abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:26:52 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187113
Je had de LAPO!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:29:41 #2
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74187225
Lapo en echt blond voelt nu???
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:30:26 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187263
Enniewee .

Ik was net op sollicitatie en de eerste vraag die die mevrouw stelde was of ik nog meer kinderen wilde.

Nu ben ik niet zo van het op mijn strepen staan maar in dit geval voelde ik me toch wel in mijn kruis getast.

.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:32:29 #4
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74187327
waarom post je niet in het normale bankje dan? Wil je een eigen Viev-bankje? Mij ook goed dus dan maar hier hoe was het met je sollicitatie en afgezien je meerdere kinderwens of niet lijkt het je wat of niet?
pi_74187331
Mag ze heul niet vragen Viev!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:34:51 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74187426
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef Vivi het volgende:
Enniewee .

Ik was net op sollicitatie en de eerste vraag die die mevrouw stelde was of ik nog meer kinderen wilde.

Nu ben ik niet zo van het op mijn strepen staan maar in dit geval voelde ik me toch wel in mijn kruis getast.

.
Dat werd mij ook al gevraagd door mijn nieuwe werkgever. Wel met daarbij dat ik geen antwoord hoefde te geven, dus ik voelde me niet zo in mijn kruis getast, maar ineens kwam het onsmakelijke idee naarboven dat ik wellicht ongemerkt wel vaker ben afgewezen op basis van mijn leeftijd "omdat je dan misschien nog wel kinderen wil".
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74187453
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat werd mij ook al gevraagd door mijn nieuwe werkgever. Wel met daarbij dat ik geen antwoord hoefde te geven, dus ik voelde me niet zo in mijn kruis getast, maar ineens kwam het onsmakelijke idee naarboven dat ik wellicht ongemerkt wel vaak ben afgewezen op basis van mijn leeftijd "omdat je dan misschien nog wel kinderen wil".
Dat is net zo belachelijk. Waarom vragen dan? Echt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:39:08 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187576
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Books het volgende:
waarom post je niet in het normale bankje dan? Wil je een eigen Viev-bankje? Mij ook goed dus dan maar hier hoe was het met je sollicitatie en afgezien je meerdere kinderwens of niet lijkt het je wat of niet?
Ik zag geen ander bankje? Heb drie keer de forumlijst afgezocht
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:39:51 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74187609
Och, hij zei dat hij een vraag wilde stellen die eigenlijk niet kon. Dus ik vulde hem zelf al aan of het wellicht de vraag was of ik nog meer kinderen wilde. En ik snap best dat je je bedenkingen hebt bij een nieuwe medewerker waarbij er een mogelijkheid inzit dat het je veel pijn, moeite en investering gaat kosten die je er wellicht niet voor terug krijgt omdat diegene na alle verlof toestanden toch voor kiest om niet meer te werken. Als je ergens nou al een tijdje werkt en je hebt laten zien dat je goed in het team past en je hebt van beide kanten wat credit opgebouwd, dan is het een heel andere zaak.

Zo werkt het nou eenmaal, ondanks dat het niet mag.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:40:12 #10
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74187620
Had al zo´n vermoeden wacht effe ik schop hem effe naar boven. Maarre was het nu wat?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:40:25 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187630
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag ze heul niet vragen Viev!
Dat heb ik ook gezegd, met dezelfde grappige intonatie als dat zij het vroeg .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:41:18 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187657
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef Books het volgende:
Had al zo´n vermoeden wacht effe ik schop hem effe naar boven. Maarre was het nu wat?
Het bedrijf is top alleen de functie lijkt me wat minder. Ik heb maandag een solli die ik leuker vind iig.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:43:18 #13
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74187737
Heb je hem al GEVONDEN viev. Kim en ik proberen hem vol te maken... Maar je moet effe helpen.
pi_74187955
Hij is al vol
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74187991
Tijdens mijn gesprek heb ik zelf maar gezegd dat ik over een jaar meer uren kan werken, omdat m'n dochter dan naar school gaat. Voor het geval ze zouden denken dat ik zwanger zou worden. Ik vond het te ver gaan om uit te leggen hoe dat precies zit. Rond deze leeftijd ben je idd wel een risicokandidaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:50:09 #16
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74187995
Yppy heeft hem volgemaakt voor je Vivi.

Veel succes dan maandag en jammer dat deze functie niet zo lijkt maar als het bedrijf daarintegen wel leuk is is het misschien het proberen nog waard of niet?
pi_74188814
Goed bezig met solliciteren, Vief!

De vraag over meer kinderen zullen ze mij niet meer stellen, denk ik. Maar eigenlijk wil ik ook gewoon voorlopig hier blijven werken: het is leuk werk, leuke collega's en heel fliexibel. Als ik dadelijk andere uren wil gaan werken (bijv tijdens schooltijd ofzo) vinden ze dat alleen maar prima.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:16:16 #18
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74188927
Ik was bij de Saltro vanochtend;
de mevrouw die mij prikte wist geeneens waar het ''gezegde''/ de uitspraak Blauw Bloed (bij mensen van adel etc) vandaan kwam. Heb ik even aan haar, uitgelegd.

Maar mijn bloed was rood, hoor.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74188940
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat werd mij ook al gevraagd door mijn nieuwe werkgever. Wel met daarbij dat ik geen antwoord hoefde te geven, dus ik voelde me niet zo in mijn kruis getast, maar ineens kwam het onsmakelijke idee naarboven dat ik wellicht ongemerkt wel vaker ben afgewezen op basis van mijn leeftijd "omdat je dan misschien nog wel kinderen wil".
zo ben ik een keer vreselijk over de zeik gegaan tegen mn schoonmoeder
die zat te vertellen over sollicitaties bij haar op het werk (basisschool) en dat er twee kandidaten waren, een man en een vrouw. De vrouw was de betere kandidaat, veel beter, maar de man is aangenomen. Toen ik vroeg waarom zeiden ze tsja, ze is 30, en ze vertelde dat ze net een huis gekocht hadden, nou dan zullen er wel snel kinderen komen.
Ik ben echt uit mn slof geschoten ik vond het zo verschrikkelijk asociaal. Als je dat dan echt wilt weten, vraag het dan op zn minst gewoon, voor hetzelfde geld heeft die vrouw al een kind (of 2) en wil ze helemaal niet nog meer kinderen. Of wie weet wil ze wel pas op zn vroegst over vijf jaar kinderen. Ik vind het zo misselijk om daar bij voorbaat al vanuit te gaan en dan iemand af te wijzen zonder dat je zeker weet of dat wel zo is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74189029
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Ik was bij de Saltro vanochtend;
de mevrouw die mij prikte wist geeneens waar het ''gezegde''/ de uitspraak Blauw Bloed (bij mensen van adel etc) vandaan kwam. Heb ik even aan haar, uitgelegd.

Maar mijn bloed was rood, hoor.
hahaha
en toch fijn om even zeker te weten dat je bloed nog rood is

hier is het koud de cv is stuk, of het gasblok ofzoiets. En de monteur is nu weer terug naar zn dinges om een gasblok te halen want hij wil het vandaag nog vervangen ivm baby enzo. Dat wordt een dure grap ben ik bang geen center parcs for me dit jaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:31:56 #21
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74189566
Hier ook koud. En geen druk op de kraan als je, warm water wilt.

Ik ga zo naar de pedicure!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 oktober 2009 @ 15:34:15 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74189643
Au oew au, fysio geweest. Hij zegt wel dat ie maar zachtjes doet maar het voelt alsof ie een mes in mijn been steekt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:39:57 #23
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74189852
Dat zijn nou je spieren, Rewimo !
pi_74189953
hahahhaha Oxy

scherp!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 oktober 2009 @ 15:43:41 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_74189996
Oxy, ik weet het ook niet hoor, waarom blauw bloed zo heet.

Vanavond begint mijn EHBO voor kinderen cursus! Ben benieuwd!

Balen Vivi van die sollicitatie. Beetje belachelijk ook dat ze het vragen. Laat ze eerst eens kijken of je geschikt bent voor de functie (túúúrlijk ben je dat!). De rest is dan bijzaak, vind ik dan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')