quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus:De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
deadmau5 & Kaskade - I Remember (HQ)
P.S: Come fly away van benny benassi is het niet.
Heb je de laatste regel van die post wel gezien?quote:Op maandag 16 november 2009 12:48 schreef Mr_DG het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Benny Benassi feat. Channing - Come Fly Away (Adam K & Soha)
??
quote:Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus:
deadmau5 & Kaskade - I Remember (HQ)De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?
Thanks man.quote:Op zondag 15 november 2009 03:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Major Lazer - Pon De Floor feat. VYBZ Kartel
quote:Op maandag 16 november 2009 12:48 schreef Mr_DG het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Benny Benassi feat. Channing - Come Fly Away (Adam K & Soha)
??
Oepsquote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Heb je de laatste regel van die post wel gezien?
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:quote:foto Op zondag 15 november 2009 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik zoek een lied, en de melodie lijkt sterk op die van 'I Remember' van deadmau5, deze dus:De plaat komt af en toe voorbij op radio decibel en slam FM. Weet iemand hoe deze heet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
deadmau5 & Kaskade - I Remember (HQ)
ofquote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Adam K and Soha Twilight deadmau5 (remix)
quote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik vind al die platen van deadmau5 tegenwoordig op elkaar lijken. Hoewel ik niet denk dat dit hem is, dacht ik hier aan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Adam K and Soha Twilight deadmau5 (remix)
Nee, deze zijn het niet. Wel toffe platen overigensquote:Op maandag 16 november 2009 23:58 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deadmau5 - Contact
1 |
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
[..]
Nee, deze zijn het niet. Wel toffe platen overigens![]()
Maar het lied dat ik zoek is volgens mij niet van deadmau5. De melodie lijkt op die van 'I remember' en er word ook door een vrouw gezongen, beetje snel zingt ze.
MGMT - Kidsquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:01 schreef renkokraak het volgende:
hej iedereen,
ik zoek het nummer die eergister bij so you think you can dance was.
[ code verwijderd ]
de muziek speelt af bij 04:09.
ik hoop dat iemand me kan helpen:D
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:09 schreef Mr_DG het volgende:
ik accepteer de cookies.
Morgan Page - The Longest Road Ft. Lissie (Deadmau5 Remix)
nope, dat is hem ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 01:34 schreef Prixie het volgende:
IkBenGeenKloon
deze misschien ?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
4 Strings - Take Me Away
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef DrowningMan het volgende:
Ik zoek het liedje van de openingstune van Met Het Oog Op Morgen op Radio1.
Vielen dankquote:Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef ChatGirl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop