Maar wil hij wel voor gek rijden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef zovty het volgende:
Misschien hoeft die man niks te compenseren?
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
Die heeft iig niets te compenseren.
homoooooooquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Zuinig? A label? Korting en goedkope wegenbelasting?
Waarom niet?
Hij rijdt in een gebloemde damesjurk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar wil hij wel voor gek rijden?
Je gaat als man zijnde, toch ook niet in een gebloemde damesjurk over straat?
wel voor 14% bijtelling hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat voor iemand met 5 ferrari's op videobandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een Daihatsu Cuore? Prima auto's hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij mij in de buurt woont zoeen volwassen kerel die zichzelf een gloednieuwe auto heeft gekocht, de kleinste Japanner die je kunt krijgenDan weet de autokenner hier het wel.
Wat bezielt zoeen dude?
En al heb je niet zoveel geld, en zijn ook genoeg middenklassers te koop voor dat bedrag, waarmee je niet compleet voor aap rijdt, als man.
Mag ik een lift?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb ook een heul klein autootje.
Whut?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat voor iemand met 5 ferrari's op videoband
Nee dat is je uiterlijke voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij rijdt in een gebloemde damesjurk?
Het is ook nooit goed met die wijven. Probeer je indruk te maken met een auto. Willen ze een lift!quote:
Ow goed dat je het zegt, ik heb die aflevering gemist, heeft iemand die misschien opgenomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat voor iemand met 5 ferrari's op videoband
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan waar je heen moet.quote:
Naar het eind van de wereld. Vanaf het begin.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
Ligt eraan waar je heen moet.
En waar vandáán!
Die zal inderdaad een stuk betrouwbaarder zijn dan een BMW of Mercedes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef RaymondK het volgende:
Een Daihatsu Cuore? Prima auto's hoor.
Met absoluut de hoogste betrouwbaarheid Van A naar B.
in elk geval wel minimaal 5x zo goedkoop in alles en niet kapot te krijgen. Koop jij maar een mercedes of bmw waar je 300k mee rijdt en dan eruit doet. Koop ik van hetzelfde geld wel 5 keer een klein autotje waarmee ik 150k rij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Die zal inderdaad een stuk betrouwbaarder zijn dan een BMW of Mercedes.
Duidelijke afspraken. Daar hou ik van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
Naar het eind van de wereld. Vanaf het begin.
Maar je mag me ook ergens in het midden oppikken.
Juist wel, hij heeft een enorm grote piemel te compenserenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
Die heeft iig niets te compenseren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef 3keernix het volgende:
Fiat 500 , of een cooper zijn echt vrouwen bakken terwijl mannen daar ook in rijden
quote:...de kleinste Japanner die je kunt krijgen Dan weet de autokenner hier het wel.
Euh volgens de ANWB toevallig wel ja. Toyota/Daihatsu/Lexus al jaren met de minste pech langs de weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Die zal inderdaad een stuk betrouwbaarder zijn dan een BMW of Mercedes.
Ja ik, duhh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:00 schreef chiren het volgende:
[..]
Ow goed dat je het zegt, ik heb die aflevering gemist, heeft iemand die misschien opgenomen?
Een Ka is géén auto. Ik herhaal: een Ka is geen auto!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind mannen in Ka's altijd zo grappig.
Denk aan je hart. Wat maak je je druk over de auto van een ander.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef Sjibble het volgende:
Ik zie het vaak genoeg, 20 jarige wiggers die net werk hebben > HBO studeren, en in een vette smoking in een Fiat Punto/Panda rijden, of zo'n Citroen C1.
Te triestDie dingen hebben sowieso de aerodynamica van een doos, het vermogen van een grasmaaier, een wegligging van een slee en het comfort van een lege badkuip.
of de achterbak.
Dat is letterlijk een kofferbak, omdat ie van 2 koffers al te vol raakt
Mannen in Ka's hebben doorgaans wel een lekkere vriendinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind mannen in Ka's altijd zo grappig.
Hij maakt zich druk over een leas autoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef BertV het volgende:
[..]
Denk aan je hart. Wat maak je je druk over de auto van een ander.
Ja, gadverredamme, die facelift versie. Getz pre-face lift!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dit is pas een proletenbak:
[ afbeelding ]
Dit doe je ermee:
[ afbeelding ]
Getzquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ja, gadverredamme, die facelift versie. Getz pre-face lift!
Nee, dat ben je als je in zo een bejaarde hippe C1 rijdt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Getz. Serieus, hoe oud ben je? 73?
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef memrtn het volgende:
[..]
Nee, dat ben je als je in zo een bejaarde hippe C1 rijdt.
vandaar dat ik aygo rij en het feit dat je geeb belasting betaaltquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Viper_74 het volgende:
hij heeft gewoon een lul van 2 mtr
tijd voor een aygo
Daar is niks mis mee. Die voldoet aan de minimale lengte voor een kerel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef Disavowed het volgende:
Ik blijf voorlopig lekker in mijn Ibiza Cupra rondrijden. Ik heb geen behoefte aan een grotere auto.
Die Getz is tenminste van mijzelf, die C1 van z'n ma.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jullie falen allebei. GetzC1
Whehehe, dat ben ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Ringo het volgende:
Zo klein en zo afgeragd mogelijk, zonder status en met handbediening voor de ramen. In een vijftien jaar oude Suzuki Alto naar Zuid-Frankrijk.
Bestaan er auto's met een lampje in het dashboardkastje, dat is best handigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
... Oh en er zit geen lampje in het dashboardkastje.
Dan is het triester dat jij er voor kiest om getz te rijden en geen gepimpte golfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef memrtn het volgende:
[..]
Die Getz is tenminste van mijzelf, die C1 van z'n ma.
............................................quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan is het triester dat jij er voor kiest om getz te rijden en geen gepimpte golf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |