Ja, kreeg vanmiddag ook al een PM hieroverquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NahWatskebeurt? Wat valt er niet te snappen dan?
Gaan er ergens roddels dat ik een kloon ben ofzo, wat?
Nu snap ik het ook niet meer.
Nee, ik weet niksquote:
Watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:58 schreef peeet1 het volgende:
wel iedereen die nu zitten te bekvechten zijn webcam aan zetten dan hebben we nu al leuke streams
Mera?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op
woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef enjoybram het volgende:
FF aan je rikketik denken.. ik doe geen bullshit uitspraken.. ik ben bezig met een plan de campagne!
Maar opnieuw... de vraag.. komt er een
nieuwe TBO... JA.... wanneer... kan gek lopen... en kan ook nog even duren...
Hebben jullie niets aan... ik wil ff wat terugkoppelen met Gert-Johan (fok) - en Danny..
alleen zit het juist daarin... ik krijg weinig response...
oja... tip... 10 november even posten(fotograaf) voor TBO locatie.
je weet nu hoe ik erbij zit héquote:
Om vijf uur 's middags?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
ja sorry ik denk bij deze post gewoon dat ie een paar joint of borrels (of beide) teveel in zijn
mik heeft, maar goed... er waren wel degelijk mensen die er meteen serieus op ingingen..
Goede vragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Mera?
Op de dag dat wordt aangekondigd dat het subforum TBO gaat sluiten
komt Bram om de hoek met dit topic TBO moet blijven!
[..]
Is de samenwerking tussen Bram en Bart voorgoed voorbij?
of kan je daar ook niks over zeggen?
ja sorry ik denk bij deze post gewoon dat ie een paar joint of borrels (of beide) teveel in zijn
mik heeft, maar goed... er waren wel degelijk mensen die er meteen serieus op ingingen..
eh.. dat was trouwens niet de vraag, de vraag was; is de samenwerking tussen Bart en Bram
verleden tijd?
Werkt Bram nu samen met Vlemmix? (dat zijn dus twee vragen)
ow... hij gedraagd zich altijd zo...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Om vijf uur 's middags?
Ja kán hoor, kán. Maar niet waarschijnlijk. Ook omdat Bram niet blowt.
Nah, dronken dan dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Om vijf uur 's middags?
Ja kán hoor, kán. Maar niet waarschijnlijk. Ook omdat Bram niet blowt.
Nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus nu post hij weer als zichzelf?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme Mera, die denkt nu dat mensen denken dat ze een kloon is.
Heb je haar ook weer !!! Ik snap het gewoon niet meer .. Die mera dinges gaat alles rond lopen te strooien maar als de paal bij het puntje komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus nu post hij weer als zichzelf?
Ruud, betrapt!
Ja daaggggggggggggggquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een hoop zitten Mera hier af te kattenIn de TBO tijd is ze bij die hut betrokken geraakt, heeft prachtige verslagen geschreven, wil dat er een mooi vervolg komt, heeft daar goede hoop op en krijgt de wind van voren
Ja joh, stómdronken.quote:
Kletskoekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus nu post hij weer als zichzelf?
Ruud, betrapt!
Waar ? De laatste dagen .. Zit ik weer es in het verkeerde topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh, stómdronken.
Laten we gewoon iederéén wegjagen die mogelijk informatie heeft over toekomstige programma's/RLS'en
Er staat wel wat intererssants vind ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |