Nee, dat is hem niet, Maar bedankt.quote:Op zondag 15 november 2009 14:11 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
ik moest denken aan deze, maar die heeft niet 2 meneertjes die tegen elkaar spelen
maar het gokje waard...
is het een rock nummer?quote:Op zondag 15 november 2009 12:23 schreef MINDSICK het volgende:
Weet iemand wat ik bedoel?
`aantal jaar terug was er een clip met twee mannen die bij zo'n game-apparaat staan, en dan zitten ze zelf in het spel of zo, ze spelen tegen elkaar. Ik weet het niet meer goed, misschien iemand anders wel?
Nee, voor zover ik weet is het van een andere artiest.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus: De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
P.S: Come fly away van benny benassi is het niet.
Heb je de laatste regel van die post wel gezien?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus:
deadmau5 & Kaskade - I Remember (HQ)De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
Thanks man.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Major Lazer - Pon De Floor feat. VYBZ Kartel
Oepsquote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb je de laatste regel van die post wel gezien?
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus: De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |