Geen dankquote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef Beach het volgende:
Bedankt iedereen die meehielp, zo is het wel goed.
Jammer van die laatste.
laat je nog wel ff weten wat die nr. 4 was?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef Beach het volgende:
Bedankt iedereen die meehielp, zo is het wel goed.
Jammer van die laatste.
Die weet ik dus nietquote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
laat je nog wel ff weten wat die nr. 4 was?
Nou wil ik het weten ook!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:22 schreef DjinN het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje! Ik hoor het elke week bij de lessen van Zumba. Het is een Spaans nummer. De stijl is Flamenco en de stem van de zanger klinkt een beetje als die van Spaanse zanger David Bisbal.
De enige stukjes tekst die ik eruit kon halen waren "estupendo mia (denk ik?)" en "si te gusto, y si te quiero".
Hoop dat jullie me kunnen helpen! Heb al gegoogled, maar ik kan dus niets wijzer worden
is dat niet roxette - she's got the lookquote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef Djinx het volgende:
ik zoek ik zoek ik zoek..dat ene nummer van de nieuwe GTA reclame..anybody?
pet shop boys - go west?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Het orginele nummer van het melodietje: Gaaa staaan als je voor [ajax] bent.
Jaren 90, verheven muziek, orchestraal. Beeetje zoals Vangalis en Enya.
tss dat ik daar niet opkwam. Nota benen nog gezocht op pet shop boys.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
pet shop boys - go west?
daar zijn heel veel van dat soort nummers o pgebaseerd
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:32 schreef Dennis121 het volgende:
Goedenavond!
Iemand die misschien enig idee heeft hoe het nummer heet uit dit opgenomen stukje?
Komt overigens uit CSI Las Vegas, Season 1, Episode 4
Dat is niet het origineel, het origineel is van the Village People.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
pet shop boys - go west?
daar zijn heel veel van dat soort nummers o pgebaseerd
kutterdekut het ligt op het puntje van mijn tongquote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Bassie_ASD het volgende:
Goed, ik loop dus al een tijdje met een nummer in mijn hoofd dat ik erg vet vind maar niet weet hoe het heet.
Laatst hoorde ik het toevallig weer op de radio, maar blijkbaar was van tevoren aangekondigd hoe het heette, want ik kon de titel niet te pakken krijgen...
Ik kan gaan uitleggen hoe en wat, maar heb het ff gefloten, dit is overigens wat er gebeurd in het nummer...
Dancenummer / housenummer met gefluit door een mens... Download ff mijn sample en hopelijk kan iemand mij heel erg blij maken...
Alvast bedankt en hieronder de link...
http://www.4shared.com/file/150975755/21ddd192/ditzoekikdus.html
Gevondenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
kutterdekut het ligt op het puntje van mijn tong
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Bassie_ASD het volgende:
Goed, ik loop dus al een tijdje met een nummer in mijn hoofd dat ik erg vet vind maar niet weet hoe het heet.
Laatst hoorde ik het toevallig weer op de radio, maar blijkbaar was van tevoren aangekondigd hoe het heette, want ik kon de titel niet te pakken krijgen...
Ik kan gaan uitleggen hoe en wat, maar heb het ff gefloten, dit is overigens wat er gebeurd in het nummer...
Dancenummer / housenummer met gefluit door een mens... Download ff mijn sample en hopelijk kan iemand mij heel erg blij maken...
Thanx nu slaap ik ook iets rustigerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef penny-wise het volgende:
Gevonden
De houseversie:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Bassie_ASD het volgende:
die is toch "uiteindelijk" van Gigi D'Agostino en die is weer van Nik Kershaw (yuk)quote:
Had de verkeerde geplaktquote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die is toch "uiteindelijk" van Gigi D'Agostino en die is weer van Nik Kershaw (yuk)
Phil Upchurch Combo - You Can't Sit Downquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand enig idee van wie dit nummer is:
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Phil Upchurch Combo - You Can't Sit Down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |