Ja, maar ik ben bang dat ze dat geld niet overmaken omdat ze denken dat ik toch niet zal komen vragen naar me laatste salarisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:53 schreef HunterSThompson het volgende:
Een "soort vergoeding" voor de laatste twee weken die je gewerkt hebt? Dat heet gewoon je salaris hoor en natuurlijk krijg je dat op je rekening gestort.
En waarom zou je dat moeten krijgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef Grimmjoww het volgende:
Krijg ik trouwens nog extra geld omdat ik gestopt ben? Of iets dergelijks
Geen idee, iets met belastingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En waarom zou je dat moeten krijgen?
je opgebouwde vakantiegeld wel ja, verder niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik denk dat ze heel blij dat ze van je af zijn en dat ze je waarschijnlijk nog wel een extra 100 euro geven...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef Grimmjoww het volgende:
Oh ja ik heb nooit een vakantiedag opgenomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef aaipod het volgende:
En eventueel niet opgenomen verlofuren natuurlijk om toch maar even een zinnige duit in het zakje te doen. Maar dit soort dingen spreken toch voor zich?
Jij bent een eindafrekening!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef Gaspedaal het volgende:
Topic met een hoog-gehalte.
En ik neem aan dat je gewoon een eindafrekening krijgt?
Zeg, gedraag je eens normaal...quote:
Nee, ik ben een fokker die zijn tijd zit te verspillen aan jouw kut-topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |