fail at the phonequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou zijn we erachter dat hij zelfs 23 euro TE VEEL heeft betaald.
Dat mens kan maar beter niet meer bellen
zulke irritante mensen zijn dat he..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat ga je doen dan ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Binnenkort wordt het nog veel beter hoop ik zo.
Hoop een auto te kopen binnenkort, alleen heb ik geen zin om cash te betalen en kan krediet nog wat moeilijk zijn omdat ik een buitenlander ben en dat vinden ze hier maar eng. Zeker als je nog niet getrouwd bent en er dus geen Indonesische familie kaal te plukken is als ik het land verlaat zonder te betalen.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugbeltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zulke irritante mensen zijn dat he..
en dat soort emails versturen is het leukstquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugbelt
zelfde had ik: mens belt dat we nu eindelijk moeten betalen.. ik vraag kopie van de rekening.
toen ik die kreeg zag ik al meteen een totaal andere bedrijfsnaam erboven staan.
echt.. kijk dat ff na voordat je me helemaal verrot scheldt..
heb haar ook een vriendelijke mail gestuurd waarin ik haar beleefd heb duidelijk gemaakt dat ze een domme doos is
Echt wel.. beleefd schelden FTWquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat soort emails versturen is het leukst
Krijg je dat soort opmerkingen van, die rare telefoontjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt wel.. beleefd schelden FTW
Mn baas net: ik mag het misschien niet zeggen: maar dat mens heeft wrs al lang geen beurt meer gehad![]()
en idd JF, ze kan beter gaan schilderen (niet op nummer want dan raakt ze in de war)
Hij roept ook vaak: dat dat mens zich een vingerplant kooptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krijg je dat soort opmerkingen van, die rare telefoontjes.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij roept ook vaak: dat dat mens zich een vingerplant koopt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef john-frusciante het volgende:
De kleine heeft mijn noedels geconfisqueerd![]()
Italiaanse schotel is ook lekker
wandel en koop zequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
En dan te bedenken dat ie tijdens mn sollicitatie zei dat met hem niet te lachen viel
Nu gehaktballen kopen voor JF en ff wandelen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef john-frusciante het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef john-frusciante het volgende:
hoedje van papierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh en ben weer bezig met documenten schrijven.![]()
sta niet snel met je mond vol tandenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou breekt er weer een stuk van mij kies
dat klopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sta niet snel met je mond vol tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik mag over 2 weken, dan gaan ze een amalgaan vulling verwijderen en een witte vulling er in zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt.
maar breek net dus weer een kwart van dezelfde kies toch maar een afspraak gaan maken met de tandarts
ik denk dat bij mij de rest van de kies eruit gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik mag over 2 weken, dan gaan ze een amalgaan vulling verwijderen en een witte vulling er in zetten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
bijna ninja tijd
wie heeft hem deze keerik denk DaNinjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Die zei gister op MSN al dat hij heel hard zijn best ging doenquote:
GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |