abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74694552
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:16 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

!!!
Luis Fernando Lopez? Is toch duidelijk 'n spick jonguh..
een latino neger
pi_74694742
Goede inhoudelijke discussie dit.
Amen.
pi_74694849
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:19 schreef Skonk het volgende:

[..]

Alsof het uitmaakt! !!!
Allemaal gespuis ja
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:43:52 #254
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74701166
Het word meteen duidelijk wie op de PVV gaat stemmen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_74701201
pi_74750923
quote:
Rockstar: 'Script GTA V is tien keer langer dan dat van films'

Rockstar-topman Sam Houser heeft in een interview aangegeven dat de ontwikkelaar al bezig is met de voorbereiding van Grand Theft Auto V. Het script zou volgens Houser meer dan 1000 pagina's gaan tellen.

Nu er met het verschijnen van GTA: The Ballad of Gay Tony en Episodes from Liberty City een einde is gekomen aan de stroom van extra content voor Grand Theft Auto IV, wordt het voor Rockstar tijd om te kijken naar de volgende GTA-game. De ontwikkeling daarvan staat echter nog in de kinderschoenen, liet Sam Houser in een interview met The Times weten. "We moeten eerst een stad bedenken en daarna personages", schetste Houser, mede-oprichter en bestuursvoorzitter van Rockstar.

Hoewel er volgens Houser nog geen concrete plannen liggen, staat al wel vast dat het script voor de game gigantisch wordt. Met 1000 pagina's zou het script tien keer zo lang zijn als het script van de gemiddelde speelfilm. Houser merkt in het interview verder op dat het Rockstar 'irriteert' dat makers van games altijd ter verantwoording worden geroepen over het geweld in games, terwijl diverse films in zijn ogen minstens zo gewelddadig zijn. Als voorbeeld noemt Houser de film Saw IV, die ongeveer tegelijk met Manhunt 2 verscheen. De game werd overal besproken en mocht aanvankelijk niet uitkomen, terwijl Saw IV, waarin diverse gruwelijke scènes zitten, ongehinderd in de bioscoop kwam.
Bron.
.
Het mediaoffensief is begonnen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74751029
10 keer langer? Valt me nog mee.

Een gemiddelde film duurt wat, tussen de anderhalf à twee uur? Dus dat is 15 tot 20 uur gameplay, volgens mij had GTA IV dat ook al te bieden.
pi_74751030
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron.
.
''We moeten eerst een stad bedenken''

Vice City is al bedacht hoor?.. Toch?
pi_74751215
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef -Dries- het volgende:
''We moeten eerst een stad bedenken''

Vice City is al bedacht hoor?.. Toch?
Dat kun je lezen als:
"We gaan helemaal een stad bedenken waarin het verhaal gaat plaats vinden."

óf als:

"We gaan nog bedenken in welke van de GTA-steden het verhaal plaats gaat vinden."
  maandag 16 november 2009 @ 16:25:10 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_74751301
Tevens wel een goeie opmerking over geweld in games/films. Ze moeten inderdaad niet zo zeuren!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:28:14 #261
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74751391
ik geloof er geen flikker van dat alles nog ontwikkeld moet worden, die gasten hebben echt niet aan hun pik liggen trekken sinds de release van GTA 4
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74751494
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Klonk het volgende:
ik geloof er geen flikker van dat alles nog ontwikkeld moet worden, die gasten hebben echt niet aan hun pik liggen trekken sinds de release van GTA 4
Nee, toen hebben ze aan hun pik liggen trekken in een bad gevuld met 50 miljoen.
  maandag 16 november 2009 @ 16:41:29 #263
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74751780
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, toen hebben ze aan hun pik liggen trekken in een bad gevuld met 50 miljoen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_74752363
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

jaloers?
pi_74752374
Grote gang wars in Boxtel oost, waarom kan ik die niet kiezen?
  maandag 16 november 2009 @ 17:30:46 #266
267444 Skonk
Free Skonk
pi_74753522
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron.
.
Een filmscript heeft maar 100 pagina's?
pi_74754738
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef Klonk het volgende:
wel jammer dat het nog 2 jaar duurt voordat ie uitkomt :/!
Ze zullen echt wel iets gedaan hebben, stad zal wel bekend zijn!
Denk geen vice city hoor!
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef senderrr het volgende:
Grote gang wars in Boxtel oost, waarom kan ik die niet kiezen?
hahaha! Is er iets te doen in boxtel oost dan?
(woon erzelf)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74786288
Toch ff een verkapte tvp. Heb GTA IV pas geleden weer eens onder het stof vandaan gehaald. Heb deze game op een gegeven moment weggelegd omdat ik niet verder kwam bij een missie en uit bescherming van PS3 en mezelf spel maar even laten liggen. Maar zag laatst reclame en toen begon het te kriebelen, en omdat PES2010 zat was de game toch na bijna 3/4 jaar weer eens gestart. Maar wat een heerlijke game eigenlijk.

Ik hoop dat GTA V niet lang op zich laat wachten. Ik hoop op Vice City want dit vond ik gewoon de beste van de hele GTA serie.
Ook fuck up eigenlijk dat GTA TBOGT alleen voor de XboX is.
pi_74787280
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef MilfLover het volgende:
Toch ff een verkapte tvp. Heb GTA IV pas geleden weer eens onder het stof vandaan gehaald. Heb deze game op een gegeven moment weggelegd omdat ik niet verder kwam bij een missie en uit bescherming van PS3 en mezelf spel maar even laten liggen. Maar zag laatst reclame en toen begon het te kriebelen, en omdat PES2010 zat was de game toch na bijna 3/4 jaar weer eens gestart. Maar wat een heerlijke game eigenlijk.

Ik hoop dat GTA V niet lang op zich laat wachten. Ik hoop op Vice City want dit vond ik gewoon de beste van de hele GTA serie.
Ook fuck up eigenlijk dat GTA TBOGT alleen voor de XboX is.
Bij welke missie kwam je niet verder dan? Vind ze allemaal wel prima te doen eerlijk gezegd.
Amen.
pi_74788115
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Bij welke missie kwam je niet verder dan? Vind ze allemaal wel prima te doen eerlijk gezegd.
Ik kwam niet verder bij die missie van de 3 managers bij de stripclub. Ik deed elke keer teveel Rambostijl waardoor ik er 2 kon killen en ik de 3e altijd kwijtraakte. Ook kwam de politie bij mij ook altijd de stripclub binnen dus en de politie en die gasten in de stripclub. Dat was niet te doen. Maar nu haalde ik hem gewoon in 1x gewoon wat minder Rambostijl.
pi_74795859
geniaal spel
pi_74849907
Mexico zou wel vet zijn en het is tenslotte een totaal andere sfeer, cultuur
pi_74851914
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef mindyourstep het volgende:
geniaal spel
ja he
pi_74853164
Als GTA V het uitgebreide landschap + skill upgrades voor auto / motor rijden van GTA SA met de grafische motor van GTA IV ben ik zeer tevreden.
Overigens vind ik het autorijden in GTA IV een stuk meer gevoel meegeven dan in GTA SA. Zou bijna zeggen realistischer

Persoonlijk vond ik GTA SA veel leuker om te doen dan het "kleinere" Vice City. Het uitgebreide landschap met de kleine weggetjes zijn nog steeds geweldig om met de BMX of motor over heen te scheuren. Als ik de meerderheid van de mensen op het internet moet geloven is VC een stuk beter.
pi_74927192
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
10 keer langer? Valt me nog mee.

Een gemiddelde film duurt wat, tussen de anderhalf à twee uur? Dus dat is 15 tot 20 uur gameplay, volgens mij had GTA IV dat ook al te bieden.
Scripts hebben niks met de lengte van een film of een spel te maken. Eerder de complexiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')