Ik wel in ieder geval, en 90% van zijn carrière speelde zich af toen ik nog te klein was om het te snappen of überhaupt niet bestondquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Frollo het volgende:
Ted de Braak, zo bazig maken ze ze niet meer tegenwoordig!
Kent de jeugd hem nog wel eigenlijk?
Alle KLB-bazen herkennen een eckte baas helaas nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef Frollo het volgende:
Rustig hier. Ik denk dat de mensen té geïmponeerd zijn door Teds bazigheid om te posten.
Springlevend is 'ie nog. Een jaar of twee, drie terug maakte hij een eenmalige comeback.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Schunckelstar het volgende:
leeft die nog![]()
ik dacht dat ie jaren geleden al overleden was![]()
die snor is meesterlijk
Dan is ie toch nog wijs oud geworden. Toen ik jong was woonde hij een kilometer ofzo bij mij vandaan in Lelystadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Tegenwoordig leeft deze levende legende als God in Frankrijk en geniet hij van een welverdiende oude dag.
70 zelfsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef 2cv het volgende:
Ted is tof ! Ik kan hem nog herinneren uit de jaren '80 geloof ik.
Toen was ik er nog nietquote:
Maar je mocht wel opblijven om in je pyjama naar Ted te kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Frollo het volgende:
Het stokvangen, daar bleef je ook voor thuis!
OK, ik was 10 en dan heb je ook niet zoveel anders te doen op zaterdagavond. Maar toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |