Ik snapte em aanvankelijk nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
35 mm is niet heel erg groot, ik zie niet in waarom je het onder je plaatje zou zetten.
Staat er toch ook boven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
35 mm is niet heel erg groot, ik zie niet in waarom je het onder je plaatje zou zetten.
This topic is based on a true storyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef matthisl het volgende:
Ik word er altijd zo gek van als de teks 'Based on a true Story' verschijnd als ik een film kijk.. Alsof t anders geen goede films is !
Klacht: Regisseurs die overbodig "Based on a true story" gebruiken
Linda Wagemakers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet zij ook alweer?
Alsof films gebaseerd op een waargebeurd verhaal geen fictie zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Knorriepot het volgende:
Jij hebt de term fictie zeker ook nooit begrepen.
Als het niet echt is, laten ze het ook wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof films gebaseerd op een waargebeurd verhaal geen fictie zijn.
Je punt? Alleen documentaires zijn non-fictie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Als het niet echt is, laten ze het ook weten![]()
Ze moeten wel 'gebaseerd' neerzetten, want het is nu niet zo dat ze even in de tijdmachine stappen, terug in de tijd reizen om die film te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |