Marokko.nl is geen haatforum. Als dat het zowel is dan is FP vele malen ergerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:25 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Jij hebt je mond vol van discriminatie als er maar iemand hier wat zegt wat je niet aanstaat.
Maar je gaat dat haatforum wel lopen verdedigen?
Ik dacht dat je zo van de vrede was.
Je bent gewoon een opruier.
Word je soms betaald om hier je o zo geliefde en vreedzame geloof te prediken?
Over tokkies gesproken....
quote:
quote:Fantastisch nieuws!! Het tijdperk van Amerikaanse (westerse) wereld overheersing is spoedig voorbij. De wereld gaat een mooie tijd tegemoet
quote:en met de amerikanen weten we allemaal dat we de joden bedoelen die zitten achter het amerikaanse beleid
Dat waren er een paar van biz.marokko.nlquote:Wat een bullshit, het kankergezwel genaamd Joods Israel is de grootste reden van onrust en geweld in het Midden Oosten.
Nou, laten we wel wezen, voor "ons" hier in Nederland is dat raar, maar in dat land is dat natuurlijk gewoon normaal en onderdeel van de cultuurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:49 schreef DikVoormekaar het volgende:
Op dit soort berichten uit islam 1001 nacht kikt men :
http://www.guardian.co.uk(...)lia-man-112-marriage
Knuffel cultuur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:29 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zou graag eens willen weten waarom deze site subsidie krijgt, waar ze dit voor nodig hebben en waar ze het aan besteden? Als ik het goed krijgt/kreeg maroc.nl ook al subsidie maar waarom en waarvoor vraag ik me af?
Dit is een jij-bak (of gij-bak) en dus drogreden. Als de FOK-voorpagina en de Telegraaf ook haatpraat tolereren maakt niet dat Marokko.nl dat niet doet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko.nl is geen haatforum. Als dat het zowel is dan is FP vele malen erger
en vergeet Telegraf.nl die zijn pas haatsites.
Ben benieuwd of exotische kameraad Meki hier op zal reageren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben ook die sub-sites zo aan het bekijken he, en oh mijn god
Een greep uit wat "pareltjes"
[..]
[..]
[..]
Dat waren er een paar van biz.marokko.nl
En een topic als deze
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2889610
Nodigt nou ook niet echt uit tot verdiepen. Ik bedoel, het zal ongetwijfeld een "leuk" forum zijn, maar als ik de helft van de posts niet snap vanwege de taal .... Dan is dat niet echt integratie-bevorderend...
Wat moet Meki daarvan vinden dan? Datzelfde en meer vind je net zo goed hier op FOK!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:03 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Ben benieuwd of exotische kameraad Meki hier op zal reageren.
Ligt aan je doelstellingen lijkt me... Als een subsidie je kan helpen die te behalen, en hij is beschikbaar, waarom zou je er dan geen gebruik van maken? Die subsidies worden heus niet gegeven om gewoon lekker te doen wat je zelf wil zoals Danny met FOK! doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:46 schreef IHVK het volgende:
Het zou toffer zijn als ze de subsidie gingen weigeren. Fok! doet het toch ook prima zonder subsidie?
Mwah, Marokko.nl is toch lang niet zo groot als fok? 't Zou me niks verbazen als ze daar niet genoeg inkomsten binnenkrijgen om het rendabel te maken om die site online te houden. Zonder de subsidie dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:46 schreef IHVK het volgende:
Het zou toffer zijn als ze de subsidie gingen weigeren. Fok! doet het toch ook prima zonder subsidie?
Dit zijn pareltjes volgens jou? Een factor 1000 erger heb ik ze hier op fok langs zien komen, maar die gingen dan OVER moslims. En die waren ook niet echt integratiebevorderend! Pot-ketel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben ook die sub-sites zo aan het bekijken he, en oh mijn god
Een greep uit wat "pareltjes"
[..]
[..]
[..]
Dat waren er een paar van biz.marokko.nl
En een topic als deze
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2889610
Nodigt nou ook niet echt uit tot verdiepen. Ik bedoel, het zal ongetwijfeld een "leuk" forum zijn, maar als ik de helft van de posts niet snap vanwege de taal .... Dan is dat niet echt integratie-bevorderend...
Fok heeft dan ook geen "tolerantie" prijs gewonnen. Zo zie je maar hoe hypocriet onze commissies wel niet zijn in deze, als dat forum (Marokko.nl) ook maar iets verdient, dan is het een afsluiting van het internet en de "uitzetting" van diens moderators, overigens mogen de mensen van de commissie MDI ook op een gammel bootje de zee op worden gejaagd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:54 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dit zijn pareltjes volgens jou? Een factor 1000 erger heb ik ze hier op fok langs zien komen, maar die gingen dan OVER moslims. En die waren ook niet echt integratiebevorderend! Pot-ketel!
Dus dan moet fok ook gesloten worden? Of moet Marokko.nl gesloten worden omdat een hypocriete commissie met oerhollanders hen een tolerantieprijs geeft. Zo ja, dan is dat onlogisch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Fok heeft dan ook geen "tolerantie" prijs gewonnen. Zo zie je maar hoe hypocriet onze commissies wel niet zijn in deze, als dat forum (Marokko.nl) ook maar iets verdient, dan is het een afsluiting van het internet en de "uitzetting" van diens moderators, overigens mogen de mensen van de commissie MDI ook op een gammel bootje de zee op worden gejaagd.
Nee Marokko.nl moet gesloten worden omdat het de integratie belemmerd, de mensen waar jij op doelt op Fok hoeven echter niet meer te integreren, wir sind hier geboren ja! Ohja, en we zijn niet Marokkaans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:59 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dus dan moet fok ook gesloten worden? Of moet Marokko.nl gesloten worden omdat een hypocriete commissie met oerhollanders hen een tolerantieprijs geeft. Zo ja, dan is dat onlogisch.
Net als 50% van de users van Marokko.nl niet Marokkaans is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee Marokko.nl moet gesloten worden omdat het de integratie belemmerd, de mensen waar jij op doelt op Fok hoeven echter niet meer te integreren, wir sind hier geboren ja! Ohja, en we zijn niet Marokkaans.![]()
Hmm dat is waar natuurlijk, maar er wordt elke keer zo hard in m'n E-penis getrapt als er weer eens een doodverwensing staat naar de blanken in dit land, en ze krijgen er zelfs een prijs voor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:08 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Net als 50% van de users van Marokko.nl niet Marokkaans is.Bovendien zitten er op fok ook veel buitenlanders. Integratiebelemmerend, geloof je in de maakbare samenleving ?
Er staan wel wat goeie comments onder, die de kansloosheid van het stuk goed verwoorden.quote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Weer een racistisch stukje van de Marokkanen.
Linkje
Inderdaad, ik blijf me verbazen dat de regering deze site actief steunt, het staat dan nu wel onder curatele maar dat mocht ook wel een keer.quote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er staan wel wat goeie comments onder, die de kansloosheid van het stuk goed verwoorden.
Zouden al die linksen nu werkelijk zo dom zijn? Of is er iets anders aan de hand?quote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Zienswijze het volgende:
"Marokko.nl belooft beter beheer website"
En heel links Nederland trapt er weer in. En maar weer verder strooien met subsidies.
Ik had het gelezen wat die zwakzinnige moslim Shmi bralt,anyway toch bedankt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Linkje
Ze beloofden het zelfs in de moskeequote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Zienswijze het volgende:
"Marokko.nl belooft beter beheer website"
En heel links Nederland trapt er weer in. En maar weer verder strooien met subsidies.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:54 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dit zijn pareltjes volgens jou? Een factor 1000 erger heb ik ze hier op fok langs zien komen, maar die gingen dan OVER moslims. En die waren ook niet echt integratiebevorderend! Pot-ketel!
Racistisch? Wat een onzin. Ik noem het een koekje van eigen deeg.quote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Linkje
Wat heeft de krijgsmacht hen ooit aangedaan dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:37 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Racistisch? Wat een onzin. Ik noem het een koekje van eigen deeg.
Zoals ik al zei: koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat heeft de krijgsmacht hen ooit aangedaan dan?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:27 schreef Matteüs het volgende:
Zouden al die linksen nu werkelijk zo dom zijn? Of is er iets anders aan de hand?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: koekje van eigen deeg.
De beschrijving van de GS-reageerder vind ik treffend, helemaal in de stijl waarmee steeds getracht wordt anderen te kleineren. En ik denk dat ze een punt hebben.
De passage over de landmacht gaat over de voorkeur die het leger schijnt te hebben voor GS-posters.
Dat was de reactie van GeenStijl, ik vind het nogal een verschil om met woorden als Xenofobe hitler aanhangers, Germaanse puistenkoppen en weet ik wat allemaal gelijk te trekken met "Maghrebijn" maar oké, so be it.quote:Mensen die het op kunnen brengen in het leger te dienen zijn “jughead motherfuckers”. Kijk, zo kennen wij de Maghrebijnse internetjeugd weer.
Uiteindelijk beogen ze allebei hetzelfde: beledigen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
[..]
Dat was de reactie van GeenStijl, ik vind het nogal een verschil om met woorden als Xenofobe hitler aanhangers, Germaanse puistenkoppen en weet ik wat allemaal gelijk te trekken met "Maghrebijn" maar oké, so be it.
Buitenproportioneel van Marokko.nl welteverstaan, een overheidsgefinancierde instelling met een "prijs" voor internet tolerantie. Ik zie wel degelijk het verschil, ik verbaas me er echter over dat jij dat niet ziet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:58 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Uiteindelijk beogen ze allebei hetzelfde: beledigen.
Ik zie het verschil niet zo. Wanneer defensie op GS adverteert lijkt het erop dat ze toch wel achter de artikelen en de reacties staan. Je adverteert toch op plaatsen waar jouw doelgroep voornamelijk te vinden is. Dus ook een soort verkapte subsidie voor GS.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Buitenproportioneel van Marokko.nl welteverstaan, een overheidsgefinancierde instelling met een "prijs" voor internet tolerantie. Ik zie wel degelijk het verschil, ik verbaas me er echter over dat jij dat niet ziet.
Als allahtone gasten zich hier gedragen in ons land, dan is er voor de ( bezorgde) autochtonen ook geen reden om hard terug te slaan. Want harde taal is het enige wat dat die noord afrikaanse provocateurs verstaan !quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:05 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo. Wanneer defensie op GS adverteert lijkt het erop dat ze toch wel achter de artikelen en de reacties staan. Je adverteert toch op plaatsen waar jouw doelgroep voornamelijk te vinden is. Dus ook een soort verkapte subsidie voor GS.
De aard van de beledigingen vind ik op de ene site niet veel extremer dan op de andere. Wat mij betreft gaan ze beide geregeld over de grens. Dat moet wel, anders raken ze hun publiek kwijt.
Wat veel reageerders op GS doen is lekker anoniem schelden en beledigen. Dat heeft niks met harde taal te maken, maar met lafheid. Iemand die zulke dingen roept in het openbaar, of zich op een andere manier kwetsbaar opstelt verdient meer respect dan anonieme ratten die alleen maar uit zijn op het beledigen van anderen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Als allahtone gasten zich hier gedragen in ons land, dan is er voor de ( bezorgde) autochtonen ook geen reden om hard terug te slaan. Want harde taal is het enige wat dat die noord afrikaanse provocateurs verstaan !
Dat soort dappere pc helden heb je zowel daar als op marok.nl en je haalt ze er ook zo uit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Wat veel reageerders op GS doen is lekker anoniem schelden en beledigen. Dat heeft niks met harde taal te maken, maar met lafheid. Iemand die zulke dingen roept in het openbaar, of zich op een andere manier kwetsbaar opstelt verdient meer respect dan anonieme ratten die alleen maar uit zijn op het beledigen van anderen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Dat soort dappere pc helden heb je zowel daar als op marok.nl en je haalt ze er ook zo uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |