quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus: De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
P.S: Come fly away van benny benassi is het niet.
Heb je de laatste regel van die post wel gezien?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus:
deadmau5 & Kaskade - I Remember (HQ)De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
Thanks man.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Major Lazer - Pon De Floor feat. VYBZ Kartel
Oepsquote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb je de laatste regel van die post wel gezien?
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus: De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
ofquote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:
Nee, deze zijn het niet. Wel toffe platen overigensquote:
1 |
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
[..]
Nee, deze zijn het niet. Wel toffe platen overigens![]()
Maar het lied dat ik zoek is volgens mij niet van deadmau5. De melodie lijkt op die van 'I remember' en er word ook door een vrouw gezongen, beetje snel zingt ze.
MGMT - Kidsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:01 schreef renkokraak het volgende:
hej iedereen,
ik zoek het nummer die eergister bij so you think you can dance was.
[ code verwijderd ]
de muziek speelt af bij 04:09.
ik hoop dat iemand me kan helpen:D
nope, dat is hem ook nietquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef DrowningMan het volgende:
Ik zoek het liedje van de openingstune van Met Het Oog Op Morgen op Radio1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |