Lijkt me wel. Zij begon immers met de aantijgingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben benieuwd of Palma nu ook in het openbaar hier op gaat reageren.
Weinig spelfouten inderdaad.quote:
Ja, want nog even en het beats de H&C gatequote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
goe gedaan jochiequote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
En vraag me altijd af bij zulke jonge gassies (27) hoe ze op die leeftijd al eigenaar zijn van 2 cafe's.
Maar zij noemde geen naam. Dat hebben andere uitgevonden.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Zij begon immers met de aantijgingen.
Nee, ze noemde meneer Ras meneer Rat. Een goed verstaander heeft een halve naam nodig. Zeker als je je in dat horecawereldje begeeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef sunny16947 het volgende:
Maar zij noemde geen naam. Dat hebben andere uitgevonden.
Het zal beste een gladjakker zijn, maar Palma lijkt me niet het type vrouw dat zich omver laat blazen door gladde praatjes. Ze nam dan ook haar eigen deskundigen mee. Ze heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Ze dacht echt dat ze dat wel even alleen zou runnen, met wat hulp van vrienden en haar kinderen. Tamelijk onnozel. Palma lijkt me gewoon geen zakenvrouw, maar meer het type 'kom dr gesjellig bij, jaaaa de eerste is vanj de sjaak hoor, tuuurlijk, hahahaha'. En 80 procent bestelt geen 2e maar is dan de tent al uit.quote:
Op de 2e zul je waarschijnlijk ook heel lang hebben moeten wachten omdat Palma even een rookpauze namquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het zal beste een gladjakker zijn, maar Palma lijkt me niet het type vrouw dat zich omver laat blazen door gladde praatjes. Ze nam dan ook haar eigen deskundigen mee. Ze heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Ze dacht echt dat ze dat wel even alleen zou runnen, met wat hulp van vrienden en haar kinderen. Tamelijk onnozel. Palma lijkt me gewoon geen zakenvrouw, maar meer het type 'kom dr gesjellig bij, jaaaa de eerste is vanj de sjaak hoor, tuuurlijk, hahahaha'. En 80 procent bestelt geen 2e maar is dan de tent al uit.
Denk eerder dat "vrienden" de hele avond gratis zopen, of voor een prikkie. En dat Palma haar boekhouding verwaarloosde (hoofdpijn, bekaf, volgende week werk ik de achterstand weg) geloof ik ook meteen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het zal beste een gladjakker zijn, maar Palma lijkt me niet het type vrouw dat zich omver laat blazen door gladde praatjes. Ze nam dan ook haar eigen deskundigen mee. Ze heeft het gewoon verkeerd ingeschat. Ze dacht echt dat ze dat wel even alleen zou runnen, met wat hulp van vrienden en haar kinderen. Tamelijk onnozel. Palma lijkt me gewoon geen zakenvrouw, maar meer het type 'kom dr gesjellig bij, jaaaa de eerste is vanj de sjaak hoor, tuuurlijk, hahahaha'. En 80 procent bestelt geen 2e maar is dan de tent al uit.
Er zat voorheen een euro-café in. Qua lokatie was het, hoewel hartje centrum, ook niet denderend. Net te ver van die andere homokroegen aan de Amstel en vanaf het Rembrandtplein door die vervelende Amstelstraat waar op zaterdagavond de halve provincie stomdronken z'n shoarma gaat halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ach je weet het niet hé. Palma koopt een tent waar geen loop in zat. Vist in dezelfde homovijver en maakt er een succes van. Ineens wordt de nieuwe eigenares een geduchte concurent. Kan natuurlijk ook.
Als ze een geduchte concurrent was kon ze haar rekening wel betalenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
Ach je weet het niet hé. Palma koopt een tent waar geen loop in zat. Vist in dezelfde homovijver en maakt er een succes van. Ineens wordt de nieuwe eigenares een geduchte concurent. Kan natuurlijk ook.
Nah heb de wurgcontracten niet gelezen en ook geen bankafschriften gezien. Iets opbouwen en toch te eten hebben duurt wel een jaartje. Misschien wilde meneer Ras iets te vroeg winst opstrijken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze een geduchte concurrent was kon ze haar rekening wel betalen
Gouden regel; als je een onderneming start, zorg dan dat je er het eerste jaar niet van hoeft te etenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nah heb de wurgcontracten niet gelezen en ook geen bankafschriften gezien. Iets opbouwen en toch te eten hebben duurt wel een jaartje. Misschien wilde meneer Ras iets te vroeg winst opstrijken.
Jaja, 1 deskundige, maar wél 1 met 4 horecazaken, dus dat telt dubbelquote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk eerder dat "vrienden" de hele avond gratis zopen, of voor een prikkie. En dat Palma haar boekhouding verwaarloosde (hoofdpijn, bekaf, volgende week werk ik de achterstand weg) geloof ik ook meteen.
Maar meneer Ras vertrouw ik ook niet!
En is het nu ineens al "deskundigen", in plaats van die ene vage stonede neef? Nog even en Palma is bijgestaan door een team van horeca-experts.
Anyway, ze heeft zelf d'r poot gezet onder dit wurgcontract.
dat klopt wel zo ongeveer, in elk geval dat je je huur en dergelijke daar lange tijd niet van hoeft te betalenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Gouden regel; als je een onderneming start, zorg dan dat je er het eerste jaar niet van hoeft te eten![]()
Het lijkt me dat mijnheer Ras wilde dat Palma de overeengekomen afspraken nakwam.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nah heb de wurgcontracten niet gelezen en ook geen bankafschriften gezien. Iets opbouwen en toch te eten hebben duurt wel een jaartje. Misschien wilde meneer Ras iets te vroeg winst opstrijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |