Aan de naam te zien weet ik al weer genoeg haha!quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef mstx het volgende:
En we hebben er weer een in de categorie "raad-de-hardstyle-plaat-met-deze-vocals"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zelf gemaakt?
Ik zet het even in de spoiler voor degenen die nog wel willen raden.
EDIT:
[ Bericht 24% gewijzigd door ElDani op 02-11-2009 15:36:14 ]Mixes onder de naam Khadber
FOTO, FOTO, FOTO, FOTOquote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef Koepert het volgende:
Vandaag in Rok op stage (nee geen rokkostuum, maar een roze damesrok)![]()
Dat is inderdaad heeel erg vetquote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef Koepert het volgende:
Gister weer stevig zitten drinken en stef-de-stuntpiloten.. Erg leuk met drank
Net het hele filmpje af zitten kijken. Lekker interview, erg netjes ook! Weer een stukje wijzer geworden, blijkbaar hebben we het hardste deel van de A-Lusion vs Luna plaat niet gehoord (had ik volgens mij al ergens gelezen), A-Lusion wil voorlopig geen album maken omdat hij ervoor gekozen heeft niet op deze manier zijn muziek te promoten. En verder, dat er een hoop edits, nieuwe tracks etc gedraaid gaan worden op Qlimax en dat hij zelf de hele avond rondloopt voor praatjes!quote:Op maandag 2 november 2009 16:33 schreef poiuytr het volgende:
Interview met A-lusion van 17 minuten:
Bekijk deze YouTube-video
Had al gezegd dat hij zijn oude tracks gewoon een nieuwe kick moet geven.quote:Op maandag 2 november 2009 17:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Net het hele filmpje af zitten kijken. Lekker interview, erg netjes ook! Weer een stukje wijzer geworden, blijkbaar hebben we het hardste deel van de A-Lusion vs Luna plaat niet gehoord (had ik volgens mij al ergens gelezen), A-Lusion wil voorlopig geen album maken omdat hij ervoor gekozen heeft niet op deze manier zijn muziek te promoten. En verder, dat er een hoop edits, nieuwe tracks etc gedraaid gaan worden op Qlimax en dat hij zelf de hele avond rondloopt voor praatjes!
quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij mag ook wel KAT - Gimme da Bass (A-Lusion remix) draaien
als ik tijd heb ff kijkenquote:Op maandag 2 november 2009 16:33 schreef poiuytr het volgende:
Interview met A-lusion van 17 minuten:
Bekijk deze YouTube-video
ben er zelf niet bij, maar altijd tof om een praatje te maken met de beste manquote:Op maandag 2 november 2009 17:02 schreef CrustyClown het volgende:
en dat hij zelf de hele avond rondloopt voor praatjes!
jaaaaaah gek, dat is zo'n vergeten plaatje uit oude tijdenquote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Had al gezegd dat hij zijn oude tracks gewoon een nieuwe kick moet geven.
Scratch warrior kan er zeker beter door worden
Hij mag ook wel KAT - Gimme da Bass (A-Lusion remix) draaien
Idd, erg lekkere setquote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Silaz het volgende:
Even tussen het leren (heel hard leren) door:
The Vision @ Fear FM Halloween Special 2009
06. Brennan Heart - Faith In The Moment (The Vision Fuckin' Your Brain Remix)
me like like like![]()
![]()
sws dikke set
Die kreeg ik ook als enige resultaatquote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef 16meter het volgende:
Ik hoop dat je die niet bedoelt.
Maar volgens lololyrics zit de tekst er wel in...
Ik mag jou nu alquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik hoef niet te klikken. Ik zie scooter staan...
Nee dat was alleen om de swing omhoog (die bij mij altijd dan komt) aan te geven. Heeft niks met de tekst verder te maken (die er verder ook niet veel inzitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |