Hoi-homo-met-sjaaltje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef Goofisch het volgende:
mannen met sjaaltjes hebben meer vrouwen geneukt dan jij de tanden heb gepoetst.
Goof, jij bent er ook zo 1?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef Goofisch het volgende:
mannen met sjaaltjes hebben meer vrouwen geneukt dan jij de tanden heb gepoetst.
Je krijgt stiekum een harde plasser en dat zit je dwars, niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jussle het volgende:
Na vandaag weer eens de zoveelste sjaaltjes-man gezien te hebben, besloot ik toch maar een topic te openen. Gewoon omdat ik misselijk ervan word, en het super gay uitziet:
[ afbeelding ]
Niet echt, anders had ik daarvoor wel een topic geopend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je krijgt stiekum een harde plasser en dat zit je dwars, niet?
I DADN'T ATE ANY CORNNN!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef mr_vavavoom het volgende:
I ATE A BE-BEEEEE!
GET IN MAH BELLEH!
Doe het in een spoiler ofzo?! What has been seen..quote:
Je zegt shawl als je sjaal niet kunt uitsprekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef Schuttingbeer het volgende:
Er is ook een verschil tussen 'sjaaltjes' en 'shawls'?
ik draag namelijk ook een shawl.. maar dan een mannelijke (wollen) shawl en niet zo'n satijnen(-or-whatever-you-may-call-it) shawltje...
Want iedereen heeft dezelfde smaak en als je aangeeft iets niet mooi te vinden kan dat alleen maar uit jaloezie voort komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef JuiceJuice het volgende:
Laat iedereen lekker met sjaaltjes lopen. Denk dat je jaloers bent en er zelf niet 1 kan kopen
Hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef Goofisch het volgende:
Ja, maar hij neukt volgens iemand in dit topic meer chicks dan de rest hier zonder sjaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef Dennehy het volgende:
Die kerel in de OP is zo grappig. Zit hij niet in de jury bij Holland's Next Top Model ofzo? Of bij een ander vergelijkbaar programma? Is zo grappig, iemand die extreem lelijk is zoals hij, moet vrouwen afkeuren die nét iets te dikke heupen hebben, terwijl ze verder echt hele knappe vrouwen zijn.
Mooie "mannen" met sjaaltjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef deepart het volgende:
Ik draag een sjaal, de hele dag door. So what, erg hoor mannen met sjaaltjesMisschien ben je wel gewoon lelijk en ben je jaloers op mooie mannen met sjaaltjes
Goofisch heeft ook een Vespaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Haha![]()
Wat een onzin zeg. Echt zo'n kakkertje die zich te goed voelt voor 'normale' mensen.
SjaaltjeOh sorry kerrrrrol, ik bedoel shawltjes
Je komt erg gefrusteerd overquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Mooie "mannen" met sjaaltjesRot op wijf. Vieze flikker
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jussle het volgende:
Na vandaag weer eens de zoveelste sjaaltjes-man gezien te hebben, besloot ik toch maar een topic te openen. Gewoon omdat ik misselijk ervan word, en het super gay uitziet:
[ afbeelding ]
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Je komt erg gefrusteerd overMisschien moet je wat minder in de spiegel kijken, daar zul je van opknappen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.Ik ben fucking lekker, een beest, een oermens. Gewoon geil dus. Jij bent een pussyboy.
Lijkt me sterk, hij is namelijk homo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ja, maar hij neukt volgens iemand in dit topic meer chicks dan de rest hier zonder sjaal.
Omg. Teenslippers én een arafatsjaal. Noes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
"Fiets zonder zadel, hij heeft een fiets zonder zadel, fiets zonder zaaadel, hij heeft een fiets zonder zadel!"
En dan ook nog denken dat ze modieus zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
"Fiets zonder zadel, hij heeft een fiets zonder zadel, fiets zonder zaaadel, hij heeft een fiets zonder zadel!"
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef Jussle het volgende:
[..]
En dan ook nog denken dat ze modieus zijn
Zo draag ik mijn sjaal ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij is namelijk homo.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
O ja tuurlijk, anders heb je ook niet zo'n sjaal omquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:41 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij is namelijk homo.
Vergeet niet dat die teenslippers nog eens te klein zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg. Teenslippers én een arafatsjaal. Noes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |