care? zijn ook miljoenen met zo'n kop als jou..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Pfff weeeeer iemand met 'Why So Serious' in zn ondertitel.
Trein kaartje niet.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef Oneg het volgende:
[..]
care? zijn ook miljoenen met zo'n kop als jou..
Ja want ik heb niet zo'n hoofd als jou dus kan ik beter proberen unique te wezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je hebt hem wel veranderd
Dus toch Care!
Er zijn inderdaad meer aantrekkelijke mensen op deze aardbol.
fail.. ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Nickie2010 het volgende:
Ik denk dat ik hier mijn lelijkheids advising maar even moet toe passen
terrecht? controleer altijd of doe het gewoon niet... wtf doen hun anders de hele dag?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef garriej het volgende:
klagen als je gepakt word voor zwartrijden, pauper..
Unique (uniek) dat zeggen lelijke mensen altijd. Wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Oneg het volgende:
[..]
Ja want ik heb niet zo'n hoofd als jou dus kan ik beter proberen unique te wezen
Dat is opzich gewoon slimquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik koop in het weekend altijd een weekendretour want werk op zaterdag en zondag. Als hij op zaterdag niet wordt gestempeld, kan ik hem zondag nog een keer gebruiken.
Stoer he
Je Stinkt man!!!! Mister Zeikerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Unique (uniek) dat zeggen lelijke mensen altijd. Wat jij wilt.
Maar je gaat offtopic in je eigen topic man.
Overigens had ik nog niet inhoudelijk gereageert. Ik vind ook dat je gewoon moet betalen voor wat je nodig hebt.
In principe dus een onterechte klacht.
Als jij gepakt wilt worden, ga je gang...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Oneg het volgende:
Koop je kaartje word er nooit gecontroleerd.... koop je een keer geen 1, doen ze het wel... HUFTERS
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Nickie2010 het volgende:
[..]
Je Stinkt man!!!! Mister Zeikerd
Verkapte ik heb geld teveel post.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef electronique het volgende:
ik snap nooit waarom mensen dit zeggen
ik heb de afgelopen week al bijna 100 euro uitgegeven aan treinkaartjes en nog geen 1 keer gecontroleerd
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapte ik heb geld teveel post.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus, is het nou zo moeilijk om te begrijpen DAT JE VAN EEN DIENST GEBRUIK HEBT GEMAAKT EN DAT JE DAARVOOR DUS OOK GEWOON HEBT BETAALD.
Bijverdienen? Mijn lul heeft zin in kut.quote:
ik ben geen student, jwzquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En je hebt nog geen OV-kaart. Geen geld en geen OV
.
15 euro voor het adviesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat ik daar nooit aan gedacht heb! Je kan die natuurlijk gewoon kopen op zaterdag maar ook zondag gebruiken.
Oh jee. Figuren zoals jou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus, is het nou zo moeilijk om te begrijpen DAT JE VAN EEN DIENST GEBRUIK HEBT GEMAAKT EN DAT JE DAARVOOR DUS OOK GEWOON HEBT BETAALD.
Dan neem je maar de auto, alsof dat ze goedkoop isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh jee. Figuren zoals jou.
Wacht maar tot je je OV kaart niet meer hebt. Het OV is gewoon steruvuhsduur.
Vandaag close callquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik koop in het weekend altijd een weekendretour want werk op zaterdag en zondag. Als hij op zaterdag niet wordt gestempeld, kan ik hem zondag nog een keer gebruiken.
Stoer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |