Media gekissebis? Wat bedoel je daar precies mee? Gekissebis tussen de Telegraaf en de Telegraafquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef Summers het volgende:
Oninteressante same old media gekissebis , die paragnosten hebben hun best gedaan , ik verwacht niet dat alles wat ze zeggen leid tot bewijsmateriaal , in een vastgelopen zaak is elke nieuwe richting of andere kijk welkom .
DAAR gaat het mij om , het boeit mij weinig of de media wel of niet iets verzint , of ze allemaal wel op 1 lijn zitten en er precies hetzelfde over zeggen , dat zijn bijzaken .
feit blijft dat de paragnosten op verzoek zeker een bijdrage leveren aan de zaak .
Joh, het enige verschil met de Randi test - die ook in samenspraak gemaakt wordt - is dus dat er hier verder niet kritisch opgelet wordt of iemand de boel niet besodemietert ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien hebben de programmamakers eerst gekeken hoe het werkte , geluistert naar wat je kan vragen van zo iemand en hebben ze daar opdrachten bij bedacht .
ook slim om een parapsycholoog bij het programma te betrekken die verstand heeft en enige kennis over paranormale zaken en de werking daarvan .
Die site zegt dit , die site zegt dat , ja maar de telegraaf , ja maar en die enz ....quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Media gekissebis? Wat bedoel je daar precies mee? Gekissebis tussen de Telegraaf en de Telegraaf
Ik denk dat je zelf 1 van de weinige bent die bezig is met wel of geen geloof in paragnosten nav mediaberichten of een programma .quote:Waarom wil je in dit specifieke geval zo ontzettend blijven geloven dat de paragnosten geholpen hebben de moord op te lossen, terwijl het door alle feiten veel aannemelijker is dat dat niet het geval is?
Zelfs Ingomar (degene die in de tv-uitzending de tekening liet maken) heeft het er nergens over op zijn site, dus blijkbaar vindt zelfs hij dat bericht in de Telegraaf onzin.
Nee, het ging er juist om dat ten eerste de Telegraaf de enige nieuwsbron is die beweert dat een paragnost heeft geholpen bij het oplossen van de moord en ten tweede dat de Telegraaf in hun eerste bericht zegt dat het zesde zintuig er totaal niks mee te maken heeft gehad en in hun bericht 2 dagen later heeft het zesde zintuig er ineens wel mee te maken. Kortom: De Telegraaf spreekt zichzelf tegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef Summers het volgende:
Die site zegt dit , die site zegt dat , ja maar de telegraaf , ja maar en die enz ....
Ja nou ja maar dat hoeft dus niet de waarheid te zijn als je het anders bekijkt want je bent gewoon nog niet zo ver !quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, het ging er juist om dat ten eerste de Telegraaf de enige nieuwsbron is die beweert dat een paragnost heeft geholpen bij het oplossen van de moord en ten tweede dat de Telegraaf in hun eerste bericht zegt dat het zesde zintuig er totaal niks mee te maken heeft gehad en in hun bericht 2 dagen later heeft het zesde zintuig er ineens wel mee te maken. Kortom: De Telegraaf spreekt zichzelf tegen.
Of twee dagen eerder hadden ze de woordvoerster van de twentse politie nog niet gesprokenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, het ging er juist om dat ten eerste de Telegraaf de enige nieuwsbron is die beweert dat een paragnost heeft geholpen bij het oplossen van de moord en ten tweede dat de Telegraaf in hun eerste bericht zegt dat het zesde zintuig er totaal niks mee te maken heeft gehad en in hun bericht 2 dagen later heeft het zesde zintuig er ineens wel mee te maken. Kortom: De Telegraaf spreekt zichzelf tegen.
zoals ik al zei , meer dan een combinatie van factoren kan je niet verwachten .quote:Woordvoerster Chantal Westerhoff laat echter weten dat het een weloverwogen tactische keuze van de politie Twente was om mee te werken aan 'Het Zesde Zintuig'. "En die samenwerking is prima, maar vooral ook integer verlopen. Al is deze aanhouding niet louter verricht op basis van 'Het Zesde Zintuig', maar was er sprake van een combinatie van factoren."
Inderdaad, ze geven de paragnost genoeg informatie zodat ie goed kan gokken,quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Summers het volgende:
zoals ik al zei , meer dan een combinatie van factoren kan je niet verwachten .
Aha! Dus nu is het ineens wél waar wat de media bericht...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Summers het volgende:
Of twee dagen eerder hadden ze de woordvoerster van de twentse politie nog niet gesproken
die deze uitspraak deed :
Nee, dat is alleen een argument als er gevraagd wordt waarom niemand slaagt voor de Randi-testquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Denk je trouwens niet dat het wereldnieuws zou zijn als paragnosten hebben geholpen een moord op te lossen? En dat Ingomar dan 24 uur per dag door CNN geïnterviewd zou worden?
Eh nee , je doet net alsof het iets nieuws is , het programma is nieuw , bestaan van paragnosten en mensen die die paragnosten om raad vragen is toch wereldwijd bekend en zo oud als de weg naar rome , het komt nu meer in de media meer niet .quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Dus nu is het ineens wél waar wat de media bericht...
Denk je trouwens niet dat het wereldnieuws zou zijn als paragnosten hebben geholpen een moord op te lossen? En dat Ingomar dan 24 uur per dag door CNN geïnterviewd zou worden?
Dus als zo iemand bij Randi voor de test zou slagen zou het ook geen wereldnieuws worden ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Eh nee , je doet net alsof het iets nieuws is , het programma is nieuw , bestaan van paragnosten en mensen die die paragnosten om raad vragen is toch wereldwijd bekend en zo oud als de weg naar rome , het komt nu meer in de media meer niet .
Ze blijven zich vastlullen iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dus als zo iemand bij Randi voor de test zou slagen zou het ook geen wereldnieuws worden ?
Dan is namelijk 1 vaak gebruikt argument daartegen alweer ontkracht en kunnen een boel mensen zich met een gerust hart opgeven !
Grappig om te zien hoe je " wetenschap " aan 1 persoon verbind , komt me bekend voor dat gedrag , waar heb ik dat toch vaker gezien ...............quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dus als zo iemand bij Randi voor de test zou slagen zou het ook geen wereldnieuws worden ?
Dan is namelijk 1 vaak gebruikt argument daartegen alweer ontkracht en kunnen een boel mensen zich met een gerust hart opgeven !
Maar wáárom is het dan juist níet in de media gekomen dat Ingomar de moord heeft helpen oplossen? (Op dat vreemde bericht in de Telegraaf na dan.)quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Summers het volgende:
Eh nee , je doet net alsof het iets nieuws is , het programma is nieuw , bestaan van paragnosten en mensen die die paragnosten om raad vragen is toch wereldwijd bekend en zo oud als de weg naar rome , het komt nu meer in de media meer niet .
quote:
anders bel je de politie in twente even en vraagt welke tip van welke paragnost kwam die een bijdrage heeft geleverd en of er een bijdrage is geleverd , vraag meteen even het adressenbestand van alle getuigen die ook een bijdrage hebben geleverd en het chipnummer van de politiehond mocht die ook een bijdrage hebben geleverd .quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wáárom is het dan juist níet in de media gekomen dat Ingomar de moord heeft helpen oplossen? (Op dat vreemde bericht in de Telegraaf na dan.)
Nee, ik ben juist benieuwd naar jouw gedachten hieroverquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:14 schreef Summers het volgende:
anders bel je de politie in twente even en vraagt welke tip van welke paragnost kwam die een bijdrage heeft geleverd en of er een bijdrage is geleverd , vraag meteen even het adressenbestand van alle getuigen die ook een bijdrage hebben geleverd en het chipnummer van de politiehond mocht die ook een bijdrage hebben geleverd .
Wat een nonsens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe je " wetenschap " aan 1 persoon verbind , komt me bekend voor dat gedrag , waar heb ik dat toch vaker gezien ...............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |