abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:45:47 #1
202348 Susi
Temple of Love
pi_74185369




Post hier alle interessante, leuke of minder leuke reisnieuwtjes en aanbiedingen

Probeer bij je post het volgende te vermelden:
  • De datum van het nieuwsbericht of aanbieding
  • De voorwaarden van de aanbieding
  • De bron
  • Eventueel je eigen mening

    Losse topics met aanbiedingen zullen regelmatig worden samengevoegd met dit topic.

    GA NAAR DE LAATSTE POSTS IN DIT TOPIC VOOR DE LAATSTE AANBIEDING ZOALS VERMELD IN DE TITEL

    Vorige delen:
    [TRV] Nieuws en Aanbiedingen #2
    [TRV] Nieuws & Aanbiedingen #3
    [TRV] Nieuws en aanbiedingen #4 - retourtje Parijs ¤ 50,-
    [TRV] Nieuws en aanbiedingen #5 - Halve prijs met LOT
  • pi_74289396
    tvp en vriendinlief is morgen represent op schiphol

    http://www.easyjet.com/NL(...)weg_op_schiphol.html
    quote:
    Grijp dat oranje ticket
    easyJet geeft gratis tickets weg op Schiphol

    Londen, 27 oktober 2009 – Op 2 november aanstaande kan iedereen zijn kans grijpen om een gratis retourticket naar Madrid of Rome te bemachtigen. Op die dag zal vliegtuigmaatschappij easyJet op Schiphol Plaza duizenden papieren vliegtuigjes uitstrooien over het aanwezige publiek. Tussen die papieren vliegtuigjes bevinden zich tientallen echte tickets, waarmee je gratis naar Rome of Madrid kunt vliegen en weer terug. De reden: op 2 november lanceert easyJet haar nieuwe routes vanaf Amsterdam Schiphol naar de Spaanse en Italiaanse hoofdstad. Altijd al eens naar Madrid of Rome gewild? Grijp dan nu je kans, kom op tijd, bemachtig een plekje op Schiphol Plaza en grijp dat ticket!

    Op 2 november aanstaande om 10.30 uur zullen boven Schiphol Plaza op het Jan Dellaertplein duizenden papieren vliegtuigjes uit de lucht komen dwarrelen. Vanuit een enorme easyJet zeppelin worden ze uitgestrooid over het publiek. Tussen deze vliegtuigjes bevinden zich gratis tickets voor twee personen naar Rome of Madrid. Iedereen kan deze gratis tickets winnen, het enige wat je er voor moet doen is op 2 november om 10.30 uur klaar staan op het Jan Dellaertplein op Amsterdam Airport Schiphol en zorgen dat je er eentje vangt.

    Prijzen in Parijs
    Op 25 september dit jaar wonnen tientallen Parijzenaren een ticket voor twee personen naar een easyJet bestemming. Op het grote plein La Défence in het zakendistrict in de Franse hoofdstad werden de tientallen gratis tickets uit de lucht gegooid. Duizenden mensen waagden de kans een gratis vliegticket te bemachtigen. Na Parijs, is nu Amsterdam aan de beurt.

    easyJet vliegt vanaf Amsterdam Airport Schiphol al naar Basel, Belfast, Bristol, Edinburgh, Genève, Liverpool, Londen en Milaan, daar komen nu de bestemmingen Rome en Madrid bij. easyJet vliegt dagelijks van Amsterdam naar Madrid Barajas vanaf ¤ 41,- en naar Rome Fiumincino vanaf ¤ 36,-. Dit is het minimumtarief voor een enkele reis inclusief alle belastingen en toeslagen. easyJet berekent geen brandstoftoeslag.

    easyJet is de toonaangevende low-fares airline van Europa en de op één na grootste maatschappij op Schiphol. easyJet vliegt met 182 toestellen op 445 routes tussen 112 bestemmingen in 28 landen. easyJet heeft in de laatste twaalf maanden meer dan 44 miljoen passagiers vervoerd.
    pi_74293019
    Het is dat ik niet kan en ook niet heeeel dichtbij woon, anders was ik wel even gaan kijken, wordt vast ook een leuk gezicht
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_74382848
    t/m vandaag nog allemaal el cheapo aanbiedingen bij http://www.ryanair.com/site/NL/?fares=more
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_74584289
    www.airasia.com

    Gratis tickets, alleen het betalen van de echte luchthavenbelastingen. De site is wel ontzettend traag, er zijn meer mensen die willen boeken heb ik het idee, maar de aanbiedingen zijn nu nog goed beschikbaar!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_74584554
    schrijf je je in bij de nieuwsbrief om dit soort acties niet te missen hebben ze zo'n aanbieding krijg je geen email

    [ Bericht 34% gewijzigd door dmk op 10-11-2009 21:00:30 ]
    pi_74595054
    quote:
    Due to overwhelming response from our Free Seats promotion, you’ll notice that our site is a little slower than usual.
    We assure you that we are doing all we can to speed things up. Sit back, relax and have a cuppa while waiting or try mobile.airasia.com as an alternative for booking


    Goede actie

    [ Bericht 12% gewijzigd door Grunner op 11-11-2009 09:31:16 ]
      vrijdag 13 november 2009 @ 19:22:00 #8
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_74674867
    TVP, vette actie van AirAsia!
    pi_74694240
    tvp'tje

    Ryanair stunt momenteel met een miljoen stoelen voor ¤5,-
    Een lang weekend Bremen - Kaunas voor nog geen ¤25,- (incl alle toeslagen + cc-toeslag) van vrijdag 8jan. t/m woensdag 13jan. met nette vliegtijden
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
    pi_74699283
    TVP
    Pas nog voor 2 euro naar stockholm geweest met Ryanair
    pi_74706292
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 14:07 schreef Veersesmurf het volgende:
    tvp'tje

    Ryanair stunt momenteel met een miljoen stoelen voor ¤5,-
    Een lang weekend Bremen - Kaunas voor nog geen ¤25,- (incl alle toeslagen + cc-toeslag) van vrijdag 8jan. t/m woensdag 13jan. met nette vliegtijden
    Je slaapt op straat?
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      zondag 15 november 2009 @ 10:55:57 #12
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_74714428
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 17:33 schreef littlefrankie het volgende:
    TVP
    Pas nog voor 2 euro naar stockholm geweest met Ryanair
    En daarbij vergeet je gemakshalve maar even dat de busrit van Skavsta naar Stockholm ook nog even anderhalfuur duurde en dat dat dus nog zoiets van 180 kronen voor een retourtje kostte. Maar ja je vloog wel voor 2 euro. Wauw!
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
      zondag 15 november 2009 @ 17:22:10 #13
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_74719207
    Ik lees weer effe ongeneerd mee, maar als ik iets tegenkom zal ik het zeker melden!11
    pi_74719325
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef Omnifacer het volgende:
    Ik lees weer effe ongeneerd mee, maar als ik iets tegenkom zal ik het zeker melden!11
    sorry dat ik een paar weken geleden niet kwam melden dat je voor 1 cent naar Faro kon met Ryanair (vanaf Antwerpen)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      zondag 15 november 2009 @ 17:28:09 #15
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_74719378
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 17:26 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    sorry dat ik een paar weken geleden niet kwam melden dat je voor 1 cent naar Faro kon met Ryanair (vanaf Antwerpen)
    Ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_74724686
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef buzz1291 het volgende:

    [..]

    En daarbij vergeet je gemakshalve maar even dat de busrit van Skavsta naar Stockholm ook nog even anderhalfuur duurde en dat dat dus nog zoiets van 180 kronen voor een retourtje kostte. Maar ja je vloog wel voor 2 euro. Wauw!
    Jaja het is wat, 20 euro voor een busrit van anderhalve uur. Dan pak je natuurlijk liever een vluchtje van KLM voor 200 euro, dan landt je teminste in het 'centrum'
    We zitten hier in een topic over Nieuws en aanbiedingen, niet over hoeveel een complete reis kost
    Datzelfde geld ook voor MoneyTalks. Als je een complete reis naar Litouwen geregeld wilt hebben kijk je maar in dit topic
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
      dinsdag 17 november 2009 @ 20:16:11 #17
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_74792513
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef Veersesmurf het volgende:

    [..]

    Jaja het is wat, 20 euro voor een busrit van anderhalve uur. Dan pak je natuurlijk liever een vluchtje van KLM voor 200 euro, dan landt je teminste in het 'centrum'
    We zitten hier in een topic over Nieuws en aanbiedingen, niet over hoeveel een complete reis kost
    Datzelfde geld ook voor MoneyTalks. Als je een complete reis naar Litouwen geregeld wilt hebben kijk je maar in dit topic
    Al is het misschien wel zo eerlijk om bepaalde zaken wel bij de vlucht te rekenen, want als je ergens ver weg landt moet je hogere kosten maken om in het centrum te komen dan als je op het vliegveld bij de stad zou zijn geland.
    Dan nog blijft Ryanair in de meeste gevallen wel goedkoper, maar moet je er natuurlijk wel die kosten meenemen wanneer je boekt, want Het kan wel leuk 80 euro heen en weer zijn naar Girona, met de buskosten naar Barcelona erbij is de vlucht van bijvoorbeeld Vueling van 100 euro heen en terug met slechts een korte treinrit naar het centrum helemaal niet duurder.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_74966627
    Er zijn weer 2 euro tickets op ryanair.com
    pi_75197093
    Iemand enig idee of er nog goede aanbiedingen zijn voor reizen naar Berlijn met een hoge snelheids trein of vliegtuig?

    Kun je trouwens vanaf Antwerpen met Ryanair vliegen?
    Is dat nieuw

    [ Bericht 43% gewijzigd door StrikerZeljko op 02-12-2009 00:08:33 ]
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      woensdag 2 december 2009 @ 00:15:43 #20
    259925 Rotter
    Lastig verhaal...
    pi_75198277
    Je kan niet vanaf Antwerpen met FR vliegen (hoe kom je hierbij?)

    En met de trein naar Berlijn: www.nshighspeed.nl, beetje zoeken met de data. Anders Transavia of Ryanair vanaf Weeze (Air Berlin/Lufthansa is ook een optie vanaf Dusseldorf).
    :O
    pi_75198611
    Omdat Isabeau dat zegt....
    En die site van Hi-speed heb ik gekeken, maar dat is wel irritant, je moet alle data doorbladeren, er is volgens mij niet echt een maand overzicht of een actie overzicht waarop de actie dagen staan?
    Is daar een oplossing voor?
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      woensdag 2 december 2009 @ 19:02:53 #22
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_75221411
    Gaat Easyjet weer vliegen op Nice?

    Ik zie namelijk op de website van Easyjet een promo staan voor Amsterdam - Nice voor een vanaf prijs van 33,99.... Die banner staat er natuurlijk niet voor niets denk ik dan.
    Daarnaast, die 19,99 van Liverpool klopt eigenlijk ook niet, hoewel, als ik de vlucht in Engelse ponden boek deze toch per persoon 6 euro goedkoper uitpakt, maar dan is een retourtje nog 45 euro exclusief kosten.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75225347
    Grappig die Nice banner, ook de filenaam zegt 011209 dus je zou zeggen dat er wel over nagedacht is en er geen foutje gemaakt is.

    Heb het nog nergens aangekondigd zien staan en ook in de wandelgangen nog niks over gehoord.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      woensdag 2 december 2009 @ 21:27:47 #24
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_75227371
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Thetallguy het volgende:
    Grappig die Nice banner, ook de filenaam zegt 011209 dus je zou zeggen dat er wel over nagedacht is en er geen foutje gemaakt is.

    Heb het nog nergens aangekondigd zien staan en ook in de wandelgangen nog niks over gehoord.
    Ik heb ook niets mogen vernemen. Maar nu heb ik weer weinig inside info bij Easyjet... Ik weet ook niet of het verstandig is. Want hoewel Nice een populaire bestemming is, en de goedkope tickets zo verkocht zullen zijn, zullen ze moeten concurreren met Transvertragia en KLM op deze route. (Naast Air France, maar die is met een tussenstop dus niet zo interessant).
    Je ziet nu op de tickets naar Rome en Madrid dat KLM keihard de concurrentie aangaat, en met de hoge frequentie zal Easyjet daar lastig tegenop kunnen. (Zeker omdat het vooral toeristen zijn op deze markt).
    Transavia zal verder de packagemarkt gewoon blijven behouden.

    Maar goed, ik ben benieuwd. Easyjet is de laatste tijd wel bezig met het uitbreiden naar zuidelijke bestemmingen, Rome, Madrid, Nice past daar wel heel goed bij.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75248607
    Emirates komt met een Amsterdam - Dubai aankondiging. Al heel lang geruchten hierover geweest maar nu schijnt in mei 2010 toch echt de eerste vlucht te landen.

    http://www.arabianbusines(...)ore-routes-to-follow

    Wellicht Qatar Airways ook nog met Amsterdam - Doha.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_75248718
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Thetallguy het volgende:
    Emirates komt met een Amsterdam - Dubai aankondiging. Al heel lang geruchten hierover geweest maar nu schijnt in mei 2010 toch echt de eerste vlucht te landen.

    http://www.arabianbusines(...)ore-routes-to-follow

    Wellicht Qatar Airways ook nog met Amsterdam - Doha.
    Goede ontwikkeling. Hopelijk worden de prijzen op deze lijn een beetje concurrentiewaardig met de Duitse prijzen van Emirates.
    pi_75249749
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Goede ontwikkeling. Hopelijk worden de prijzen op deze lijn een beetje concurrentiewaardig met de Duitse prijzen van Emirates.
    Dat hangt af hoe Emirates zich hier in de markt wil zetten. Het is nog wat voorzichtig met 1 vliegtuig per dag, want er zijn bij Emirates veel connecties mogelijk.
    KLM zal dit met argusogen bekijken, Emirates was al een concurrent met vertrek vanaf de Duitse luchthavens, een prijsoorlog op de thuismarkt is het laatste wat KLM wil, want hoewel dat goed is voor de consument, is verlagen van prijzen met vertrek Amsterdam niet de strategie die men wil voeren. (Denk aan bestemmingen als Zuid Afrika, Zuid-Oost Azie die heel erg onder druk qua prijs kunnen komen te staan).

    We zullen zien, mocht inderdaad Qater ook op de NL markt komen zal ik mijn aandelen in blauwe verf maar snel gaan verkopen....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75251070
    En natuurlijk ook Garuda nog op Amsterdam - Dubai. Dat maakt binnenkort 28 wekelijkse vluchten die kant op. (14x KLM, 7x Emirates, 7x Garuda).
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      donderdag 3 december 2009 @ 16:43:57 #29
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_75251615
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Dat hangt af hoe Emirates zich hier in de markt wil zetten. Het is nog wat voorzichtig met 1 vliegtuig per dag, want er zijn bij Emirates veel connecties mogelijk.
    KLM zal dit met argusogen bekijken, Emirates was al een concurrent met vertrek vanaf de Duitse luchthavens, een prijsoorlog op de thuismarkt is het laatste wat KLM wil, want hoewel dat goed is voor de consument, is verlagen van prijzen met vertrek Amsterdam niet de strategie die men wil voeren. (Denk aan bestemmingen als Zuid Afrika, Zuid-Oost Azie die heel erg onder druk qua prijs kunnen komen te staan).

    We zullen zien, mocht inderdaad Qater ook op de NL markt komen zal ik mijn aandelen in blauwe verf maar snel gaan verkopen....
    Ik denk dat Emirates met hun tarieven wel tegen die van KLM zal aanschuren, en dus nogal wat duurder zullen zijn dan vertrek vanaf DUS. Ongeveer hetzelfde als Malaysian en Singapore Airlines dus doen vanaf AMS in vergelijk met vertrek vanuit Londen. Die hebben dus ook veel meer inkomsten op de route AMS-BKK (al dan niet met een tussenstop). Het maakt hooguit de keuze wat groter. Al zijn die 777-300's van Emirates met een 3-4-3 opstelling nu niet echt een genoegen om in te reizen.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_75254231
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef buzz1291 het volgende:

    [..]

    Ik denk dat Emirates met hun tarieven wel tegen die van KLM zal aanschuren, en dus nogal wat duurder zullen zijn dan vertrek vanaf DUS. Ongeveer hetzelfde als Malaysian en Singapore Airlines dus doen vanaf AMS in vergelijk met vertrek vanuit Londen. Die hebben dus ook veel meer inkomsten op de route AMS-BKK (al dan niet met een tussenstop). Het maakt hooguit de keuze wat groter. Al zijn die 777-300's van Emirates met een 3-4-3 opstelling nu niet echt een genoegen om in te reizen.
    Of de tarieven hoog gesteld wordt is afwachten. Er is wel wat overcapaciteit op de Azie routes, en opzich, zeker met de huidige economische situatie, zal er ook overcapaciteit op de Dubairoute ontstaan.
    Daarnaast zijn omliggende luchthavens zijn vanuit Nederland zo bereikt....

    3-4-3 is niet super prettig, aan de andere kant, het inflight systeem is goed, en KLM met de 747-combi is nu ook niet echt een genot.... En nu ben ik gelukkig niet breed, dus pas ik prima op de (smallere) stoelen van Emirates. (Naast dat KLM in de 777-300 ook in de 3-4-3 opstelling vliegt).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75276768
    quote:
    Emirates vanaf mei dagelijks tussen Amsterdam en Dubai

    03-12-2009

    DUBAI - De luchthaven Schiphol krijgt met ingang van mei volgend jaar de passagiersvliegtuigen van Emirates Airline op bezoek. Dat maakte Emirates donderdag (3 december) bekend. De vluchten worden dagelijks uitgevoerd met vliegtuigen van het type Boeing 777-200LR en 777-300ER. Het gaat om de 23ste route van Emirates naar Europa.


    Nederland is al langere tijd een belangrijke markt voor de maatschappij uit de Verenigde Arabische Emiraten. Veel Nederlanders reizen naar Düsseldorf om vanuit daar met Emirates te vliegen. Op de thuisbasis Dubai biedt de maatschappij veel overstapmogelijkheden naar bestemmingen in Afrika, Azië en Australië aan.

    De aflevering van nieuwe vliegtuigen maakt het nu mogelijk om een rechtstreekse route te openen, aldus het bedrijf.

    Vlucht EK 146 zal vanaf 1 mei dagelijks om 15:30 uur naar Dubai vertrekken en daar om middernacht arriveren. Vanuit Dubai vertrekt vlucht EK 145 ’s ochtends om 08:25 uur, waarna om 13:30 uur in Amsterdam wordt geland.

    Emirates vliegt al vijftien jaar met vrachttoestellen tussen Dubai en Amsterdam. Op die lijndienst wordt zes keer per week een Boeing 747-400 ingezet.

    Van onze redactie
    pi_75476021
    Nog meer nieuwe luchtroutes in de zomer: easyJet vanaf april dagelijks Amsterdam - Doncaster, en vanaf juli 3x in de week Amsterdam - Split.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_75611779
    Ik wil graag met de nieuwe A380 vliegen, blijkbaar vliegt die van Dubai naar Bangkok.
    Alleen geen ervaring met Emirates, is het zoiets als Mahan Air? Want ik het geen zin om slecht onderhouden vliegtuigen, of helal eten en geen alcohol mogen meenemen en andere onzin meemaken in het vliegtuig.
    Ik wil dat vakantie begint zodra je in het vliegtuig stap, zou dat lukken met Emirates?

    Nieuwste A380 vliegtuig
    pi_75612073
    Als je echte luxe wilt zou ik de Suites bij Singapore Airlines nemen http://www.singaporeair.c(...)ite/seatfeatures.jsp Hoewel Emirates weer een douche in de first class heeft..

    Maar ik zou me geen zorgen erover maken hoor, Emirates is een uitstekend gewaardeerde airline en ze serveren ook alcohol als je daar niet zonder zou kunnen. Mahan Air staat hier mijlen vandaan.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_75612118
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef HQ-Design het volgende:

    Ik wil graag met de nieuwe A380 vliegen, blijkbaar vliegt die van Dubai naar Bangkok.
    Alleen geen ervaring met Emirates, is het zoiets als Mahan Air? Want ik het geen zin om slecht onderhouden vliegtuigen, of helal eten en geen alcohol mogen meenemen en andere onzin meemaken in het vliegtuig.
    Ik wil dat vakantie begint zodra je in het vliegtuig stap, zou dat lukken met Emirates?

    Nieuwste A380 vliegtuig
    heeft mahan air ook a380 in de vloot dan? volgens mij is emirates 1 van de beter maatschappijen, waarbij je gewoon alcohol kan krijgen
    pi_75880970
    easyJet is flink aan het uitbreiden op Schiphol. Vanaf 14 mei wordt er ook dagelijks naar Praag gevlogen door deze oranje jongens.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_75881067
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Thetallguy het volgende:
    easyJet is flink aan het uitbreiden op Schiphol. Vanaf 14 mei wordt er ook dagelijks naar Praag gevlogen door deze oranje jongens.
    Die spelen dus mooi in op het verdwijnen van SkyEurope.
      maandag 21 december 2009 @ 16:26:39 #38
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_75884342
    even tvp, ik ben met name benieuwd naar Emirates. Wil naar Indonesie komende zomer, en vliegen vanaf Amsterdam zou mooi zijn.
      maandag 21 december 2009 @ 20:18:00 #39
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_75894257
    Easyjet naar Praag inderdaad... ben benieuwd, vooral naar de vliegtijden, want daar hang of staat het mee of het een succes gaat worden, al heb je natuurlijk ook nog Wizzair wat een concurrent kan zijn, en ook KLM in samenwerking met Czech Airlines zal weer met goede prijzen voor vliegtickets tussen Amsterdam en Praag komen, hetzelfde wat ze doen tussen Amsterdam en Milaan of Rome.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75899984
    PRG AMS 1700 1835
    AMS PRG 1905 2035

    zag ik op airliners.net, maar zie ze op hun site nog niet in het systeem staan.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_75900454
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef Thetallguy het volgende:
    PRG AMS 1700 1835
    AMS PRG 1905 2035

    zag ik op airliners.net, maar zie ze op hun site nog niet in het systeem staan.
    Goed voor een lang weekend.
      maandag 21 december 2009 @ 23:35:19 #42
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_75905361
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Goed voor een lang weekend.
    Dat zijn zelfs prima tijden voor een business trip. Maandagavond heen en vrijdagmiddag weer terug zonder tijdsverlies. Klinkt goed. Nu nog even afwachten wat de definitieve tijden worden.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_75914716
    Kijk eens aan... alsof het de bedoeling was

    http://www.easyjet.com/business
    quote:
    easyJet for business
    Find out here why flying easyJet is better for business.

    Since easyJet was formed in 1995, our success has been largely based on leisure travel, with consumers enjoying our low fares which we have achieved by highly efficient operations and great service.

    However, as we have grown to become Europe’s 4th largest airline, more and more business travellers are now also saving money through our low fares with care and convenience. We now operate a large number of business routes with convenient and frequent schedules.

    Over 45m passengers will be carried by easyJet in 2009 and easyJet’s operation provides the following key benefits:

    Save money – easyJet is proven to be cheaper in almost 80% of selected itineraries and more than £100 cheaper in 35% of cases. Download the full report and press release of an independent fare study carried out in the UK with ITM Research.


    Over 400 routes across 27 countries
    More than 100 destinations across Europe flying to major city airports, not out of town airfields
    Young fleet of over 170 aircraft with an average age of just 3.5 years
    Over 900 flights per day
    Point to point fares with flexibility to change to an earlier flight home for free and a small rescue fee if you miss your flight
    Optional extras – pay only for what you need: sports equipment, hold baggage, Speedy Boarding, Speedy Boarding Plus etc
    Orange can be green – traditional airlines emit 22% more CO2 per passenger per km than easyJet
    Business lounges are available at certain airports for a small fee

    easyJet offers a wide range of services aimed specifically at the discerning business traveller - read all about these great services here.

    In addition to booking directly at www.easyjet.com easyJet is now available through business travel agents using the Amadeus and Galileo Global Distribution Systems (GDS). Please contact your travel agency or GDS account manager for further details.
    Belangrijkste veranderingen zijn dus zonder extra kosten een eerdere vlucht, met een kleine toeslag een latere vlucht en toegang tot een lounge. Wel alleen bij het bussiness tarief.

    Ook interessant dat Easyjet nu in Galileo en Amadeus zit en dus nu makkelijker voor zakelijke reizen geboekt kan worden
    pi_75918457
    Wat zou een retourtje Praag gaan kosten met Easyjet? Anders kan je toch nog altijd beter gewoon met Czech vliegen, voor de vaste prijs van 49 euro per enkeltje.
    TRV
    pi_75918840
    Het is nu boekbaar.

    Vanaftarieven:
    ¤33,99 AMS-PRG
    ¤26,99 PRG-AMS
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      dinsdag 22 december 2009 @ 20:41:22 #46
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_75939467
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Wat zou een retourtje Praag gaan kosten met Easyjet? Anders kan je toch nog altijd beter gewoon met Czech vliegen, voor de vaste prijs van 49 euro per enkeltje.
    Maar dat doet Czech Airlines nog niet zo lang voor dit relatief goedkope tarief de vluchten aanbieden, die prijzen waren echt hoger. 3x raden hoe dat komt.
    Daarnaast, Czech Airlines heeft zich een beetje verlaagd naar het Low Cost Model, volgens mij zijn niet in alle klassen de drankjes meer gratis.

    Eerlijk is eerlijk, Easyjet kost minimaal 70 euro retour inclusief boekingskosten, maar zonder bagage, iets goedkoper als je het in ponden boekt, met bagage benaderen ze inderdaad de prijs van Czech.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75962297
    Via Click4Sky doen ze dat al ruim 1,5 jaar meen ik, die enkeltjes voor lage prijzen. Dat was tot een aantal maanden terug altijd 59 euro, maar daarna zijn de prijzen met 10 euro verlaagd. Al kan je via Click4Sky alleen retourtjes boeken trouwens.

    Al met al toch een goed aanbod, wel met de voorwaarde dat je minimaal drie nachten tussen je heen,- en terugreis moet zitten. Met bagage is het naar mijn idee ook voordeliger om Czech te boeken, ook omdat je dan iets meer keuze hebt in vluchttijden. Als je geen bagage hebt en de tijden maken niet uit, dan is Easyjet een betere keuze.
    TRV
    pi_75965670
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef ozzietukker het volgende:
    Daarnaast, Czech Airlines heeft zich een beetje verlaagd naar het Low Cost Model, volgens mij zijn niet in alle klassen de drankjes meer gratis.
    Ik ben net terug uit Praag met CSA en je krijgt in economy onderweg een broodje en sinaasappelsap, water of appelsap en thee of koffie. Bier en wijn en cola koop je voor ¤ 1,50 of ¤ 2 of daaromtrent. Gevlogen met een nieuw ogende A320 met voldoende beenruimte.
    It's not a lie, if you believe
    pi_75980896
    Voor de mensen die volgend jaar nog goedkoop naar Thailand willen, Air Berlin eindigt de 2 for 1 actie morgen, donderdag 24 december, met aanbiedingen naar Bangkok.
    En ze doen het net als vorige keer, nu zijn de prijzen voor 1 persoon retour flink verhoogd naar Bangkok, maar het blijft een goede deal, met als je een beetje flexibel in dagen bent voor 375 euro p.p. Let wel, vertrek is natuurlijk vanaf Dusseldorf.

    Periode is nog niet exact bekend, maar ik verwacht zo met vertrek in de eerste helft van volgend jaar, tot en met april / mei.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_75982144
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 19:11 schreef ozzietukker het volgende:
    Voor de mensen die volgend jaar nog goedkoop naar Thailand willen, Air Berlin eindigt de 2 for 1 actie morgen, donderdag 24 december, met aanbiedingen naar Bangkok.
    En ze doen het net als vorige keer, nu zijn de prijzen voor 1 persoon retour flink verhoogd naar Bangkok, maar het blijft een goede deal, met als je een beetje flexibel in dagen bent voor 375 euro p.p. Let wel, vertrek is natuurlijk vanaf Dusseldorf.

    Periode is nog niet exact bekend, maar ik verwacht zo met vertrek in de eerste helft van volgend jaar, tot en met april / mei.
    Waar kan ik informatie hierover vinden?
    pi_75982703
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Knakker het volgende:

    [..]

    Waar kan ik informatie hierover vinden?
    www.airberlin.com En dan naar de 2 for 1 actie. Maar let op, pas morgen, 24 december wordt de exacte informatie vrijgegeven en kan je boeken.
    (Maar gezien de plotselinge prijsstijging in de vluchtprijs kan je al een beetje uitrekenen welke vluchten goedkoop worden aangeboden).

    http://www.airberlin.com/site/advent/calendar.php?LANG=net&MARKT=NL&ref2=2for1&et_cid=128&et_lid=183&et_sub=net-nl-mo_adventskalender
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_76007387
    quote:
    Nieuwe routes Vueling naar Amsterdam en Brussel

    23-12-2009

    BARCELONA - Het Spaanse Vueling opent over enkele maanden drie nieuwe routes naar Amsterdam en Brussel. Schiphol wordt verbonden met de steden Bilbao en La Coruña, terwijl Brussel een lijndienst naar Vigo krijgt. Vueling, dat deels in handen van Iberia is, begint de drie nieuwe routes eind maart. Dan gaat elk jaar de zomerdienstregeling in.

    Click here to find out more! Vueling heeft voor de nieuwe lijndiensten naar Amsterdam en Brussel drie vluchten per week in de planning opgenomen. Het bedrijf is van plan om de routes uit te voeren op maandag, woensdag en zaterdag.

    Het nieuws over de geplande lijndiensten kwam al in november gedeeltelijk naar buiten. Toen werd duidelijk dat de Spaanse regio Galicië de routes vanaf La Coruña en Vigo subsidieert.
    pi_76007443
    Mooi, Bilbao staat al heel lang op het verlanglijstje

    Eens kijken vanaf wanneer het te boeken is en tegen welke prijs...
    pi_76007545
    Ik kwam deze ook nog tegen
    quote:
    Biarritz en Istanbul in zomerdienstregeling transavia.com

    22-12-2009

    SCHIPHOL - Transavia.com gaat in de zomerdienstregeling van 2010 vluchten uitvoeren van Schiphol naar Biarritz en Istanbul. Dat kondigde het bedrijf dinsdag (22 december) aan. Beide bestemmingen zijn nieuw in het netwerk van de Nederlandse budgetmaatschappij. In Istanbul zal transavia.com gebruik maken van de luchthaven Sabiha Gökçen International Airport.


    De route naar de Turkse metropool gaat op 1 april van start en wordt vier keer per week uitgevoerd.

    Op 26 april begint de lijndienst naar de Franse badplaats Biarritz. Die route zal transavia.com drie keer per week onderhouden.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_76007808
    Amsterdam - Bilbao komt zonder betaalkosten met bagage op 110 euro

    Hoeveel gaat een retourtje Istanbul kosten ?
    pi_76008132
    Je kunt nu boeken, goedkoopste dat ik gezien heb is ¤160 incl. bagage en betaalkosten.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_76012823
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Thetallguy het volgende:
    Je kunt nu boeken, goedkoopste dat ik gezien heb is ¤160 incl. bagage en betaalkosten.
    Weegt dus nauwelijks op tegen de standaard maatschappijen.
    pi_76054205
    quote:
    www.airberlin.com En dan naar de 2 for 1 actie. Maar let op, pas morgen, 24 december wordt de exacte informatie vrijgegeven en kan je boeken
    Bedankt voor de tip! Gisteren tickets gefixt naar Thailand in maart bij Air Berlin voor 360 euro p.p. - prima moment om de zuidelijke eilanden te bezoeken
    pi_76068908
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 13:54 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Weegt dus nauwelijks op tegen de standaard maatschappijen.
    Matig indeed
    pi_76075370
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef Knakker het volgende:

    [..]

    Bedankt voor de tip! Gisteren tickets gefixt naar Thailand in maart bij Air Berlin voor 360 euro p.p. - prima moment om de zuidelijke eilanden te bezoeken
    Ja bedankt, toen ik wilde boeken was de terugvlucht niet meer beschikbaar....

    Ach, ik wist ervan, maar was eigenlijk niet zo tevreden met de data, ik wil eigenlijk in April gaan, en de laatste terugvlucht was eind maart, toen ik uiteindelijk wel wilde boeken kon het niet meer.
    Maar geen nood, ik verwacht eigenlijk nog veel meer aanbiedingen in de maanden april / mei, het is dan laagseizoen, dus die toestellen zitten helemaal niet vol. (Ondanks de hoge bedragen die maatschappijen nu vragen voor de tickets, die zakken echt nog wel).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      dinsdag 5 januari 2010 @ 10:48:37 #61
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_76429885
    Vanaf 7 januari gaan er bij KLM de werelddealweken starten

    (altijd fijn, als je net een week geleden een ticket geboekt hebt bij KLM)
      Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 10:51:31 #62
    45833 crew  Fogel
    pi_76429947
    Die werelddealweken schieten qua korting meestal niet echt erg veel op.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_76430063
    De gratis tickets schelen anders behoorlijk wat.

    http://www.maakeenwerelddealmetklm.nl/
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 11:09:03 #64
    45833 crew  Fogel
    pi_76430441
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef Thetallguy het volgende:
    De gratis tickets schelen anders behoorlijk wat.

    http://www.maakeenwerelddealmetklm.nl/
    Ik had me daar ook al ingeschreven, maar ik moet indien ik win (en zoveel mazzel heb ik toch niet) wel zelf de reis naar en van Nederland betalen
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      dinsdag 5 januari 2010 @ 11:17:37 #65
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_76430701
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef Thetallguy het volgende:
    De gratis tickets schelen anders behoorlijk wat.

    http://www.maakeenwerelddealmetklm.nl/
    Heb ik me uiteraard voor ingeschreven
    pi_76430738
    Kleine moeite om me ook maar even in te schrijven inderdaad. Nairobi lijkt me wel wat
    pi_76431118
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 10:51 schreef Fogel het volgende:
    Die werelddealweken schieten qua korting meestal niet echt erg veel op.
    Nouja, het scheelde toch mooi 100 euro op een ticket naar Tana.
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:30:31 #68
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_76453853
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 10:51 schreef Fogel het volgende:
    Die werelddealweken schieten qua korting meestal niet echt erg veel op.
    Die werelddealweken met vertrek vanaf Amsterdam schelen inderdaad niet zoveel, hoewel, de tarieven ogen wat vriendelijker.
    Wat echter positief is, normaal gesproken wordt met deze werelddealacties, ook acties op buitenlandse KLM sites gepresenteerd, en die zijn vaak aantrekkelijk, omdat dit met een overstap in Amsterdam is, vooral met vertrek van Duitse of Engelse luchthavens.
    (Gezien mijn woonplaats is Duitsland (Dusseldorf) geen probleem, en gezien mijn werkzaamheden vertrekken en aankomen vanaf de UK ook niet).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_76691503
    Tot en met morgen (dinsdag 12 januari), voor zover ik me heb laten vertellen:
    Düsseldorf International <-> New York JFK voor prijzen vanaf ¤ 189 p.p. enkele reis, incl. belastingen en toeslagen via AirBerlin/LTU. (En ja, zowel de héén- als terugvlucht hebben die prijs.)

    Klik
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_76691630
    Handig
      maandag 11 januari 2010 @ 21:39:16 #71
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_76697347
    Ook easyjet biedt 25% korting aan, opzich niet zo heel veel, maar zo kan een retourtje praag toch 10 euro per retour schelen, heb je gelijk de administratiekosten die erbij komen weer uit.

    Opzich een goede aanbieding van Air Berlin, maar vanaf Dusseldorf stunt KLM ook regelmatig met de prijs voor een retourtje naar New York.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_76822812
    Malaysia Airlines viert tussen 8 en 29 januari dat er 30 jaar gevlogen wordt vanaf Amsterdam.

    Tickets met vertrek tussen 1 april en 15 juni zijn rond de 550 euro all inclusive.
    http://www.malaysiaairlin(...)/special-offers.aspx
    pi_77078599
    Heeft er iemand ervaring met tickets boeken naar de States via Connections en een stop-over
    Ik ben vorig jaar met Delta naar NY gevlogen en zou nu graag weer een ticket bij Connections boeken maar een combinatie maken met een stop-over.

    Bijvoorbeeld San Fran icm Chicago... of een andere leuke stad icm Boston..
    Kan dat zomaar bij ieder ticket, ook met die aanbiedingstickets
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_77498724
    Voor iedereen die altijd al een lang weekend naar Gdansk wil.... in de maand maart betaal je voor een retourvlucht vanaf Eindhoven van zaterdag - dinsdag maar 6 euro incl tax met www.wizzair.com .
    Inclusief overige kosten kom je dan op 16 euro voor een retourtje.

    Ook de andere tickets zijn overigens niet heel duur; voor 55 euro vlieg je heen en weer naar Sofia, Krakau, Budapest of Warschau.
      maandag 1 februari 2010 @ 11:01:11 #75
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_77505848
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 23:59 schreef DutchTrain het volgende:
    Voor iedereen die altijd al een lang weekend naar Gdansk wil.... in de maand maart betaal je voor een retourvlucht vanaf Eindhoven van zaterdag - dinsdag maar 6 euro incl tax met www.wizzair.com .
    Inclusief overige kosten kom je dan op 16 euro voor een retourtje.
    interessant!
    pi_77850422
    Nog t/m morgenochtend bij www.transavia.com vluchten te boeken waarbij je alleen taxes+toeslagen betaalt.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_78355235
    Stel dat ik 9 april een vlucht naar barcelona wil boeken vanaf schiphol, moet ik dan nu boeken of wachten op een aanbieding.....
    pi_78357651
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef Koewam het volgende:
    Stel dat ik 9 april een vlucht naar barcelona wil boeken vanaf schiphol, moet ik dan nu boeken of wachten op een aanbieding.....
    Weinig aanbiedingen vanaf AMS naar Barcelona, zo snel mogelijk boeken dus.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2010 20:03:13 ]
      Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 09:11:30 #79
    45833 crew  Fogel
    pi_78959523
    Kruidvat heeft een NS aanbieding:12,49¤ voor een dag reizen met de NS. Zie link voor voorwaarden.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 14:54:40 #80
    45833 crew  Fogel
    pi_79016802
    Emirates heeft vanaf Duitsland vanwege de ITB Messe in Berlin een paar aanbiedingen:

    Dubai ab EUR 333
    Bangkok ab EUR 433
    Tokio ab EUR 478
    Perth ab EUR 859
    Melbourne ab EUR 861
    Sydney ab EUR 873
    Brisbane ab EUR 876

    Buchen Sie einfach bis 26.03.2010, um die einmaligen ITB Sondertarife zu nutzen.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_79457423
    Voor diegene die het nog niet wisten, wat nieuwe bestemmingen met Wizz Air vanaf oa Eindhoven:

    Gdansk
    Sofia
    Wroclaw
    Warschau
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      maandag 22 maart 2010 @ 19:22:21 #82
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_79458922
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Fogel het volgende:
    Emirates heeft vanaf Duitsland vanwege de ITB Messe in Berlin een paar aanbiedingen:

    Dubai ab EUR 333
    Bangkok ab EUR 433
    Tokio ab EUR 478
    Perth ab EUR 859
    Melbourne ab EUR 861
    Sydney ab EUR 873
    Brisbane ab EUR 876

    Buchen Sie einfach bis 26.03.2010, um die einmaligen ITB Sondertarife zu nutzen.


    of doe ik nou wat fout?
    pi_79459219
    Dat is niet duur!
    Boek gewoon, eens kijken wat er gebeurd
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      maandag 22 maart 2010 @ 19:31:51 #84
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_79459433
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef StrikerZeljko het volgende:
    Dat is niet duur!
    Boek gewoon, eens kijken wat er gebeurd
    ik moet werken maar dit is wel iets voor m'n ouders
    pi_79459657
    Als je eenmaal in het betalingsscherm komt staat er opeens nog een extra 8 voor
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_79459726
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Thetallguy het volgende:
    Als je eenmaal in het betalingsscherm komt staat er opeens nog een extra 8 voor
    Toch vervelend
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      maandag 22 maart 2010 @ 19:48:08 #87
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_79460331
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Thetallguy het volgende:
    Als je eenmaal in het betalingsscherm komt staat er opeens nog een extra 8 voor
    dat zat er dik in.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 00:19:26 #88
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_79475266
    Of ik het aanraad weet ik niet, de overstap in Libie schijt niet zo relaxed te zijn en je vliegt Brussel-Tripoli en Tripoli-Johannesburg met een narrowbody, maar wel een vette deal:

    JOHANNESBURG vanaf ¤ 284 Afriqiyah boeken tot: 25/03/2010
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_79531788
    Iemand nog suggesties voor een goedkope vlucht naar de east coast in de meivakantie?
    (week 18-19, 30/04-16/05) Bij voorkeur New York of Boston..
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_79604948
    [Ryanair] 1 miljoen stoelen vanaf 5 euro enkele reis inc toeslagen.

    Vanaf Eindhoven (voor 5 euro):

    Alghero
    Brindisi
    London-Stansted
    Marseille MP2
    Milan (Bergamo)
    Oslo (Rygge) NEW
    Reus (Barcelona)

    Vanaf Maastricht (voor 5 euro):

    Faro NEW
    Pisa
    Reus (Barcelona) NEW
    Trapani


    http://www.ryanair.com/nl(...)ilaan-bergamo-italie
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_79754963
    Bovenstaande gaat ook op voor vluchten vanaf Düsseldorf (Weeze).
    pi_80097217
    Op www.nshispeed.nl zijn er voor veel data dit jaar treintickets van elk station in NL naar London St Pancras te krijgen voor 50 euro enkele reis
    Even vergelijken met www.britishrail.co.uk kan de moeite zijn om de laagste prijs te vinden.
    pi_80098644
    Ik moet dit topic echt vaker raadplegen want ik zie hier prijzen voorbij komen dat ik zeg:
    Dat dit kan in Nederland

    serieus: En ik mij maar afvragen waarom ik altijd bedragen die minimaal ¤ 250- zijn
    om de oren krijg als ik een weekend of zo ergens heen wil gaan zonder hotel boeking.
    75 topics = FIN
    pi_80102091
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef FP128 het volgende:
    serieus: En ik mij maar afvragen waarom ik altijd bedragen die minimaal ¤ 250- zijn
    om de oren krijg als ik een weekend of zo ergens heen wil gaan zonder hotel boeking.
    Op tijd boeken, niet per sé naar een bepaalde bestemming op een bepaalde datum willen en goed op de aanbiedingen letten scheelt een hoop
      donderdag 8 april 2010 @ 22:36:16 #95
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_80104347
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef FP128 het volgende:
    Ik moet dit topic echt vaker raadplegen want ik zie hier prijzen voorbij komen dat ik zeg:
    Dat dit kan in Nederland

    serieus: En ik mij maar afvragen waarom ik altijd bedragen die minimaal ¤ 250- zijn
    om de oren krijg als ik een weekend of zo ergens heen wil gaan zonder hotel boeking.
    http://qfly.nl/
    pi_80641207
    quote:
    'ashback!
    £10 off your next flight

    It's been a tough week, but every cloud has an orange lining! We've been trying as hard as we can to bring people home quickly. This has included special "Rescue" flights, prioritising stranded passengers over new reservations, sending nearly a million emails & texts to personally update stranded passengers, and by adding over 600 people to our Contact Centres, a near 300% increase. To thank you for your patience, we'd like to offer you £10 per person off of your next return flight**. Simply enter the key word EASYASH in the promotional code box when making a booking at www.easyJet.com
    pi_80656147
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef StrikerZeljko het volgende:
    Iemand nog suggesties voor een goedkope vlucht naar de east coast in de meivakantie?
    (week 18-19, 30/04-16/05) Bij voorkeur New York of Boston..
    Ik zoek nog steeds een leuk aanbod
    Inmiddels hebben we de datum aangepast naar omstreeks 23-24 mei
    Als er iemand nog iets weet, graag!
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      vrijdag 23 april 2010 @ 23:53:15 #98
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80656248
    Waarom ontdek ik dit topic nu pas??
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_80656298
    Weet ik niet Merel... omdat je er niet naar had gezocht?
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_80688601
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:50 schreef StrikerZeljko het volgende:

    [..]

    Ik zoek nog steeds een leuk aanbod
    Inmiddels hebben we de datum aangepast naar omstreeks 23-24 mei
    Als er iemand nog iets weet, graag!
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19
    pi_80689541
    Ken ik Jmac, maar toch bedankt...
    ging mij meer om generieke aanbiedingen.
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_80726328
    Ik zag dat Cathay ook leuke aanbiedingen heeft voor naar Maleisie.. vanaf 705 all in..

    Linkje..
    pi_80731944
    Voor de echte avonturier is dit misschien iets:

    Johannesburg voor 356 euro met http://www.afriqiyah.aero/
    pi_81330259
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Voor de echte avonturier is dit misschien iets:

    Johannesburg voor 356 euro met http://www.afriqiyah.aero/
    Wellicht toch iets te avontuurlijk!
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:17:03 #105
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_81332459
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 10:12 schreef DeGroteBosatlas het volgende:

    [..]

    Wellicht toch iets te avontuurlijk!
    Ik vermoed dat dit een flinke deuk in de reputatie gaat oplopen. Er was al niet zoveel bekend van de staat van dienst binnen europa, en meldingen van twijfelachtige reputatie op onderhoudgebied waren al geen pluspunten, een crash zal aan uitbreidingsplannen gauw een einde maken vrees ik.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      woensdag 12 mei 2010 @ 17:30:47 #106
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_81348642
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 11:17 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Ik vermoed dat dit een flinke deuk in de reputatie gaat oplopen. Er was al niet zoveel bekend van de staat van dienst binnen europa, en meldingen van twijfelachtige reputatie op onderhoudgebied waren al geen pluspunten, een crash zal aan uitbreidingsplannen gauw een einde maken vrees ik.
    Ik hoorde niet zo veel positieve zaken over het overstappen in Tripoli. Maar goed, dit zal de maatschappij geen goed doen.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_81393066
    Ik wil een goedkoop enkeltje vanaf Düsseldorf naar Bangkok.

    Als ik nu op Airberlin.com zou boeken voor aanstaande zondag, zou een enkeltje maar ¤259 kosten.
    Ik wil vertrekken ergens eind september, dan kost een ticket ¤367 euro.
    Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Kijken of de prijzen dalen, of nu boeken?
    Vaak is op tijd boeken verstandig, maar nu is het vreemd dat de prijzen voor last-minutes zo goedkoop zijn.
    pi_81395789
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 10:12 schreef DeGroteBosatlas het volgende:

    [..]

    Wellicht toch iets te avontuurlijk!
    Moest ook aan deze post denken toen ik het verhaal over de crash las
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
    pi_81396357
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef ia het volgende:
    Ik wil een goedkoop enkeltje vanaf Düsseldorf naar Bangkok.

    Als ik nu op Airberlin.com zou boeken voor aanstaande zondag, zou een enkeltje maar ¤259 kosten.
    Ik wil vertrekken ergens eind september, dan kost een ticket ¤367 euro.
    Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Kijken of de prijzen dalen, of nu boeken?
    Vaak is op tijd boeken verstandig, maar nu is het vreemd dat de prijzen voor last-minutes zo goedkoop zijn.
    Kijk eens op bmair.nl
      donderdag 13 mei 2010 @ 22:04:18 #110
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_81396971
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef ia het volgende:
    Ik wil een goedkoop enkeltje vanaf Düsseldorf naar Bangkok.

    Als ik nu op Airberlin.com zou boeken voor aanstaande zondag, zou een enkeltje maar ¤259 kosten.
    Ik wil vertrekken ergens eind september, dan kost een ticket ¤367 euro.
    Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Kijken of de prijzen dalen, of nu boeken?
    Vaak is op tijd boeken verstandig, maar nu is het vreemd dat de prijzen voor last-minutes zo goedkoop zijn.
    Op tijd boeken was vroeger verstandig, dan kon je ervan uitgaan dat je de goedkoopste prijs had.

    Tegenwoordig niet meer, en komen 3 tot 1,5 maand voor vertrek opeens tickets in de aanbieding, en als je dan een beetje flexibel bent waar je heen wilt, Bangkok, Hong Kong, Kuala Lumpur dan kan je mooie deals verkrijgen.

    Overigens, in de maand mei is het absoluut niet vreemd dat tickets zo goedkoop zijn richting Bangkok, het is dan een erg rustige maand om te gaan. Vanaf Frankfurt kan je al met Ethiad voor 450 euro retour, en zo zijn er nog veel meer aanbieders met goedkope prijzen.

    Mocht je trouwens echt enkele reis willen, dan zou ik weer niet al te lang wachten met Air Berlin, er is wel kans op goedkopere tickets, ook bij andere aanbieders, maar eerder in de retourtickets dan in de enkele reis ticketscatogorie.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_81433319
    Ik ben heel flexibel, dus opzich wil ik nog wel even wachten.. Ik ga ff afwachten bij Airberlin of 'lastminutes' altijd zo goedkoop blijven..
    pi_81519436
    Het zou trouwens ook kunnen dat de prijzen nu zo goedkoop zijn vanwege de rellen in Bangkok.. Dus missschien toch maar nu boeken.
    pi_81523626
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 00:19 schreef Masanga het volgende:
    Of ik het aanraad weet ik niet, de overstap in Libie schijt niet zo relaxed te zijn en je vliegt Brussel-Tripoli en Tripoli-Johannesburg met een narrowbody, maar wel een vette deal:

    JOHANNESBURG vanaf ¤ 284 Afriqiyah boeken tot: 25/03/2010
    Wat een vooruitzienende blik!
      maandag 17 mei 2010 @ 17:49:31 #114
    218702 littlefrankie
    It's ya boy!
    pi_81542780
    Ik wil in de eerste week van Januari 2011 naar Kaapstad. Ga daar namelijk studeren in februari.
    Nu zit ik een beetje te kijken en goedkoopste ticket die ik kan vinden is 427 euro via Dusseldorf-Munchen-Kaapstad.
    Kan iemand dit goedkoper vinden, of zal ik gewoon nog even wachten?
      maandag 17 mei 2010 @ 19:34:27 #115
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_81547784
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef littlefrankie het volgende:
    Ik wil in de eerste week van Januari 2011 naar Kaapstad. Ga daar namelijk studeren in februari.
    Nu zit ik een beetje te kijken en goedkoopste ticket die ik kan vinden is 427 euro via Dusseldorf-Munchen-Kaapstad.
    Kan iemand dit goedkoper vinden, of zal ik gewoon nog even wachten?
    Hoeveel goedkoper zou je willen gaan dan?

    427 euro totaalprijs (dus inclusief belastingen en brandstoftoeslag) is niet veel voor een vliegreis van 10+ uur. Als je zeker weet dat je dan wil gaan zou ik niet al te lang wachten met boeken voor deze prijs.
    KLM wordt zeker niet goedkoper, en ook Emirates zal niet veel goedkoper dan 450 euro worden normaal gesproken.

    Daarnaast, die Libische maatschappij is wellicht niet zo'n goed idee, niet zo zeer door kans op ongelukken, maar wel doordat je grote kans hebt de 2 vluchten (tussenstop Tripoli) in een Airbus 319/320 uitgevoerd kan krijgen, en das toch minder prettig dan de Lufthansa (?) vlucht die je nu op het oog hebt.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      maandag 17 mei 2010 @ 19:56:05 #116
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_81548938


    www.airasia.com heeft weer een free seat promotion voor de periode van 1 februari tot en met 8 mei.

    Wel veel geduld is benodigd, momenteel kan de site al de gratis zitplaatszoekers niet aan...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_82222240


    19,95 Euro ipv 89,20 - dagkaart voor 2 personen, 1 dag onbeperkt treinreizen door heel Nederland!
    click hier voor de voucher
    quote:
    Highlights

    * Beste treindagkaart-actie ooit!
    * Geniet met zijn tweeën van dit unieke aanbod
    * Deze actie is geldig door heel Nederland
    * De MyCityDeal-voucher geeft een code waarmee je op de website van NS een e-ticket kan afdrukken

    Voorwaarden

    * Geldig van 3 juni tot en met 13 juni 2010 op werkdagen na 9 uur 's ochtends en op weekenddagen de hele dag
    * De dagkaart is geldig in de 2e klas van alle treinen van NS in heel Nederland voor 2 personen
    * De dagkaart is niet geldig op treindiensten geëxploiteerd door Arriva, Connexion, Synthus, Thalys en Veolia
    * Met toeslag wel geldig in de ICE- en Fyra-treinen in Nederland
    * Geen restitutie mogelijk, zie ook Algemene Voorwaarden NS
    pi_82832789
    Als je op Cheaptickets bij actiecode KUYT invult, krijg je 20 euro korting op het totaalbedrag.
    pi_82841095
    Als je ipv. bij Cheaptickets, direct op de website van de airline boekt betaal je meestal al ¤20 minder
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:25:13 #120
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_82847591
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Thetallguy het volgende:
    Als je ipv. bij Cheaptickets, direct op de website van de airline boekt betaal je meestal al ¤20 minder
    Dat komt dan weer om dat CheapExpensivetickets naast administratiekosten of dossierkosten ook een niet bestaande Customer Service Tax berekend.
    Niet bestaand omdat die Customer Service Tax echt niet door de airline wordt berekend, ondanks dat dat huilie huilie op de website van Cheaptickets staat aangegeven omdat ze geen commissie meer krijgen, daarvoor zijn echter de administratie en dossierkosten.
    (Daarom is het bijvoorbeeld ook verplicht voor airliners om naast de ticketkosten ook reserveringskosten te berekenen omdat anders online reisburo's niets meer zouden kunnen verdienen omdat ze altijd al duurder zijn, door de verplichte berekening van de administratiekosten door de airliners is er ook een markt voor de online ticketvergelijkers.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_82861360
    Ik weet heus wel dat je gewoon bij de airline zelf het beste kan boeken maar ik dacht dat dit topic ook deels bedoeld was om dit soort aanbiedingen en codes te melden.

    Vandaar.
    pi_82861942
    Sowieso zijn ticket-sites behoorlijk ondoorzichtig. Voor exact dezelfde tickets vindt je op iedere site andere bedragen. En helaas kun je ook niet altijd terecht op de site van de luchtvaartmaatschappij omdat je daar niet altijd een open jaw ticket kunt boeken.
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
      woensdag 16 juni 2010 @ 00:23:25 #123
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_82864433
    budgetair is volgens mij de goedkoopste
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_82867407
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef Coastertommm het volgende:
    Ik weet heus wel dat je gewoon bij de airline zelf het beste kan boeken maar ik dacht dat dit topic ook deels bedoeld was om dit soort aanbiedingen en codes te melden.

    Vandaar.
    Dat is ook zeker de bedoeling van dit topic en dus dank voor het melden

    Alleen bleek dit, dit keer een nep-aanbieding te zijn (zoals alle aanbiedingen van cheaptickets.nl) en dus is het ook goed dat daar op gewezen wordt.


    En Budgetair komt bij mij inderdaad aan het eind van de streep vaak als goedkoopste uit. Als je tenminste niet met een creditcard wilt betalen, maar met Ideal en er een kortingsactie is (die er vrijwel altijd is).
    pi_83807046
    Vanaf vandaag bij easyJet Amsterdam - Berlijn (Schonefeld) boekbaar. 12x per week, heenreis vanaf 27,99 terug 17,99.
    7x per week Amsterdam - Barcelona, tarieven daar iets hoger.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      donderdag 8 juli 2010 @ 15:39:56 #126
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_83809878
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 14:33 schreef Thetallguy het volgende:
    Vanaf vandaag bij easyJet Amsterdam - Berlijn (Schonefeld) boekbaar. 12x per week, heenreis vanaf 27,99 terug 17,99.
    7x per week Amsterdam - Barcelona, tarieven daar iets hoger.
    Daarnaast ook Amsterdam - Manchester via Easyjet.

    Ik vrees dat deze laatste toevoeging wel eens gedeeltelijk ten koste kan gaan van de Liverpool vluchten, want die route staat onder druk, Manchester heeft een wat groter catchment area.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_83810125
    Manchester zag ik later ook nog inderdaad, ook 12x per week.

    Schiphol ziet steeds meer en meer oranje.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      zaterdag 10 juli 2010 @ 12:17:53 #128
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_83878739
    Vanmorgen zag ik in de krant aanbiedingen met reisorganisator Joker (www.joker.be) aantrekkelijke tarieven naar bestemmingen in oud-Sovjetgebieden:

    Dushanbe: 351¤
    Tashkent: 369¤
    Tbilisi: 303¤
    Yerevan: 322¤
    Almaty: 367¤
    ...

    Vluchten uitgevoerd door Air Baltic btw.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_84161900
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:17 schreef Masanga het volgende:

    Vluchten uitgevoerd door Air Baltic btw.


    Austrian Airlines heeft een aantal van deze steden ook voor een iets lagere prijs op dit moment in de aanbieding (zie o.a. http://www.austrian.com/Offers.aspx?sc_lang=nl&cc=NL )
    pi_84602600
    Air berlin in september

    Bangkok - Dusseldorf ¤259
    Dusseldorf - Bangkok ¤259
    pi_84807203
    Voor ¤33 naar:

    Montpellier
    Londen
    Toulon
    Innsbruck
    Istanbul
    Biarritz
    Girona
    Bergerac
    Venetie
    Pisa

    all-in, dus incl. belastingen/toeslagen/bagage :) Alleen geldig voor de heenreis.

    http://www.transavia.com/(...)r?lang=nl&country=NL
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_84807842
    ah, die wilde ik ook net posten :)

    Goede beschikbaarheid in ieder geval. Dus dat wordt heen vanaf Rotterdam en terug naar Eindhoven met Ryanair op een dagje London :)
    pi_84807911
    Happy Hours bij Thalys
    Profiteer nu! Boek voor 2 of 4 personen een Thalys-ticket naar Parijs en betaal per persoon in Comfort 2 (2e klas) ¤ 25 en in Comfort 1 (1e klas) ¤ 45, per enkele reis. Wees er snel bij want op = op.

    Boekperiode:
    3 en 4 augustus 2010 17:00 - 21:00 uur

    Reisperiode:
    6 september t/m 23 oktober 2010
    pi_85000380
    Actie bij AH vanaf morgen

    quote:
    Een hele dag onbeperkt treinreizen in Nederland voor ¤ 13.50

    Ga snel naar uw Albert Heijn-winkel. U betaalt dan geen ¤ 45.40 maar slechts ¤ 13.50 voor een Dagkaart. Met een Dagkaart reist u 1 dag onbeperkt met de trein van o.a. NS door heel Nederland. Er is slechts een beperkt aantal Dagkaarten beschikbaar, dus wees er snel bij!
    De dagkaart is te gebruiken in de 2e klas van 9 augustus t/m 8 oktober 2010, reizen is toegestaan op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag.
    quote:
    Actievoorwaarden
    Dagkaart: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon in 2e klas door heel Nederland.
    Verkoopperiode: 9 augustus t/m 22 augustus 2010.
    U kunt de code verzilveren van 9 augustus t/m 8 oktober 2010.
    Er kan met de dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur van 9 augustus t/m 8 oktober.
    Het product is niet te verkrijgen bij AH ToGo-winkels en de AH webwinkel.
    Uw kassabon met code is geen geldige dagkaart.
    U kunt gebruik maken van deze speciale Albert Heijn aanbieding zolang de voorraad strekt.
    U kunt maximaal 20 codes tegelijk aanschaffen.
    De dagkaart is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
    Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.
    De regeling "Geld terug bij vertraging" is van toepassing op deze dagkaart.
    Bij deze actie koopt u een unieke code die u via www.ah.nl/ns moet verzilveren. Na verzilvering moet u zelf de dagkaart uitprinten als e-ticket.
    De uitgeprinte dagkaart is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.
    De dagkaart is alleen geldig als hij is afgedrukt - in kleur- of in zwart-wit- op blanco A4 papier, in portretformaat (vertikaal) zonder aanpassing van de printgrootte, op een laser- of inktjetprinter. Hij kan in geen geval worden aangeboden op een andere drager (elektronisch, scherm enz.).
    Een goede afdrukkwaliteit is noodzakelijk. Dagkaarten die slecht zijn afgedrukt, die beschadigd, onleesbaar of slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, worden geweigerd en als ongeldig beschouwd.
    Op uw dagkaart zijn de volgende voorwaarden van toepassing: de Algemene Voorwaarden van NS Reizigers (AVR-NS), Product Voorwaarden Enkele Reis, Retour en Dagkaarten (PVR-NS) en de E-ticket voorwaarden (EVR-NS) welke zijn te vinden op www.ns.nl.
    Albert Heijn behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of te beëindigen.
    Het is verboden om dagkaarten aan derden door te verkopen of deze in te zetten voor commerciële doeleinden.
    Bij verlies of misbruik van de kassabon met code of de dagkaart kan er geen aanspraak op vergoeding worden gemaakt.
    Het is niet mogelijk om de aangeschafte code of dagkaart te ruilen of te annuleren.
    Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties bij Albert Heijn.
    Airmiles zijn niet inwisselbaar.
    Eenmaal verzilverde dagkaarten zijn NIET meer te wijzigen. Wij adviseren u daarom uw 13 cijferige AH - code de dag voor vertrek pas te activeren en de dagkaart uit te printen.
    pi_85001773
    Hm goedkoper dan met m'n studentenkaart-korting, dus ff langs de AH.

    Thx ^O^
      zondag 8 augustus 2010 @ 12:59:48 #136
    199256 kwiwi
    de enige echte.
    pi_85004326
    Oeh handig, dat haal ik met m'n OV-korting inderdaad ook niet.
    pi_85005848
    http://www.icelandair.nl/(...)/package/item196750/

    Stedentrip vanaf ¤299.

    Inclusief
    *Retourvlucht
    *3 Hotelovernachtingen
    *Ontbijtbuffet
    *Luchthavenbelasting
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_85006389
    quote:
    Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
    Actie bij AH vanaf morgen
    [..]


    [..]


    Heel handig! 15 september kom ik terug van vakantie en heb ik geen recht meer op OV, dus moet een enkeltje Schiphol - Hengelo betalen voor de volle pond. scheelt toch weer 9 euro :D
    pi_85038269
    Alleen vandaag te boeken op www.transavia.com Rotterdam - Rome voor ¤49 retour inclusief alles :)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      maandag 9 augustus 2010 @ 08:45:50 #140
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_85038288
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 08:44 schreef Thetallguy het volgende:
    Alleen vandaag te boeken op www.transavia.com Rotterdam - Rome voor ¤49 retour inclusief alles :)
    Dat is een goede deal, ik heb met Ryanair vanaf Brussel 60 p.p. betaald incl. 1 ingecheckte tas
    pi_85055983
    Note voor degene die naar Amerika gaan reizen binnenkort: Zorg dat je voor 8 september je ESTA hebt aangevraagd want daarna zal er 14$ gevraagd worden (alleen te betalen via creditcard dus geen iDeal etc.)

    http://www.cbp.gov/xp/cgo(...)ional/08062010_2.xml
    pi_85056827
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef zeebeschuit het volgende:
    Note voor degene die naar Amerika gaan reizen binnenkort: Zorg dat je voor 8 september je ESTA hebt aangevraagd want daarna zal er 14$ gevraagd worden (alleen te betalen via creditcard dus geen iDeal etc.)

    http://www.cbp.gov/xp/cgo(...)ional/08062010_2.xml
    Jeetje wat een oplichters! gaat ze wel lekker veel geld opleveren :D
    Moeten betalen om het land in te mogen :|W
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_85057181
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef zeebeschuit het volgende:
    Note voor degene die naar Amerika gaan reizen binnenkort: Zorg dat je voor 8 september je ESTA hebt aangevraagd want daarna zal er 14$ gevraagd worden (alleen te betalen via creditcard dus geen iDeal etc.)

    http://www.cbp.gov/xp/cgo(...)ional/08062010_2.xml
    Idd, wat een oplichters :')

    Gelukkig al in februari aangevraagd en volgende week ga ik :D
      maandag 9 augustus 2010 @ 17:40:29 #144
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_85057351
    Gaat er dan wel op gecontroleerd worden? Aangezien er nu totaal geen controle op is
    pi_85057980
    Heb vorig jaar de keer dat ik naar de VS ging wel m'n esta nummer moeten opgeven...
    pi_85058180
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef StrikerZeljko het volgende:

    [..]

    Jeetje wat een oplichters! gaat ze wel lekker veel geld opleveren :D
    Moeten betalen om het land in te mogen :|W
    $14 is goedkoper dan de meeste visa :P
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      maandag 9 augustus 2010 @ 18:04:44 #147
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85058409
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 08:44 schreef Thetallguy het volgende:
    Alleen vandaag te boeken op www.transavia.com Rotterdam - Rome voor ¤49 retour inclusief alles :)
    Niet verkeerd, want goed beschikbaar!
    Ben benieuwd welke bestemmingen ze de volgende dagen zullen hebben. Hopelijk Londen, want dat kan momenteel niet goedkoop in een september weekend.
    pi_85058481
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Niet verkeerd, want goed beschikbaar!
    Ben benieuwd welke bestemmingen ze de volgende dagen zullen hebben. Hopelijk Londen, want dat kan momenteel niet goedkoop in een september weekend.
    Ik zou zeggen neem elke dag even een kijkje B-)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_85083170
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 08:44 schreef Thetallguy het volgende:
    Alleen vandaag te boeken op www.transavia.com Rotterdam - Rome voor ¤49 retour inclusief alles :)
    Vandaag dus Barcelona voor 89 :)
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:22:47 #150
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85084051
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 08:21 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]



    Vandaag dus Barcelona voor 89 :)
    En is zelfs mogelijk als dagtocht vanaf Amsterdam.
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:32:04 #151
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_85087290
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 08:44 schreef Thetallguy het volgende:
    Alleen vandaag te boeken op www.transavia.com Rotterdam - Rome voor ¤49 retour inclusief alles :)
    Ik heb geboekt, en ik ga volgende week
    ik zie dat de aanbieding van vandaag ook via amsterdam te boeken is, balen dat ik gisteren niet ff heb gekeken of het ook via amsterdam kon!!
    nu moet ik om 4u snachts naar rotterdam racen :S
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:13:49 #152
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85088816
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Aarti het volgende:

    [..]

    Ik heb geboekt, en ik ga volgende week
    ik zie dat de aanbieding van vandaag ook via amsterdam te boeken is, balen dat ik gisteren niet ff heb gekeken of het ook via amsterdam kon!!
    Edit: dat kon dus niet.

    [ Bericht 3% gewijzigd door Lemans24 op 10-08-2010 14:00:13 ]
    pi_85089703
    Rome gisteren kon alleen vanaf Rotterdam :) Barcelona vandaag idd Rotterdam en Amsterdam (en Kopenhagen mocht je dat willen).
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:39:57 #154
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_85089737
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Thetallguy het volgende:
    Rome gisteren kon alleen vanaf Rotterdam :) Barcelona vandaag idd Rotterdam en Amsterdam (en Kopenhagen mocht je dat willen).
    gelukkig maar :D scheelt weer een hoop frustratie :)
    ik heb er in elk geval zin in!

    de aanbieding van vandaag vind ik niet supergoedkoop.
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_85089822
    Ach een retourtje Eindhoven - Girona met Ryanair kost je op even wat willekeurig gekozen data in augustus ook ¤230 retour. Als last-minute prijs is het zo gek nog niet ;)

    en dan zit je nog maar in Girona..
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:56:49 #156
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85092774
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Thetallguy het volgende:
    Rome gisteren kon alleen vanaf Rotterdam :) Barcelona vandaag idd Rotterdam en Amsterdam (en Kopenhagen mocht je dat willen).
    Zit ik gewoon bij de verkeerde plaats te kijken...
    Transavia vliegt helemaal niet vanuit Amsterdam naar Rome.
      woensdag 11 augustus 2010 @ 13:16:35 #157
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85137031
    Vandaag ¤ 99,= voor Amsterdam-Valencia retour.
    pi_85138588
    De bestemmingen worden elke dag duurder.
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
      woensdag 11 augustus 2010 @ 14:04:33 #159
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85138947
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef OA het volgende:
    De bestemmingen worden elke dag duurder.
    Tja, dat heeft vast met (het ontbreken van) concurrentie op de route te maken. Maar 99 euro voor een retourtje Valencia is nog steeds niet duur, zeker omdat het voor alle dagen geldt.
    pi_85139207
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Tja, dat heeft vast met (het ontbreken van) concurrentie op de route te maken. Maar 99 euro voor een retourtje Valencia is nog steeds niet duur, zeker omdat het voor alle dagen geldt.
    Nee, het is nog steeds niet duur, maar ¤49 vond ik een mooiere prijs :P
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
      woensdag 11 augustus 2010 @ 14:18:23 #161
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_85139527
    quote:
    Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef OA het volgende:

    [..]

    Nee, het is nog steeds niet duur, maar ¤49 vond ik een mooiere prijs :P
    49 voor rome en 99 voor valencia is idd wel een groot verschil :)
    morgen maar weer ff checken dan!
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:21:15 #162
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85222693
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]
    Ben benieuwd welke bestemmingen ze de volgende dagen zullen hebben. Hopelijk Londen, want dat kan momenteel niet goedkoop in een september weekend.
    En zowaar: vandaag is het Londen (69 retour).
    Alleen wel bizar vroeg, om 7:15 vanuit Rotterdam...
      vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:48:26 #163
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_85223762
    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2010 11:21 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    En zowaar: vandaag is het Londen (69 retour).
    Alleen wel bizar vroeg, om 7:15 vanuit Rotterdam...
    Dan heb je nog een hele dag in London, dus perfect zou ik zeggen
      vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:29:53 #164
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85225401
    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Dan heb je nog een hele dag in London, dus perfect zou ik zeggen
    ik wilde dan naar een concert gaan die avond... Maar ik zie net dat ik op zaterdagochtend iets anders heb en helemaal niet kan :(

    Iemand nog interesse in twee concertkaartjes voor Muse in Wembley?
    pi_85230030
    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    ik wilde dan naar een concert gaan die avond... Maar ik zie net dat ik op zaterdagochtend iets anders heb en helemaal niet kan :(

    Iemand nog interesse in twee concertkaartjes voor Muse in Wembley?
    Tegen welke prijs/ welke plek/plaats en interesse om 1 los te verkopen?

    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef StrikerZeljko het volgende:
    wrong topic jongens..
    :O

    [ Bericht 12% gewijzigd door zeebeschuit op 13-08-2010 15:05:26 ]
    pi_85236881
    wrong topic jongens..
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      Moderator vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:35:16 #167
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_85240159
    Hmm, ¤ 69 voor een all in retour naar Londen is niet duur. Helaas moet ik pas volgend jaar in Londen zijn.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      woensdag 18 augustus 2010 @ 19:27:01 #168
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_85446957
    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Tegen welke prijs/ welke plek/plaats en interesse om 1 los te verkopen?
    [..]

    je inbox is vol!
    pi_85447436
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 19:27 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    je inbox is vol!
    Ja, die is kapot ofzo.

    Mail maar
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ^O^
      Moderator donderdag 19 augustus 2010 @ 09:47:02 #170
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_85463817
    Voor ¤ 99 naar Napels en terug naar Amsterdam is de aanbieding van de dag bij Transavia. Dat gaat hem ook niet worden. Was te laat met Toulon. Nu maar afwachten wat morgen brengt. :)
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_85906778
    was deze al een tijdje uit het oog verloren. Easy jet heeft op dit moment diverse acties naar madrid en berlijn voor goede prijzen
    Hooray for boobies!
      donderdag 2 september 2010 @ 21:12:29 #172
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_85999171
    Grutjes, tussen 12 en 21/11 kan de mens voor 316 euro van Brussel naar NYC :o

    Via ebookers
      zaterdag 4 september 2010 @ 01:21:37 #173
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_86049910
    Nog sterker: via govolo.nl voor 280 euro naar NYC. Vertrek 14/2, terug op 21/2.
    pi_86271093
    Hallo iedereen! :W

    Heeft iemand tips waar ik voor een mooie prijs/ aanbieding tickets naar China kan vinden?
      vrijdag 10 september 2010 @ 11:14:50 #175
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_86271638
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef dafne het volgende:
    Hallo iedereen! :W

    Heeft iemand tips waar ik voor een mooie prijs/ aanbieding tickets naar China kan vinden?
    aeroflot ^O^ of even in dit topic kijken: Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
    pi_86320760
    quote:
    Nieuwe lowcost vluchten tussen Amsterdam en Kopenhagen
    Amsterdam is één van de vier nieuwe bestemmingen die de Deense budget vliegmaatschappij Cimber Sterling vanaf 31 oktober vanaf Kopenhagen gaat aandoen. Ook worden lijndiensten geopend op Zürich, Istanbul en Tel Aviv.
    De Deense luchtvaartmaatschappij gaat vanaf 31 oktober 2010, het hele jaar door, op werkdagen tweemaal per dag een dienst onderhouden tussen Kopenhagen en Amsterdam v.v.

    Bovendien wordt op een beperkt aantal zaterdagen en zondagen eveneens tussen de beide steden gevlogen. Ter introductie geldt een prijs van gemiddeld 545 DKK (omgerekend ongeveer ¤ 74) enkele reis. Ook op de drie andere nieuwe lijndiensten, eveneens startend op 31 oktober, hanteert Cimber Sterling ter introductie aantrekkelijke tarieven.

    Het in 1950 gestichte Cimber Air, oorspronkelijk gevestigd in het zuiden van Jutland, nam eind 2008 de Deense luchtvaartmaatschappij Sterling over, die in financiële moeilijkheden was geraakt. Sindsdien wordt met 28 grote en kleinere vliegtuigen op een groot aantal Europese bestemmingen gevlogen, en daarnaast op het Midden-Oosten

    Bron: travel.blog.nl
    Goed nieuws :) Ik vond het zo jammer dat Sterling toen failliet ging.
    pi_86322317
    Cimber staat er anders ook niet geweldig voor ;)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_86384154
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef tomatenrood het volgende:
    Goed nieuws :) Ik vond het zo jammer dat Sterling toen failliet ging.
    Die vluchten zijn vrijwel direct overgenomen door Norwegian, zodat je nog altijd goedkoop naar Kopenhagen kan vanaf Schiphol :)
      woensdag 15 september 2010 @ 08:57:00 #179
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_86450963
    De KLM wereldweken gaan weer beginnen, dus als je nog op vakantie gaat tussen 1 oktober en 1 maart en nog een vlucht moet hebben. Moet je even de KLM-site checken
    pi_86672288
    Dit lijkt me wel een leuke aanbieding: http://www.travelbird.nl/

    Alleen beetje kort tijd om te beslissen...
      dinsdag 21 september 2010 @ 14:16:58 #181
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_86673587
    quote:
    Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Jappe90 het volgende:
    Dit lijkt me wel een leuke aanbieding: http://www.travelbird.nl/

    Alleen beetje kort tijd om te beslissen...
    Linkjes zonder omschrijving zijn niet zo handig op een forum (want hét recept voor spam, aanstootgevend materiaal en rickrolling)


    dit is de aanbieding:

    Vandaag:
    8-daagse zonvakantie Cyprus, Inclusief vlucht, vervoer en verblijf o.b.v. logies en ontbijt!

    199 euro.
    pi_86678098
    Die aanbieding kun je ook 'gewoon' krijgen bij een aantal online reisbureaus en is niet echt voor veel data beschikbaar. Maar alsnog wel erg goedkoop om 8 dagen onderdak te hebben en naar een vrij zonzekere bestemming te vliegen in het najaar :)
    pi_86778599
    quote:
    Airport Eelde in trek bij vliegmaatschappijen

    EELDE - De vliegmaatschappijen Ryan Air, het Hongaarse Wizz Air en City Jet willen vliegen vanaf Groningen Airport Eelde. De interesse voor de luchthaven heeft alles te maken met de baanverlenging waarover dit jaar nog een definitief besluit valt.

    De vliegmaatschappijen willen vanaf Eelde goedkope lijnvluchten verzorgen naar vakantiebestemmingen en grote steden.

    De luchthavendirectie is daarover volop in gesprek en verwacht eind dit jaar meer duidelijkheid over de plannen.

    Bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94927
    Duurt nog even natuurlijk en niets is definitief, maar van mij mag Wizz Air naar Groningen komen :)
    pi_86785344
    Over Wizzair, vanaf 1 april vliegen ze ook Eindhoven - Belgrado. Heb dit op nog vrij weinig plekken vermeld zien staan :)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_86888229
    Koekoek! We geven een vlucht gratis elke minuut!

    pi_86900152
    quote:
    Op maandag 27 september 2010 02:12 schreef wspa_ het volgende:
    Koekoek! We geven een vlucht gratis elke minuut!

    [ link | afbeelding ]
    Op het moment dat je betaalt krijg je te weten of je gewonnen hebt.
    pi_86905340
    Ja, heb je vrij weinig aan die Vueling actie, is alleen interessant als je er sowieso al ging boeken.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_86913784
    Voor 210 euro naar Sri Lanka inclusief hotel en nog meer bizzare aanbiedingen(Nepal, India) nu bij Arke!

    http://www.arke.nl/verre-reizen/resultaten.aspx?Page=1
    pi_86923618
    Ik kan ook echt geen bijzonderheden vinden van deze extreem lage prijzen, behalve dan de vertrekdata. Voor 325 euro 9 dagen naar Goa of Sri Lanka klinkt als een goede deal.
    pi_86925545
    210 op 12-10 naar Sri Lanka met 2 personen toen ik vanmiddag keek. Nu is het 237 geworden, nog steeds niet echt extreem duur ;)
      Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 10:10:15 #191
    45833 crew  Fogel
    pi_87125416
    Kruidvat heeft weer een treinkaartenaanbeiding: http://www.kruidvat.nl/do(...)-40-treinen&token=-1

    Let op!

    Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.
    Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 09 oktober t/m 5 december 2010
    Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 11 december 2010 t/m 06 februari 2011


    Voorwaarden

    * Maximaal 4 kaarten per persoon.
    * Kaartje vóór het instappen in de trein afstempelen in de stempelautomaat op het station. Pas na het afstempelen is het kaartje geldig. Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klasse.
    * Alleen geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 09 oktober 2010 t/m 05 december 2010 of 11 december 2010 t/m 06 februari 2011.
    * Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Met toeslag ook geldig in Fyra- en ICE-treinen. Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
    * Kaartje is alleen geldig met aangehechte strook.
    * Geen restitutie mogelijk.
    * Verkoop start op 05 oktober 2010 in de Kruidvat winkels. De kaartjes zijn niet online verkrijgbaar.
    * Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht
    * OP=OP
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_87163765
    quote:
    Tallinnn nieuwe bestemming Ryanair

    AMSTERDAM - Ryanair krijgt er vanaf 13 december een nieuwe bestemming bij: de Estse hoofdstad Tallinn. Vanaf Düsseldorf Weeze zal er drie keer per week een vliegtuig naar de stad aan de Finse golf vetrekken.

    Tallinn is een volledig nieuwe bestemming voor Ryanair, en daarmee de derde in de Baltische Staten. De low-cost maatschappij vliegt vanaf Weeze ook al rechtstreeks naar Kaunas (Litouwen) en Riga (Letland).

    Ook vanaf andere plaatsen in Europa zal Ryanair op Tallinn gaan vliegen. In Dublin, Edinburgh, Londen Luton, Milaan Bergamo, Oslo Rygge en Stockholm Skavsta start de maatschappij in december en januari lijndiensten naar Estland.

    De route vanaf Weeze is vanaf 1 oktober boekbaar.

    Bron: De Telegraaf
    pi_87190556
    De acties naar Goa en Sri Lanka zijn er vandaag weer. Of je kan morgen ook nog voor 400 euro 9 dagen op Cuba zitten :o

    http://www.arke.nl/vakant(...)lantico/prijzen.aspx
    pi_87191465
    quote:
    Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Grunner het volgende:

    [..]


    Tallinn ^O^ mooiste hoofdstad van de Baltische Staten imo. De trip naar St. Petersburg wordt nu wel heel gemakkelijk/goedkoop als je vanaf Lappeenranta terug vliegt :P
    19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
    pi_88037327
    Paar nieuwe lowcostroutes vanuit Nederland vanaf volgende zomer:
    Rotterdam - Madrid (transavia.com)
    Rotterdam - Praag (transavia.com)
    Eindhoven - Vilnius (Wizzair)
    Rotterdam - Milaan (transavia.com)
    Amsterdam - Athene (transavia.com)
    Amsterdam - Lissabon (transavia.com)
    Rotterdam - Wenen (transavia.com)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_88875470
    Ook hier even, kan wellicht interessant zijn voor sommigen. Maandag begint AirAsia met de verkoop van Parijs (Orly) - Kuala Lumpur tickets. Enkele reis vanaf 99 euro, zit je voor rond de 250 euro voor een retourtje incl. bagage.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_88978065
    http://www.olezo.nl/duits(...)do-hotel-berlin.html

    dan kies je voor go mundo. Maaaaaaaaaaaaaaar, wie kan vinden of dit nou daadwerkelijk met vliegen is en vanaf waar je vliegt krijgt van mij een virtuele high five. Zou deze graag aan mijn ouders schenken maar lullig als ze bv vanaf dusseldorf moeten vliegen.. ;)
    Hooray for boobies!
    pi_88978795
    quote:
    1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
    http://www.olezo.nl/duits(...)do-hotel-berlin.html

    dan kies je voor go mundo. Maaaaaaaaaaaaaaar, wie kan vinden of dit nou daadwerkelijk met vliegen is en vanaf waar je vliegt krijgt van mij een virtuele high five. Zou deze graag aan mijn ouders schenken maar lullig als ze bv vanaf dusseldorf moeten vliegen.. ;)
    Als je even doorklikt naar beschikbaarheid en kiezen van vlucht, dan zie je dat de vluchten van Brussel en Dusseldorf vertrekken.
    En als je kiest voor GoMundo heb je alleen het hotel.
    Maar naar Berlijn ben je het makkelijkste met de trein via www.nshispeed en dan een hotel via dezelfde site of via booking.com :)
      dinsdag 7 december 2010 @ 14:05:27 #199
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_89631176
    quote:
    Vueling stationeert vliegtuig op Schiphol: drie nieuwe bestemmingen
    06-12-2010

    SCHIPHOL - De Spaanse prijsvechter Vueling opent april volgend jaar een basis op Schiphol. Het bedrijf stationeert een Airbus A320 in Amsterdam en lanceert drie nieuwe lijndiensten. Op het programma staan directe vluchten naar Zürich, Alicante en Palma de Mallorca. Dat maakte topman Alex Cruz van Vueling maandag (6 december) op Schiphol bekend.

    Vueling wordt de eerste buitenlandse luchtvaartmaatschappij met een basis op Schiphol. Voor Vueling wordt Amsterdam de tweede buitenlandse basis. In november kondigde het bedrijf al aan een vliegtuig in Toulouse te stationeren. Het aankondigen van een lijndienst van Toulouse naar Amsterdam, was volgens Cruz te voorbarig. Vueling is wel van plan om in de nabije toekomst meer vliegtuigen op Schiphol te stationeren en het aantal bestemmingen uit te breiden.

    Met Zürich als nieuwe route vanaf Amsterdam begeeft Vueling zich nadrukkelijk op de zakelijke markt, alhoewel volgens Cruz ook de bestaande lijndiensten naar Bilbao en La Coruña veel door zakelijke reizigers worden gebruikt. De A320’s van het bedrijf worden gemiddeld voor veertig procent gevuld door passagiers die voor het werk vliegen. Vueling zegt lage tarieven te bieden tegen een service die past bij netwerkmaatschappijen. Ook biedt de onderneming in tegenstelling tot typische budgetmaatschappijen overstapmogelijkheden aan.

    De dochter van het Spaanse Iberia verwacht door de uitbreiding in Amsterdam ongeveer 150 Nederlandse werknemers nodig te hebben, voornamelijk vliegend personeel. In 2011 groeit de vloot van Vueling naar 42 Airbus A320’s. Van de zes nieuwe vliegtuigen die volgend jaar worden geleverd, krijgt één toestel Schiphol als uitvalsbasis.

    Vueling werd maandag als nieuwe 'bewoner' van Schiphol welkom geheten door Schiphol-directeur Jos Nijhuis en de Amsterdamse loco-burgemeester Eric van der Burg.
    bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/default.asp?cat=all&id=37268
    klinkt goed!
    pi_89642516
    Ik denk dat dit voor studenten heel interessant kan zijn: http://www.studentuniverse.com/

    Als student zijnde kun je daar met flinke kortingen vluchten boeken. Ik dacht eerst dat het alleen met N. Amerikaanse scholen kon waar ik op dit moment dus gebruik van kon maken, maar ik zie zojuist ook gewoon scholen als UvA en InHolland er bij staan.

    Heb zojuist met AA een vlucht van JFK-DUS geboekt voor 430 USD. Zo vindt je ze niet op de normale websites.
    Na reserveren wordt je wel gevraagd om te bewijzen dat je student bent, dit kan via het uploaden van een cijferlijst, rooster en nog wat andere mogelijkheden. Verwerking hiervan gaan ontzettend snel, de helpdesk is 24/7 (en makkelijk) bereikbaar.
    pi_89664859
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef EddyAlbena het volgende:
    Ik denk dat dit voor studenten heel interessant kan zijn: http://www.studentuniverse.com/

    Als student zijnde kun je daar met flinke kortingen vluchten boeken. Ik dacht eerst dat het alleen met N. Amerikaanse scholen kon waar ik op dit moment dus gebruik van kon maken, maar ik zie zojuist ook gewoon scholen als UvA en InHolland er bij staan.

    Heb zojuist met AA een vlucht van JFK-DUS geboekt voor 430 USD. Zo vindt je ze niet op de normale websites.
    Na reserveren wordt je wel gevraagd om te bewijzen dat je student bent, dit kan via het uploaden van een cijferlijst, rooster en nog wat andere mogelijkheden. Verwerking hiervan gaan ontzettend snel, de helpdesk is 24/7 (en makkelijk) bereikbaar.
    Hoe zie ik of mijn uni (Utrecht) er ook bij staat?
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_89665044
    Ik meld me ook eens in dit topic !
    pi_89667692
    quote:
    8s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Hoe zie ik of mijn uni (Utrecht) er ook bij staat?
    VOlgens mij kun je dat alleen zien als je je hebt geregistreerd, maar ik ben de minste niet:

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Let wel: ik weet niet hoe makkelijk ze Nederlandse aanmeldingen verwerken en accepteren. Ook zijn sommige namen van uni's/hogescholen gedateerd (gold ook voor mijn uni), maar dat zou geen probleem moeten zijn.
    Ik heb mij bij boekingen tot nu toe alleen gefocust op US-EU en daar werkte het altijd. Zojuist ging ik ook maar eens zoeken naar continentale vluchten en die worden voro Europa niet aangeboden, L. Amerika - EU kreeg ik ook een error en naar Azie ook. Vooralsnog lijkt het dus alleen om vluchten tussen Europa en de US te gaan.
    pi_89675644
    Is dat echt zo interessant? Ik heb een paar maanden geleden BRU-JFK voor 290 euro retour gekocht incl reserveringskosten op govolo.nl en dat kun je veel vaker doen!

    Op Arke.nl kun je nu op 14 janauri 10 dagen naar Nepal met 2 personen voor 277 euro p.p. inclusief hotel!
    pi_89676622
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef LaGrive het volgende:
    Is dat echt zo interessant? Ik heb een paar maanden geleden BRU-JFK voor 290 euro retour gekocht incl reserveringskosten op govolo.nl en dat kun je veel vaker doen!

    Op Arke.nl kun je nu op 14 janauri 10 dagen naar Nepal met 2 personen voor 277 euro p.p. inclusief hotel!
    Het verslaat natuurlijk niet altijd alle aanbiedingen, maar ze zijn wel constant goedkoop. Mijn vlucht waar ik het over had was overal 500 EUR of meer. AMS was vaak nog duurder, of ik kon voor tussen 450 en 500 kiezen voor Icelandair, Aer Lingus of LOT.
    Vanwege m'n creditcard was de genoemde reservering gecanceled en nu heb ik een nog veel beter vlucht voor dezelfde prijs.
    Die naar DUS zou met 2 overstops zijn, nu vlieg ik straks (6 Januari) met SWISS, een gerenomeerde airline, in een prima vliegtuig BOS-AMS voor 320 EUR.
    Ja, dit is one-way, maar in vergelijking tot het aanbod wat er op dit moment ligt van andere agencies is het wel degelijk beter en dat zal het ongetwijfeld op veel momenten ook zijn.

    Daarom zei ik ook, het kan interessant zijn.

    [ Bericht 1% gewijzigd door EddyAlbena op 08-12-2010 14:51:53 ]
      woensdag 8 december 2010 @ 14:42:43 #206
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_89676873
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef LaGrive het volgende:
    Op Arke.nl kun je nu op 14 janauri 10 dagen naar Nepal met 2 personen voor 277 euro p.p. inclusief hotel!
    Als je doorklikt kost die reis ineens 522 euro pp :(
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_89676918
    Govolo heb ik mijn ouders laatst trouwens mee op vakantie gestuurd. Inderdaad heel goedkoop maar ik kneep 'm toch wel toen ik na het boeken recensies ging lezen over deze boekingsite. Dat was absoluut niet positief. Uiteindelijk liep het allemaal perfect hoor, maar het is toch iets wat ik meeneem in mijn overweging voor volgende boekingen.
    pi_89677040
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:42 schreef Aarti het volgende:

    [..]

    Als je doorklikt kost die reis ineens 522 euro pp :(
    Echt, bij mij een uur geleden nog niet? Toen kwamen er wel nog 25eupp etc bij,maar niet 522!
    pi_89677065
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef EddyAlbena het volgende:
    Govolo heb ik mijn ouders laatst trouwens mee op vakantie gestuurd. Inderdaad heel goedkoop maar ik kneep 'm toch wel toen ik na het boeken recensies ging lezen over deze boekingsite. Dat was absoluut niet positief. Uiteindelijk liep het allemaal perfect hoor, maar het is toch iets wat ik meeneem in mijn overweging voor volgende boekingen.
    Echt? Oke, op het punt van wat? Ik moet nog weg, dus ik heb daar nog geen ervaring mee ;)
      woensdag 8 december 2010 @ 14:47:39 #210
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_89677067
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef EddyAlbena het volgende:
    Govolo heb ik mijn ouders laatst trouwens mee op vakantie gestuurd. Inderdaad heel goedkoop maar ik kneep 'm toch wel toen ik na het boeken recensies ging lezen over deze boekingsite. Dat was absoluut niet positief. Uiteindelijk liep het allemaal perfect hoor, maar het is toch iets wat ik meeneem in mijn overweging voor volgende boekingen.
    Wat voor klachten waren er dan?
      woensdag 8 december 2010 @ 14:49:32 #211
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_89677136
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef LaGrive het volgende:

    [..]

    Echt, bij mij een uur geleden nog niet? Toen kwamen er wel nog 25eupp etc bij,maar niet 522!
    er staat nog wel 277 maar als je dan aanklikt om te boeken is het ineens 522 :S
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_89677521
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef Aarti het volgende:

    [..]

    er staat nog wel 277 maar als je dan aanklikt om te boeken is het ineens 522 :S
    Ja ik zie het, maarhad dus ong uurtje geleden ook doorgeklikt en toen was dat nog niet zo!
      woensdag 8 december 2010 @ 15:04:55 #213
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_89677819
    jammer, volgende keer moet ik sneller zijn :D
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_89677842
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    Wat voor klachten waren er dan?
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef LaGrive het volgende:

    [..]

    Echt? Oke, op het punt van wat? Ik moet nog weg, dus ik heb daar nog geen ervaring mee ;)
    Hier vind je enkele ervaringen:

    http://forum.viva.nl/forum/list_message/3749319

    http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=24387

    In het ticketing process lijkt er nog wel eens wat fout te gaan. Er wordt echter wel aangegeven dat het door AF/KLM is opgezet. Dat zou vertrouwen moeten geven maar toch gaat het nog wel eens mis. Daarnaast is het opmerkelijk dat je ze dus niet telefonisch kan bereiken.
    Maar zoals gezegd, mijn ervaring was dus goed. Als je je boeking hebt geplaatst zou ik op redelijke termijn gewoon contact opnemen met zowel airline als Govolo om te kijken of je daadwerkelijk geboekt staat.
      woensdag 8 december 2010 @ 15:12:21 #215
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_89678150
    OK thanks Eddy ^)
    pi_89696865
    Govolo is niet van AFKL :) Go Voyages, grote Franse touroperator zit erachter. Lastige is idd. dat zij er als tussenpersoon tussen zitten, wat bij problemen met de vlucht/ticket dus wel lastig kan zijn. Sowieso altijd de prijs even vergelijken met die op de site van de airline zelf :)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      Moderator woensdag 8 december 2010 @ 23:04:28 #217
    45833 crew  Fogel
    pi_89701147
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef EddyAlbena het volgende:

    [..]

    VOlgens mij kun je dat alleen zien als je je hebt geregistreerd, maar ik ben de minste niet:

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Let wel: ik weet niet hoe makkelijk ze Nederlandse aanmeldingen verwerken en accepteren. Ook zijn sommige namen van uni's/hogescholen gedateerd (gold ook voor mijn uni), maar dat zou geen probleem moeten zijn.
    Ik heb mij bij boekingen tot nu toe alleen gefocust op US-EU en daar werkte het altijd. Zojuist ging ik ook maar eens zoeken naar continentale vluchten en die worden voro Europa niet aangeboden, L. Amerika - EU kreeg ik ook een error en naar Azie ook. Vooralsnog lijkt het dus alleen om vluchten tussen Europa en de US te gaan.
    Zou je ook even willen kijken of NTNU of NTH uit Noorwegen in de lijst voorkomt? Ik ben er dan wel een werknemer, maar ik volg ook vakken, dus een cijferlijst is geen probleem :)
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_89702772
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Zou je ook even willen kijken of NTNU of NTH uit Noorwegen in de lijst voorkomt? Ik ben er dan wel een werknemer, maar ik volg ook vakken, dus een cijferlijst is geen probleem :)
    Als dat dezelfde is als Norwegian University of Technology and Science dan staat hij er tussen ja.
      Moderator donderdag 9 december 2010 @ 09:36:17 #219
    45833 crew  Fogel
    pi_89709065
    quote:
    1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef EddyAlbena het volgende:

    [..]

    Als dat dezelfde is als Norwegian University of Technology and Science dan staat hij er tussen ja.
    Norwegian University of Science and Technology inderdaad (anders is de afkorting NUTS, en dat wil je niet als universiteit zijnde ;)).

    Bedankt!
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_89711167
    Net zoals de vroegere naam de Katholieke Universiteit Tilburg ? ;)
    pi_90739508
    Naast het zelf boeken van hotels en tickets van Ryanair voor wat zon in de winter, is dit ook nog wel een leuke aanbieding => http://www.boekvandaag.nl/aanbiedingen/583/

    Totaal kom je uit op zo'n 175 euro pp inclusief wat excursies :)
    Alleen aanstaande dinsdag te boeken.
      zondag 2 januari 2011 @ 13:42:09 #222
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_90742477
    quote:
    2s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef DutchTrain het volgende:
    Naast het zelf boeken van hotels en tickets van Ryanair voor wat zon in de winter, is dit ook nog wel een leuke aanbieding => http://www.boekvandaag.nl/aanbiedingen/583/

    Totaal kom je uit op zo'n 175 euro pp inclusief wat excursies :)
    Alleen aanstaande dinsdag te boeken.
    hij stond ook al in de nrc:
      zondag 2 januari 2011 @ 20:10:45 #223
    331 Merel
    Be here now.
    pi_90759611
    Fethiye is ook echt wel een hele mooie omgeving O+
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      donderdag 6 januari 2011 @ 01:04:50 #224
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_90916929
    Bizar, connections.be adverteert met vliegtickets naar NYC vanaf 295! Heb zelf even gekeken bij 21-28/1, en inderdaad: 295 euro. Wel vanaf Antwerpen ( :') ) naar Amsterdam en dan naar NYC. Wie weet heeft iemand er iets aan!
    pi_90927456
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2011 01:04 schreef Omnifacer het volgende:
    Bizar, connections.be adverteert met vliegtickets naar NYC vanaf 295! Heb zelf even gekeken bij 21-28/1, en inderdaad: 295 euro. Wel vanaf Antwerpen ( :') ) naar Amsterdam en dan naar NYC. Wie weet heeft iemand er iets aan!
    Goede deal, wel bizar!

    Beetje jammer altijd dat je in dit soort gevallen verplicht via antwerpen moet en die vlucht niet gewoon over kan slaan :(
    Voor wat foto's, kijk hier
      donderdag 6 januari 2011 @ 13:12:47 #226
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_90927845
    Tsjah, grote kans dat het alsnog rendabel is om te doen. Je kunt geloof ik ook voor 340 euro met een directe vlucht vanaf good old Zaventem
    pi_90933383
    quote:
    1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef polariteit het volgende:

    [..]

    Goede deal, wel bizar!

    Beetje jammer altijd dat je in dit soort gevallen verplicht via antwerpen moet en die vlucht niet gewoon over kan slaan :(
    Vanuit Breda gezien wel ideaal :D
      donderdag 6 januari 2011 @ 16:00:10 #228
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_90935402
    Absoluut! Mijn ouders komen uit West-Brabant, soms vlieg ik vanaf Brussel en combineer ik het dan met een bezoekje *O*
      donderdag 6 januari 2011 @ 19:03:58 #229
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_90944368
    quote:
    1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef polariteit het volgende:

    [..]

    Goede deal, wel bizar!

    Beetje jammer altijd dat je in dit soort gevallen verplicht via antwerpen moet en die vlucht niet gewoon over kan slaan :(
    :) Waarschijnlijk is het traject Antwerpen - Amsterdam een treintraject. Wat overigens wel inhoud dat je de treintickets in Antwerpen moet ophalen en de treinreis naar Schiphol moet maken, maar je koffer geeft je pas af in Amsterdam, en krijg je daar ook weer terug als je terugkomt.
    Dus hoewel je heen verplicht in Antwerpen moet opstappen zal je op de terugweg echt niet terugmoeten naar Antwerpen, er is geen enkele mogelijkheid je hiertoe te dwingen, je bagage heb je al, en als ze het echt graag willen haal ik het treinticket ook nog wel af bij de NS balie op Schiphol.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      donderdag 6 januari 2011 @ 19:05:54 #230
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_90944459
    quote:
    1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    :) Waarschijnlijk is het traject Antwerpen - Amsterdam een treintraject. Wat overigens wel inhoud dat je de treintickets in Antwerpen moet ophalen en de treinreis naar Schiphol moet maken, maar je koffer geeft je pas af in Amsterdam, en krijg je daar ook weer terug als je terugkomt.
    Dus hoewel je heen verplicht in Antwerpen moet opstappen zal je op de terugweg echt niet terugmoeten naar Antwerpen, er is geen enkele mogelijkheid je hiertoe te dwingen, je bagage heb je al, en als ze het echt graag willen haal ik het treinticket ook nog wel af bij de NS balie op Schiphol.
    Dat ding kun je dan nog wel ergens aan een reiziger verkopen voor 10 euro, waardoor je ticketprijs daalt naar 285 euro :')
      vrijdag 7 januari 2011 @ 19:07:15 #231
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_90988641
    :) 26% korting met Easyjet! Voor de periode 1 februari tot en met 13 juli 2011.

    http://www.easyjet.com/NL
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_91090828
    Nette aanbieding inderdaad van Easyjet, helaas werken de couponcodes niet meer die ik altijd gebruik om vijf euro korting per vlucht te krijgen. Iemand tips?
    pi_91104459
    quote:
    1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    Dat ding kun je dan nog wel ergens aan een reiziger verkopen voor 10 euro, waardoor je ticketprijs daalt naar 285 euro :')
    Dit klopt niet. Je moet, echt moet, die treinreis van antwerpen naar schiphol maken, hier wordt door de klm op schiphol echt op gecontroleerd (gestempelde treinkaart). De terugreis kan niet gecontroleerd worden, dus dat maakt niet uit....
    pi_91110118
    Dat is wel echt belachelijk voordelig. Ga ik even uitzoeken.
      maandag 10 januari 2011 @ 20:14:43 #235
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_91130669
    quote:
    1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef keko het volgende:

    [..]

    Dit klopt niet. Je moet, echt moet, die treinreis van antwerpen naar schiphol maken, hier wordt door de klm op schiphol echt op gecontroleerd (gestempelde treinkaart). De terugreis kan niet gecontroleerd worden, dus dat maakt niet uit....
    Dat ze je gestempelde treinkaartjes controleren is echt onzin, zeker als je de dag zelf je treinticket hebt opgehaald op het perron in Antwerpen.
    Het komt namelijk voor dat je niet gecontroleerd wordt op die rit, ik heb als gewone passagier al enkele malen tussen Roosendaal en Antwerpen gereisd voor een periode van 1 jaar, en in die tijd werd ik gemideld 1 van de 5 keer op mijn treinticket gecontroleerd gestempeld. (Wel liepen de conducteurs vaker door de trein, maar niet actief aan het controleren).
    Het zou toch wat zijn als de conducteur besluit zijn werk niet te doen dat je dan geweigerd wordt door KLM. De belangrijkste vereiste is dat je kan bewijzen de treinreis gemaakt te hebben, je treintickets op de dag van vertrek ophalen in Antwerpen is een mooi bewijs hiervan.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      maandag 10 januari 2011 @ 22:08:16 #236
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_91137571
    Ik bedoelde ook meer dat je de terugreis niet hoeft te maken, als je bijvoorbeeld naar Utrecht moet gaan ze echt niet controleren of je eerst wel naar Antwerpen gaat
    pi_91138848
    quote:
    1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:30 schreef keko het volgende:

    [..]

    Dit klopt niet. Je moet, echt moet, die treinreis van antwerpen naar schiphol maken, hier wordt door de klm op schiphol echt op gecontroleerd (gestempelde treinkaart). De terugreis kan niet gecontroleerd worden, dus dat maakt niet uit....
    Is niet waar. Maar er moet wel iets in het systeem worden gezet op het station in Antwerpen. Ik kon namelijk niet online inchecken voor mijn vlucht omdat ik dat treinticket nog niet had opgehaald. Op Schiphol is nergens naar gekeken.
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_91156621
    Ken toch echt iemand die zijn treinkaarten moest laten zien waarna vervolgens pas de vliegtickets vrijgegeven werden....
      dinsdag 11 januari 2011 @ 19:15:43 #239
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_91174063
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef keko het volgende:
    Ken toch echt iemand die zijn treinkaarten moest laten zien waarna vervolgens pas de vliegtickets vrijgegeven werden....
    :) Dat kan best zijn op het moment dat de communicatie tussen Station Antwerpen niet goed is gegaan met KLM, dan zijn de treintickets een bewijsstuk dat je de treinreis wel gemaakt hebt.
    Of deze wel of niet gestempeld zijn doet niet terzake, want zoals gesteld, wat als de conducteur zich niet laat zien, of uitsluitend langsloopt en niet afstempeld, ook dat maak ik regelmatig mee.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_91180367
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef zeebeschuit het volgende:
    http://www.telegraaf.nl/r(...)innenland,buitenland

    Gratis+klm.. Jaja, het zal..
    www.wineenwerelddeal.nl

    Je bent alleen alweer te laat ;)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_91193518
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    www.wineenwerelddeal.nl

    Je bent alleen alweer te laat ;)
    Dat is simpelweg een 'prijsvraag'. Gaat dus weer nergens over bij ze.
      woensdag 12 januari 2011 @ 10:59:25 #243
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_91202910
    Alleen jammer dat de prijzen voor vluchten naar Afrika niet dalen...
      vrijdag 14 januari 2011 @ 19:18:35 #244
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_91330195
    American Airlines heeft "The Great American Sale" nu.
    www.aa.com

    Net voor de zomer tickets besteld. Amsterdam naar Los Angeles. Las Vegas naar New York, New York terug naar Amsterdam. 1295 euro voor twee personen : )
    Haters everywhere but I don't really care.
      vrijdag 14 januari 2011 @ 19:29:48 #245
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_91330985
    quote:
    1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef matthijst het volgende:
    American Airlines heeft "The Great American Sale" nu.
    www.aa.com

    Net voor de zomer tickets besteld. Amsterdam naar Los Angeles. Las Vegas naar New York, New York terug naar Amsterdam. 1295 euro voor twee personen : )
    Vaag, als ik de site open en doorklik naar aanbiedingen staat er dat die er niet zijn op dit moment
    pi_91331159
    quote:
    1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    Vaag, als ik de site open en doorklik naar aanbiedingen staat er dat die er niet zijn op dit moment
    Komt meteen tevoorschijn als je naar AA gaat:
      vrijdag 14 januari 2011 @ 19:36:08 #247
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_91331378
    Ai, sorry, mijn fout.
    Ik zag die banner hier:
    http://www.americanairlin(...)ers/TOY_FRA_2011.jsp
    En hier:
    http://www.americanairlin(...)0v1.jsp?locale=en_GB

    En ging er vanuit dat dat voor alle AA-sites geldt, aangezien tickets vanaf Amsterdam gewoon goedkoop zijn...

    Bizar, als ik via de Engelse site een retour boek LHR-LAX, dan kom ik op 1680 pond...
    Maar AMS-LHR LAS-JFK JFK-AMS is zoals gezegd 1295...
    Haters everywhere but I don't really care.
      vrijdag 14 januari 2011 @ 19:38:59 #248
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_91331535
    Thanks, via die 2 links zie ik hem wel
    pi_91335773
    Gek, ik krijg

    Geselecteerde datums
    Vertrek: maandag, juli 11
    Retour: maandag, juli 18
    ¤ 1.737,70(Voor alle passagiers, inclusief belastingen)

    Voor 2 personen AMS - NYC
      vrijdag 14 januari 2011 @ 21:18:01 #250
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_91338032
    Hoogseizenprijzen misschien (ga zelf later)?
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_91338496
    quote:
    1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef matthijst het volgende:
    Hoogseizenprijzen misschien (ga zelf later)?
    Hoeveel later? In (begin) augustus krijg ik dezelfde prijzen weer :P Ik zie ook die American Great sale niet btw ;(
      vrijdag 14 januari 2011 @ 21:32:43 #252
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_91339054
    20 aug....
    Nyc is dan 533

    Die prijzen snap ik echt niks van...
    voor 110 euro extra vlieg je dan heen naar LA en Binnenlands van las vegas naar NYC...
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_91852670
    ryanair heeft weer leuke aanbiedingen. nu milaan aan het boeken voor 6 euro retour! 8 feb / 9 feb... ;)
    Hooray for boobies!
    pi_91852845
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
    ryanair heeft weer leuke aanbiedingen. nu milaan aan het boeken voor 6 euro retour! 8 feb / 9 feb... ;)
    Dat is toch niets nieuws ? Dat is vrijwel wekelijks :D
    pi_91854277
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:26 schreef DutchieBre het volgende:

    [..]

    Dat is toch niets nieuws ? Dat is vrijwel wekelijks :D
    Meestal zijn de aanbiedingen ¤6,- voor enkele reis, nu retour.
    pi_91857340
    ¤3 oneway is het idd al een tijdje niet meer geweest. Maar goed, waar heb je het eigenlijk over met zulke bedragen ;)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_91857382
    Oow sorry, ik zat er idd een paar euro naast :`)
      woensdag 23 februari 2011 @ 14:24:42 #258
    333464 T.O.P
    De enigste ekte
    pi_93199433
    Weet iemand of er een site is waar je echte discount tickets richting Azië kan vinden?
    :-)
    pi_93852396
    Cheaptickets / Groupon is wel heel wanhopig voor klanten met dit soort nepaanbiedingen

    http://www.groupon.nl/

    quote:
    Deal van de dag: 20 Euro - WAARDEBON van ¤ 40 voor het boeken van een vliegticket bij CheapTickets.nl
    Ofwel je betaalt 20 euro om 40 euro korting te krijgen bij een vliegticketaanbieder die over het algemeen 20 euro duurder is :')
    pi_94763920
    9 dagen Gambia met Arke, voor 269 p.p (totaal 555,50 voor 2 personen):
    http://www.arke.nl/verre-(...)rtType=2&fromPopup=1
    pi_94946007
    Lufthansa heeft aanbiedingen voor Zuid Amerika.

    quote:
    Discover the world
    Every two weeks, Lufthansa offers a new selection of worldwide destinations at discovery prices.

    This week we selected : South America. Book now until 5 April and fly from 30 September till 30 November 2011
    Bogotáfrom449 ¤*
    Caracasfrom499 ¤*
    Califrom549 ¤*
    Medellinfrom549 ¤*
    Cartagenafrom599 ¤*
    Ik krijg ineens dringend de behoefte om een ticket naar Bogota te boeken! :D
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_95030702
    quote:
    11s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
    Lufthansa heeft aanbiedingen voor Zuid Amerika.

    [..]

    Ik krijg ineens dringend de behoefte om een ticket naar Bogota te boeken! :D
    HELD! Ik heb meteen geboekt voor november :) Vanaf Amsterdam is het zelfs 50 euro goedkoper (dus AMS - FRA - BOG), 447 euro. Kon 'm niet laten liggen :)
    pi_95032567
    quote:
    1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Knakker het volgende:

    [..]

    HELD! Ik heb meteen geboekt voor november :) Vanaf Amsterdam is het zelfs 50 euro goedkoper (dus AMS - FRA - BOG), 447 euro. Kon 'm niet laten liggen :)
    Graag gedaan! Ik liep er ook stomtoevallig tegenaan!
    Moet nog even groen licht krijgen van mijn collega's, maar dan boek ik 'm. :)
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_95064650
    We waren al van plan in het najaar naar Colombia te gaan, dan is zo'n aanbieding erg fijn om tegen aan te lopen :)

    Heb je nog geboekt?
    pi_95065005
    HIj is nog steeds te boeken en ik wacht met smart op een telefoontje van mijn leidinggevende. :D
    Maar dan ga ik 'm gelijk boeken!
    Best irritant om met een gebroken enkel thuis te zitten en dingen niet even makkelijk met je collega's kort te kunnen sluiten!
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
      Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 13:04:29 #266
    45833 crew  Fogel
    pi_95066233
    Mijn collega uit Colombia werd dolblij toen ik haar over deze aanbieding vertelde. Ook vanaf Noorwegen is het spotgoedkoop!
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_95075889
    Ik ga *nu* boeken. *)
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_97777592
    Malaysia Airlines is lid geworden van oneworld, waardoor er een serieuze kans is dat ze toch niet hun A380 richting Schiphol gaan sturen.
    pi_97786123
    En Jet Airways zal waarschijnlijk komend winterseizoen AMS-DEL vliegen, wat weer wordt gelinkt aan een SkyTeam lidmaatschap waardoor men op termijn verwacht dat de hub van BRU naar AMS wordt verplaatst. Dit zou dus ook een extra lijn AMS-JFK openen.
    pi_97789780
    quote:
    4s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:42 schreef EddyAlbena het volgende:
    Malaysia Airlines is lid geworden van oneworld, waardoor er een serieuze kans is dat ze toch niet hun A380 richting Schiphol gaan sturen.
    Zolang de samenwerking met KLM op de AMS-KUL(-Australie) route blijft bestaan in de huidige vorm denk ik niet dat daar veel in zal veranderen hoor :)

    Amsterdam is toch een van de belangrijkere bestemmingen voor Malaysia in Europa, vandaag ook de 380 op deze route, en een andere Oneworld hub in Europa om met de 380 op te vliegen zie ik ook niet zo snel (MAD? HEL? BUD?)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_97819293
    Ik dacht ergens te lezen dat men ze als eerste in zou zetten naar LHR, AMS en SYD, maar dat dat nu LHR, SYD en MEL was. Nu lees ik echter het volgende:

    AMSTERDAM (Dow Jones)--Air France-KLM (AF.FR) onderdeel KLM heeft met Malaysia Airlines afgesproken hun joint venture-samenwerking te handhaven, ondanks dat de Maleisische staatsmaatschappij volgend jaar lid wordt van een concurrerende alliantie, meldt KLM maandag.

    http://www.fd.nl/artikel/(...)neworld-lidmaatschap
    pi_97824559
    5x vliegen binnen Europa voor maar ¤222
    http://www.airberlin.com/(...)83&et_sub=net_mo_CTP
    pi_98373410
    Helaas uitverkocht.
    pi_98456739
    Niet weten waar je heen gaat, maar wel voor 60 euro retour:
    http://www.germanwings.co(...)g.aspx?culture=nl-NL
    pi_98459055
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef LaGrive het volgende:
    Niet weten waar je heen gaat, maar wel voor 60 euro retour:
    http://www.germanwings.co(...)g.aspx?culture=nl-NL
    Wat leuk maar ik weet niet of ik dat durf.
      dinsdag 21 juni 2011 @ 13:22:48 #276
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_98459191
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Miendientje het volgende:

    [..]

    Wat leuk maar ik weet niet of ik dat durf.
    Je kunt ook nog bestemmingen uitsluiten, dus als er echt een stad is waar je níet heen wilt, hoeft dat geen obstakel te zijn ;)
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_98459725
    Ik denk dat het dan nog wel een dure trip wordt aangezien je je accommodatie ter plekke zal moeten regelen, waardoor je ongetwijfeld duurder uit zal zijn. Niettemin wel geinig natuurlijk :)
    pi_98459774
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef Corkscrew het volgende:

    [..]

    Je kunt ook nog bestemmingen uitsluiten, dus als er echt een stad is waar je níet heen wilt, hoeft dat geen obstakel te zijn ;)
    Ja dat zag ik inderdaad. Ik zou dan vanaf Hannover gaan vliegen en dan hoef ik niet naar Stuttgart en Londen. Eerste lijkt me niets aan en veel te dicht bij en de 2e ben ik pas nog geweest.

    Ik vraag me trouwens wel af hoe lang je van te voren te horen krijgt waar je heen gaat. Of moet je gewoon om 6 uur 's morgens op het vliegveld staan met de kans dat de vlucht van jou bestemming pas 's avonds vertrekt?
      dinsdag 21 juni 2011 @ 15:45:15 #279
    204963 Kankerkachelsverkopert
    2 halen, 3 betalen!
    pi_98465716
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef LaGrive het volgende:
    Niet weten waar je heen gaat, maar wel voor 60 euro retour:
    http://www.germanwings.co(...)g.aspx?culture=nl-NL
    Wow erg tof
    pi_98466127
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Miendientje het volgende:

    [..]

    Ja dat zag ik inderdaad. Ik zou dan vanaf Hannover gaan vliegen en dan hoef ik niet naar Stuttgart en Londen. Eerste lijkt me niets aan en veel te dicht bij en de 2e ben ik pas nog geweest.

    Ik vraag me trouwens wel af hoe lang je van te voren te horen krijgt waar je heen gaat. Of moet je gewoon om 6 uur 's morgens op het vliegveld staan met de kans dat de vlucht van jou bestemming pas 's avonds vertrekt?
    Ik denk nadat je hebt geboekt.

    quote:
    Waar u precies zult landen blijft tot het eind van uw boeking een verrassing.
    pi_98466648
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef Corkscrew het volgende:

    [..]

    Je kunt ook nog bestemmingen uitsluiten, dus als er echt een stad is waar je níet heen wilt, hoeft dat geen obstakel te zijn ;)
    Het wordt dan alleen wel per uitgesloten bestemming een paar euro duurder.
    pi_98466683
    En je moet minimaal drie bestemmingen hebben, meer kan je niet uitloten.
    pi_98476956
    Ik wou dat het nog langer was dan 5 augustus, dan zou ik het zeker doen! Je kan inderdaad bestemmingen uitsluiten en dan betaal je steeds meer.
    pi_98477085
    En je hoort het inderdaad gelijk na het boeken waar je heen gaat, dus je kant vanaf dat moment ook je accommodatie boeken!
      woensdag 22 juni 2011 @ 09:35:17 #285
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_98498823
    quote:
    11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

    [..]

    Wow erg tof
    KLM had dit vroeger ook. Voor 99 gulden een dagretour naar een stad in Europa of voor 249 gulden een trip naar een bestemming buiten Europa (vaak VS). Dan moest je wel direct weer terugvliegen.
    pi_98501023
    Lufthansa heeft deals lopen voor winter 2012 (januari tot eind maart, vanuit AMS):
    http://www.lufthansa.com/(...)141&l=en&cid=1000327

    Singapore aan ¤499 is wel redelijk goedkoop. Maar ik houd de vinger op de knip ;)

    quote:
    Beijing from499 ¤*
    Boston from399 ¤*
    Cairo from299 ¤*
    Chicago from399 ¤*
    Dallas/Fort Worth from579 ¤*
    Delhi from 399 ¤*
    Dubai from399 ¤*
    Hong Kong from529 ¤*
    Jakarta from 549 ¤*
    Los Angeles from579 ¤*
    Montreal from479 ¤*
    Mumbai/Bombay from 429 ¤*
    Muscat from 399 ¤*
    New York from579 ¤*
    San Francisco from579 ¤*
    Singapore from499 ¤*
    Toronto from479 ¤*
    Washington from479 ¤*
    pi_98511401
    Holy f, daar ga ik ff serieus naar kijken. Top!
    pi_98520565
    hema heeft weer aanbiedingen voor treinen in de zomer: 14.95 dagkaarten. elke dag geldig na 9.00. Te koop op http://www.hema.nl/ns
    pi_98605286
    Ik ga van volgende week donderdag tot dinsdag via de surprisevlucht van germanwings naar Budapest! Nog meer fokkers die wat leuks geboekt hebben?
    Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
    -je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
      vrijdag 24 juni 2011 @ 18:59:29 #290
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_98618312
    quote:
    0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef zeebeschuit het volgende:
    hema heeft weer aanbiedingen voor treinen in de zomer: 14.95 dagkaarten. elke dag geldig na 9.00. Te koop op http://www.hema.nl/ns
    Het is zelfs maar 14,50.

    Wel zijn het e-tickets zodat je zelf moet printen...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      dinsdag 12 juli 2011 @ 15:44:42 #291
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_99369323
    Met dank aan tcr:
    Voor 335 euro naar NYC, in februari en maart 2012
    Delta.com

    [ Bericht 9% gewijzigd door Omnifacer op 12-07-2011 16:16:29 ]
      dinsdag 12 juli 2011 @ 15:56:54 #292
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_99369845
    Dit is nu een reeks :s).
    pi_99370745
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Omnifacer het volgende:
    Met dank aan tcr:
    Voor 335 euro naar NYC, in februari en maart 2012
    Waar, hoe?
      dinsdag 12 juli 2011 @ 16:16:39 #294
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_99370807
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:15 schreef enilnomrow het volgende:

    [..]

    Waar, hoe?
    Excuus, delta.com.
    pi_99370927
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    Excuus, delta.com.
    Merci!
      dinsdag 12 juli 2011 @ 16:24:01 #296
    333464 T.O.P
    De enigste ekte
    pi_99371192
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Omnifacer het volgende:
    Met dank aan tcr:
    Voor 335 euro naar NYC, in februari en maart 2012
    Delta.com
    from
    ¤387.54
    ¤664.06Total Price


    Waar haal jij jouw prijs vandaag, want 335 euro kan ik nergens vinden, goedkoopste is 664 euro voor 1 persoon.
    :-)
      dinsdag 12 juli 2011 @ 16:27:46 #297
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_99371369
    Zag het in NYC-topic, iemand had zelf al geboekt voor die prijs. Zal ws per dag verschillen, maar voor vragen moet je maar effe in het NYC-topic kijken.
      dinsdag 12 juli 2011 @ 16:33:57 #298
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_99371671
    Hmmz, kan hem zelf ook niet vinden, klote! Ws issie al weg. Helaas :(
    pi_99401440
    Vandaag te boeken bij www.travelbird.nl , een reisvoucher van 100 euro voor 9 euro. Ofwel 91 euro korting op je vakantie bij Corendon. Te combineren met de huidige actie, dus als je nog een zonvakantie in het najaar zoekt, kun je bijvoorbeeld voor ca 500 euro 8 dagen ultra all inclusive in Turkije zitten als het in Nederland regent en koud is :)
    pi_99588661
    ArkeFly start een viertal nieuwe routes:

    - Dubai
    - Zanzibar
    - Puerto Vallarta
    - Eilat

    Allen zijn vanaf november in service.
    pi_99954328
    Nog een extra 'Londen'-luchthaven erbij binnenkort; easyJet 2x dagelijks Amsterdam - London Southend

    http://www.zakenreisnieuw(...)don_Southend_Airport
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')