Ik snapte em aanvankelijk nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
35 mm is niet heel erg groot, ik zie niet in waarom je het onder je plaatje zou zetten.
Staat er toch ook boven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef ynuhh het volgende:
35 mm is niet heel erg groot, ik zie niet in waarom je het onder je plaatje zou zetten.
This topic is based on a true storyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef matthisl het volgende:
Ik word er altijd zo gek van als de teks 'Based on a true Story' verschijnd als ik een film kijk.. Alsof t anders geen goede films is !
Klacht: Regisseurs die overbodig "Based on a true story" gebruiken
Linda Wagemakers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet zij ook alweer?
Alsof films gebaseerd op een waargebeurd verhaal geen fictie zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Knorriepot het volgende:
Jij hebt de term fictie zeker ook nooit begrepen.
Als het niet echt is, laten ze het ook wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof films gebaseerd op een waargebeurd verhaal geen fictie zijn.
Je punt? Alleen documentaires zijn non-fictie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Als het niet echt is, laten ze het ook weten![]()
Ze moeten wel 'gebaseerd' neerzetten, want het is nu niet zo dat ze even in de tijdmachine stappen, terug in de tijd reizen om die film te maken.
R u kiddin' me?quote:
Ware woensdagavond films.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef LesStroud het volgende:
Altijd hetzelfde dat soort films..Leuk gezinnetje bbq-en en meedoen aan ' spelling bees' en og meer happy happy shit.
En op eens gaat het naar de tering...Leukemie, schizofrenie, verkrachting vermissing, elke week weer wat anders. Je bent een sadist als je er naar kijkt, want je weet dat er een grote gemene hand van God in gaat grijpen .
Papa vlucht in zijn werk moeder richt en een of andere stichting op.. wil elke therapie uit proberen.. en kijkt huilend naar oude video's van toen alles nog goed was.
Vader vindt dat moeder erin blijft hangen, ruzie en, happy end. You know thet drill.
(heb teveel woensdagavonden in mijn jonge leven verspild)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |