geen gruwelijke lijn overall, maar wel paar vette namenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De concurrent voor Qountdown heeft de line up bekend gemaakt:
http://partyflock.nl/party/166488:Out_with_a_Bang.html
Een boeking valt eventueel wel te combineren denk ik toch, maar aannemelijk is het niet. Jammer idd.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De concurrent voor Qountdown heeft de line up bekend gemaakt:
http://partyflock.nl/party/166488:Out_with_a_Bang.html
Bass Modulators
Catscan
Chain Reaction
Deepack
Devon K.
Mad Dog
Pavo
Wildstylez
Zatox
Live: Art of Fighters
Live: Hardstyle Masterz
MC: DV8
Dus geen Zatox en Deepeck op Qountdown.... ai....
Dat was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:15 schreef 16meter het volgende:
Niet verkeerd, met name 2-sidez en Crypsis.![]()
Trouwens, Showtek is afgelopen woensdag ongebasht doorgekomen!
Woont/ woonde paar straten verder op. En ken wel paar vriendinnen van haar!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
maar waar komt ze je bekend van voor eigenlijk?
jij hebt ook in V. gewoond dus?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Woont/ woonde paar straten verder op. En ken wel paar vriendinnen van haar!
zij ookquote:
doe daar maar posten --> DJ'ing #42 Never share needles.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:59 schreef The_Anim0l het volgende:
even een vraag ik heb gister een hardstyle setje gemaakt
en is daar nog een speciaal topic voor om setjes te posten??
greetzzzz
Hoezo? Waren de setjes zo slecht danquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Da_Ripper het volgende:
had ik gister trouwens ook moeten vermelden ipv pm
Ook geen wildstylez op QD..quote:Op donderdag 5 november 2009 11:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een boeking valt eventueel wel te combineren denk ik toch, maar aannemelijk is het niet. Jammer idd.
Ik kom met vervoer en weg is je moerquote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
... ditdatzuszo. stoer.
geldgebrek heeft hier ook genadeloos toegeslagen...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nope, geldgebrek ditdatzuszo.
volgens mij komt die tekst uit een oude houseplaatquote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef T_Killer het volgende:
Nogmaals: allen bedankt voor feli's, doet me goed in deze eenzame tentamenweek![]()
Vraag: khad laatst street knowledge opstaan (luna vs trilok n chiren), en mn vriendin kende de tekst, terwijl ze geen hardstyle fan is (is meer een hardstyle hater). Ze zei dat de vocals ook in n ander dance nummer zaten. Iemand enig idee welk? want ik ben benieuwd.
Staat wel als optie. Tis een eindje rijden, maar ben toevallig zaterdag eens vrij voor de verandering. Zie wel. Laat het op een spontaan weekendje komenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef Bertje_NL het volgende:
Nog mensen naar het vieze mannetjes verjaardagsfeestje zaterdag?
Die zijn gofferuhdommuh Lekker!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D, Living for the moment
Ran-D, Innerchild
![]()
![]()
Heerlijke plaatjes.... alleen jammer dat we waarschijnlijk nog lang moeten wachten op Escapism, Fanatics en Under Attack
Proost!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef ElDani het volgende:
Zo.. En nu ga ik lekker een weekend lang naar de klote na mijn tentamens. Hopelijk ben ik maandag weer aanspreekbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |