Je deed het licht aan om schaduwen te laten verdwijnen. That's a fail, right there.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Lammmetje het volgende:
Het ging over enge schaduwen die mij achtervolgden, waarvoor ik dus gillend wegrende. Ik wilde het licht aandoen, zodat ze zouden verdwijnen.
Wat een mooie paints!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Lammmetje het volgende:
Zoals gewoonlijk slaap ik 's nachts (meestal) in m'n bed. Ik heb al heel lang geen nachtmerries gekregen, maar vannacht dus wel eentje.
Het ging over enge schaduwen die mij achtervolgden, waarvoor ik dus gillend wegrende. Ik wilde het licht aandoen, zodat ze zouden verdwijnen. Dat lukte natuurlijk niet, want anders zou het geen nachtmerrie zijn.
[ afbeelding ]
Normaal gesproken als ik dan wakker schrik, doe ik gelijk het licht aan om even te kalmeren(mijn hart klopt dan veel te snel
)
[ afbeelding ]
Na een paar seconde doe ik dan het licht weer uit en ga ik weer slapen
[ afbeelding ]
Maar dat gebeurde dus niet. Toen ik wakker schrok, klikte ik de lamp aan. Het probleem was alleen dat die geen licht gaf. Normaal komt er dan nog licht van mijn wekker, maar ook die stond uit. Ik moest gelijk denken aan mijn nachtmerrie waarin het licht niet aanging
[ afbeelding ]
Klacht: De stroom was uitgevallen toen ik wakker werd van een nachtmerrie
Ik had even zin om te painten
DAAR LIGT GEWOON IEMAND BOVEN ZIJN BED TE SLAPEN VET FREAKY!!!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je deed het licht aan om schaduwen te laten verdwijnen. That's a fail, right there.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Lammmetje het volgende:
Zoals gewoonlijk slaap ik 's nachts (meestal) in m'n bed. Ik heb al heel lang geen nachtmerries gekregen, maar vannacht dus wel eentje.
blabla
Ik had even zin om te painten
Maar in mijn dromen gaan ze wel altijd weg als ik het licht aandoequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je deed het licht aan om schaduwen te laten verdwijnen. That's a fail, right there.
Dat je anaal vernederd wilde worden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT:
Ik had dat vroeger altijd toen ik klein was.
Goeie paints ja!
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat je anaal vernederd wilde worden?
mooi niet dat ik vanavond nog maar 1 oog dicht doe zonder onder mijn bed te kijken..quote:
Ja, ok. mijn fout. Eigen schuld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat je anaal vernederd wilde worden?
Ok, dan zie ik 't door de vingers, maar alléén omdat je paints pretty okay zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:18 schreef Lammmetje het volgende:
Maar in mijn dromen gaan ze wel altijd weg als ik het licht aandoe
Dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, dan zie ik 't door de vingers, maar alléén omdat je paints pretty okay zijn.
Nou, nee, hij komt niet overeen met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn paint?![]()
Komt hij een beetje overeen met de werkelijkheid?
Hehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
altijd eerst je raam checken voor je conclusie trekt
In het echt heb je grotere memmen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Nou, nee, hij komt niet overeen met de werkelijkheid.
Omdat de wekker het toen niet deed!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Onufriev het volgende:
Goede paints, maar dat is al vaker vermeld. Maar........ waarom doet je wekker het in je 1e paint niet. HOAX
Het was toch dezelfde nacht?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Omdat de wekker het toen niet deed!![]()
En in de middelste plaatjes doet de wekker het wel, omdat mijn wekker het normaal gesproken wel doet!
De 1e en laatste paints zijn de werkelijkheid.quote:
JA WANT SCHADUW IS ER ALLEEN ALS ER LICHT IS EN IN HET DONKER ZIJN ER GEEN SCHADUWEN WANT DAN IS ALLES SCHADUW HAHAHAHA LOLLEREINZ!11!111!11quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
Bij mij niet. Mijn wekker ging nog steeds af.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paint skills, trouwens! Bij mij was de stroom er ook afgeklapt vannacht.
mja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
JA WANT SCHADUW IS ER ALLEEN ALS ER LICHT IS EN IN HET DONKER ZIJN ER GEEN SCHADUWEN WANT DAN IS ALLES SCHADUW HAHAHAHA LOLLEREINZ!11!111!11
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef soofje het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit vergeten alles na te checken
Ik zal eraan denkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Vetklep het volgende:
De volgende keer als je wakker schrikt, moet je me maar even bellen.![]()
Uiteraard puike paints!
Ik dacht dat jij de boswachtert was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Vetklep het volgende:
De volgende keer als je wakker schrikt, moet je me maar even bellen.![]()
Uiteraard puike paints!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |