quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe heet ook alweer dat liedje van robbie williams dat ie in die rehab center ofzoiets zit? iig die hele rare clip
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb Andrew Chan gemaild, want ik kon er niet meer tegen![]()
Hij mailt:
[..]
En het bijbehorende youtube-filmpje
Prachtig..quote:
Toevallig deze?quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef princess-a het volgende:
Help! ik zoek een liedje dat ik een aantal weken geleden in een winkel in Antwerpen hoorde. Door gewoon de tekst in te tikken bij Google kan ik hem niet vinden dus ik hoop dat iemand hem misschien (her)kent, het liedje werd gezongen door een vrouw..
When you're down, just sing this melody and remember where you're going
The last thing she wants you to do is spend time alone
I'll say it once, twice. Good luck Davey, good luck
Iemand??
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef SuperRogier het volgende:
Wie weet hem? Kan alvast verklappen, het is house/latinhouse/techno whatever, iig zonder vocals..
Dat is wel het goede nummer.quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'
ik kan hem op youtube echter niet vinden
Hoewel ik em erg mooi vind, is het niet het liedje dat ik bedoelquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'
ik kan hem op youtube echter niet vinden
Thanks, ik had mn iphone er ook bij gehouden, die gaf 2 verschillende nummers waaronder idd deze, maar ik kon hem niet vinden, ook niet op beatport. Maargoed, dat nummer zal het wel zijn dan, ookal klinkt de kwaliteit echt zwaaaar vertyft op die site.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is wel het goede nummer.
edit: hier kan je hem luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |