Ok, dat is het dus niet.quote:
Ik stel me daar nu echt zo'n irritante 'onbegrepen gast' bij voor zoals je op tv ook altijd op een verkleedfeest ziet. 'Wat ben jij, een tovenaar? Neeeee, een Heksenmeester'.quote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Volgens google blijkbaar 'gewoon' een tovenaar/magier. Wist ik ook niet
Was er geen prijs voor het beste kostuum. Meter bier ofzo?quote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Wat dat betreft won de tovenaar hetDie had een staf met een kristallen bol erop. Merlijn had wel een gaaf pak, maar slechts een goochelaarsstafje. En de heksenmeester was de dj, die slechte muziek draaide, dus die verloor het sowieso
Sorry, ik ben druk bezig met fotos uitzoeken, kamer opruimen en tindersticks luisterenquote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Niet hilarisch?![]()
Rustig hier hoorzo is mn pauze toch niet interessant......
quote:Op zondag 1 november 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat popje vond ik zo geniaal: allemaal naaldjes in zn kopje, en de beentjes eraf gehaald waarna hij op een dweilstang was gezet![]()
arm popje
Tsja, morgen een tentamen he...quote:Op zondag 1 november 2009 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Niet hilarisch?![]()
Rustig hier hoorzo is mn pauze toch niet interessant......
Ik was gisteravond nog vermoord door screamquote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Nee hoorKun je bijna niet zeggen als kroegzijnde lijkt me
Er waren in totaal 3 heksen, 1 duivel, 1 Merlijn, 1 tovenaar, 1 heksenmeester, 1 duivels engeltje, 1 buikdanseres, 1 weerwolf en 1 piraat
Goed zo, Ofyles. Wil je nu een sticker?quote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is november
Volgende maand is het december
Nee, ik ben gewoon voornemens een groot gedeelte van mijn posts tot 5 december in rijmvorm te doen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed zo, Ofyles. Wil je nu een sticker?
das bah jaquote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef Whiteguy het volgende:
Zucht.. twee keer in een half uur tijd klapt de stroom dr uit. Irritant zeg
Dat is echt brute pechquote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef Whiteguy het volgende:
Zucht.. twee keer in een half uur tijd klapt de stroom dr uit. Irritant zeg
En wat ligt er vandaag verder in het verschiet?quote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Tijd voor kaarsjes, warme chocolademelk en Mens Erger Je Niet
Oh, ik bedoelde eigenlijk bij WGquote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat ligt er vandaag verder in het verschiet?
Ik moest denken aan deze:quote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Een studiegenoot van mij is een keer als voodoomaster op een feestje gekomen, dat was wel hilarisch
Even zien of die foto's nog op het net staan
Dat dan weer niet, want het is slechts 1 stop blijkbaar die er uit knalt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Tijd voor kaarsjes, warme chocolademelk en Mens Erger Je Niet
Leuke openingszin wel. 'Potentieel ben jij best een lekker wijf'quote:A PLASTIC surgeon has told how he chose a dowdy girl as his bride - so he could sculpt her into his ideal wife.
Reza Vossough hated 33-year-old Cany's body, but they tied the knot anyway after he spotted her "potential".
He performed EIGHT operations to change her chest, thighs, eyes and face.
Vossough spent five years pumping 1,600g of silicone into her body, boosting her size A chest to a giant F cup.
He also enhanced her lips, lifted her eyelids and de-creased her forehead.
The former waitress also had nip-and-tuck ops to her bum, tummy and thighs and countless Botox injections.
Read more: here
quote:Whenever I'm in doubt I ask myself, "what would Jesus do?"
Then I remember Jesus got crucified, so his decision making skills obviously weren't brilliant.
dank uquote:
Dat is domquote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Vanmiddag tegen doktersadvies in weer getraind en loop nu weer te hinken......
Beetje wel maar ik word gek zonder trainen......quote:
Ik ken genoeg mensen die te vroeg weer begonnen met trainen en daar voor altijd last van bleven houden, dus geduld is een schone zaak, hoe moeilijk het soms ook isquote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje wel maar ik word gek zonder trainen......
Je hebt gelijk maar ik ben vaak van boem is ho.quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die te vroeg weer begonnen met trainen en daar voor altijd last van bleven houden, dus geduld is een schone zaak, hoe moeilijk het soms ook is
Ik weet precies hoe je je op zulke momenten voelt hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik ben vaak van boem is ho.
Ik hoop binnenkort weer groen licht te krijgen maar ik had erg veel behoefte om te sparren vandaag........maar helaas ben ik ik dus nog niet daar waar ik wil......quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe je je op zulke momenten voelt hoor![]()
Maar ik heb m'n lesje wel geleerd, zonder blijvende gevolgen gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |