Staat nog netjes op z'n plaats. Enkel ophalen, omdat ik geen idee heb hoe ik dat ding ooit veilig aan de andere kant van Nederland kan krijgen. (qua verpakking etc.)quote:
Toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Staat nog netjes op z'n plaats. Enkel ophalen, omdat ik geen idee heb hoe ik dat ding ooit veilig aan de andere kant van Nederland kan krijgen. (qua verpakking etc.)
Tocn niet met de boot van sint he? Ik heb nog steeds niets ontvangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Twizu het volgende:
Pakketje voor Samara is onderweg! (Sorry, beetje laat!)
Slechte reclame dit eigenlijk.
Serieus niet? Hij moet toch echt onderweg zijn..quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:19 schreef samara het volgende:
[..]
Tocn niet met de boot van sint he? Ik heb nog steeds niets ontvangen
Bluetooth is inmiddels verkocht, maar het werkte niet op de (vista) pc van Samara. Wellicht dat ze 'm wil doorverkopen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef Loontjah het volgende:
Computerboeken en die 2 andere (ebay )
Bluetooth ontvanger
10 euro incl ?
De pc is (helaas) naar een kennis gegaan voor huiswerk (quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:55 schreef Sjechov het volgende:
32,50 incl. voor die pc als je hem opstuurt (alleen de kast)
Gewoon aangetekend in een doos en klaar
Goed dat het toch nog is aangekomen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:38 schreef samara het volgende:
vandaag ontvangen!
Blue tooth kaartje mag meteen in de verkoop, werkt niet bij op mijn pc.
Ik heb Vista en laat dat nou net niet werken dus !
Heb ik allemaal nog! Wat heb je er voor over?quote:Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef ModernTalking het volgende:
Geen tijd om hele topic door te lezen, sorryZijn volgende dingen nog verkrijgbaar:
- Zen Stone mp3-speler
- Discman + adapter
- Boek "van eBay tot Marktplaats'
Hoor het graag
15 incl?quote:Op maandag 9 november 2009 13:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb ik allemaal nog! Wat heb je er voor over?
Prima, mits het door de brievenbus gaat passen. M'n vader neemt wat extra bubbelenveloppen mee, dus dat weet ik vanavond te melden.quote:
Ok, dan wacht ik dat afquote:Op maandag 9 november 2009 13:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Prima, mits het door de brievenbus gaat passen. M'n vader neemt wat extra bubbelenveloppen mee, dus dat weet ik vanavond te melden.
Oops vergeten!quote:
Dilemma's dilemma's.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:47 schreef ModernTalking het volgende:
Anders doe maar in 2 pakketjes hoor. Dan gooi ik er wel 2 euro extra portokosten bij
Bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef ModernTalking het volgende:
Alles perfect gegaan. Fijn contact, mooie spulletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef jopiede het volgende:
Misschien eff de verkochte spullen uit de OP halen?Kan ik niet zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bedankt voor de gratis kick
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Koffie zetten, koekjes bakken en op zon- en feestdagen kun je er ook mee roerbakken.quote:
Excuus voor de late reactie. Hij is officieel van me ouders, dus ik ga het vanavond even overleggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:03 schreef p0100 het volgende:
¤15,00 inclusief geboden op de dvd brander.
Het spijt me ontzettend, maar mijn ouders zijn op het idiote idee gekomen om opeens de computer te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:03 schreef p0100 het volgende:
¤15,00 inclusief geboden op de dvd brander.
Sorry voor de late reactie!quote:
En past die door de brievenbus??quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie!
Hij is nog aanwezig!
Moet lukken. Dan verpak ik de Fingerprint reader, boekje & CD-rom in een stevige bubbeltjesenvelop die ik dubbelvouw.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
En past die door de brievenbus??
Doe een goed bod en hij is van jou!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |