Hmmm... ik kan het ff gaan opzoeken..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:29 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Ok... controleren ze dat elk jaar rond het jaarwisseling ofzo? En lost dit zich automatisch op? Probeerde net al te bellen, maar ik wordt een beetje gek om 10minuten lang naar tuut-tuut-tuut te luisteren
Inmiddels kan ik uit ervaring zeggen dat de oude nog geaccepteerd wordt in de trein.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja nou is de termijn om je reisproduct op te halen verlengd. Maar ik heb tot op heden dus gewoon nog steeds geen chipkaart (heb 'm al 3x aangevraagd, dus waarschijnlijk heb ik er straks 3, maargoed).
Mag ik dan morgen nog met mijn oude OV reizen, of moet ik even Camiel opbellen of hij een treinkaartje voor me kan kopen?
http://www.ib-groep.nl/pa(...)inanciering_2010.aspquote:Op maandag 1 februari 2010 16:29 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Ok... controleren ze dat elk jaar rond het jaarwisseling ofzo? En lost dit zich automatisch op? Probeerde net al te bellen, maar ik wordt een beetje gek om 10minuten lang naar tuut-tuut-tuut te luisteren
Dan zou het nog geween een tijdelijk product kunnen zijn toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Renesite het volgende:
Euh... gaat goed denk ik. Heb zelf getest bij de paarse/roze paaltjes. ff scannen: 'goedemorgen. Student Week' stond er. Voilla.
Na ff een rondje gelopen te hebben bij een andere paal mij vervolgens weer uitgecheckt
In jouw geval lijkt mij niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan zou het nog geween een tijdelijk product kunnen zijn toch?
Automatisch gaat dat geannuleerd worden. je kan de kaart blijven gebruiken.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:08 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik ben op 31 jan. gestopt met mijn studie, ik heb mijn kaart nooit geactiveerd. Op de persoonlijke gegevens bij de IB-groep staat dat het tijdelijke reisproduct geldig is tot maart. Hoe kan ik zorgen dat ik geen boete ga krijgen voor het onterecht in bezit hebben van een OV-kaart?
Ja, je krijgt toch begeleiding?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Dark0z het volgende:
Ik doe een HBO opleiding en ik heb net een periode van 17weken stage achter de rug. Nu vraag ik mij af, moet ik voor die 17 weken stage nou ook schoolgeld betalen? Ik heb 1400euro gedokt en ben maar twee keer op school zelf geweest.
Jep. Moet. 1600 trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef Dark0z het volgende:
Ik doe een HBO opleiding en ik heb net een periode van 17weken stage achter de rug. Nu vraag ik mij af, moet ik voor die 17 weken stage nou ook schoolgeld betalen? Ik heb 1400euro gedokt en ben maar twee keer op school zelf geweest.
Mail contact = begeleiding.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Neuh, alleen mail contact.. en eindbeoordeling
Goed nieuws! Deden ze niet moeilijk?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inmiddels kan ik uit ervaring zeggen dat de oude nog geaccepteerd wordt in de trein.
Nope, je moet een klein apparaat hebben en die staan vaak NIET op de NS stations. Bij deze automaten kan je alleen NS abonnementen ophalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef GoodGawd het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer. Bij deze automaten moet je toch die chippas opladen:
[ afbeelding ]
Ik heb het gedaan in Woerden, Amsterdam Amstel, Utrecht. > Bestelling ophalen. Overal geen bestelling staat er dan, hebben veel mensen dit probleem?
Ik wil morgen met de bus reizen en de trein, zal toch geen probleem zijn dat hij niet geactiveerd is? Kan er immers niks aan doen....
Die zijn voor NS abonnementen, je moet bij een kleine gele automaat zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef GoodGawd het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer. Bij deze automaten moet je toch die chippas opladen:
[ afbeelding ]
Ik heb het gedaan in Woerden, Amsterdam Amstel, Utrecht. > Bestelling ophalen. Overal geen bestelling staat er dan, hebben veel mensen dit probleem?
Ik wil morgen met de bus reizen en de trein, zal toch geen probleem zijn dat hij niet geactiveerd is? Kan er immers niks aan doen....
Wat apartquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef PiRANiA het volgende:
Niet geactiveerd:
[ afbeelding ]
Wel geactiveerd:
[ afbeelding ]
Ik vul op de website van studenten ov- chipkaart mijn postcode in en krijg dan de vermelding dat ik mijn bestelling kan ophalen bij de kiosk op het centraal station. Dus ik zoeken naar zo'n kleine gele automaat, hebben ze die niet! Ik vraag me af waarom die website aangeeft dat ik mijn studenten ov op het centraal station bij de kiosk moet opladen/activeren als ze daar nieteens zo'n apparaat hebben?! Ik nog gevraagd aan die man van de kiosk die ook warrig reageerde met dat ze niet zo'n automaat hadden en dat het moest bij de 'gewone' automaten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
Die zijn voor NS abonnementen, je moet bij een kleine gele automaat zijn.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad allemaal nogal vaag geregeld met die automaten, maar je kan ze in ieder geval vinden in C1000 supermarkten, AH To Go-vestigingen, Primera en soms hangt er ook een gele automaat in de bus zelf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ik vul op de website van studenten ov- chipkaart mijn postcode in en krijg dan de vermelding dat ik mijn bestelling kan ophalen bij de kiosk op het centraal station. Dus ik zoeken naar zo'n kleine gele automaat, hebben ze die niet! Ik vraag me af waarom die website aangeeft dat ik mijn studenten ov op het centraal station bij de kiosk moet opladen/activeren als ze daar nieteens zo'n apparaat hebben?! Ik nog gevraagd aan die man van de kiosk die ook warrig reageerde met dat ze niet zo'n automaat hadden en dat het moest bij de 'gewone' automaten.
Dusja, dan probeer je het op die andere automaten, het keuze-menu geeft daar ook aan 'bestelling ophalen'.. iig.. ik heb het ook al op diverse plaatsen geprobeerd maar hij geeft steeds aan dat er geen bestelling klaar staat. In Utrecht stonden er een aantal van die kleine gele oplaadpunten op een rij, die het geen van allen deden![]()
Ik heb ook gebeld met die info-lijn, waar je trouwens dik voor moet betalen, sta ik ook nog 30 minuten in de wacht! En dat mens kon me ook niet verder helpen, want er zou wel een bestelling voor me klaar staan.. zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |