Mailtje sturen dat je minderjarige zoontje van 8 dat gedaan heeft. Kan nooit rechtsgeldig zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:38 schreef Skiet het volgende:
Wat voor gegevens heb je ingevoerd? Ik zou er niet al te wakker van liggen. Gewoon even e-mailen dat het een fout is en je gebruik maakte van een actie.
Heb je wel de kleine lettertjes gelezen? Anyways, hun zitten waarschijnlijk ver weg. Ze komen het geld niet halen gok ik.
Kortom: TS is een domme sukkelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.usenext.com/UseNextDE/ShopInt/misc/miscShowTermsConditions.cfm?1256816292061&.
AV redelijk onleesbaar? Ik kan prima lezen wat er staat, dat het in het engels is, is niet het probleem van het bedrijf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef johandeleng het volgende:
Omdat de av redelijk onleesbaar is, kan je het nog proberen op het volgende:
Als je op de aanmeldingpagina kijkt (maar een schermafdruk ofzo) lees je het volgende:
"Hebben wij u tijdens uw testperiode kunnen overtuigen, dan kunt u uw account natuurlijk altijd upgraden naar één van onze betaalde pakketten: "
Dit zou je kunnen opvatten dat jezelf bewust moet upgraden naar een betaalpakket. Als je dat op een redelijke manier meldt, heb je misschien kans op een positief antwoord.
Of heb je tijdens het aanmelden al een pakket moeten kiezen?
Nu ik die heb gezien, ben ik van mening dat het eigen schuld is.quote:1. Ik ben meerderjarig.
2. Door het zenden van dit formulier geef ik een bindend aanbod af. Het aannemen van deze aanbieding (en daarmee de contractafsluiting) gebeurt door de ontvangst van een bevestigingsmail. Dit contract geeft mij het recht
a) UseNeXT kosteloos twee weken tot een datavolume van 5 gigabyte te testen.
b) aansluitend voor de prijs van slechts 7,95 Euro per maand gedurende één jaar (Totale prijs voor één jaar: max. 95,35 EUR incl. BTW ) de voordelen van UseNeXT met een maandelijks datavolume van 25 gigabyte te gebruiken als ik gedurende de testperiode niet heb opgezegd, herroepen heb of naar geen enkel ander pakket heb gewisseld. Ik heb gedurende deze periode het recht om op te zeggen; de opzegging wordt werkzaam op het einde van de looptijd van het contract. Indien ik niet ten laatste een dag voor het einde van de contractlooptijd opzeg, verlengt zich het contract met een verdere contractlooptijd.
Algemene voorwaarden (Nederlands): http://www.usenext.com/UseNextDE/ShopInt/misc/miscShowTermsConditions.cfm?&1256818358048&&sLangToken=NL.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
AV redelijk onleesbaar? Ik kan prima lezen wat er staat, dat het in het engels is, is niet het probleem van het bedrijf.
Nog mooier, dan is er helemaal geen reden om die AV onleesbaar te vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden (Nederlands): http://www.usenext.com/UseNextDE/ShopInt/misc/miscShowTermsConditions.cfm?&1256818358048&&sLangToken=NL.
Ik baseerde mijn mening op het schermafdruk hier ergens boven. Ook al zou ik het kunnen lezen, kon het ook wel wat duidelijker en kon ik mij voorstellen dat dat stukje niet iedereen kon begrijpen. De nederlandse is inderdaad al een stuk duidelijker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog mooier, dan is er helemaal geen reden om die AV onleesbaar te vinden.
Als je iets niet begrijpt moet je sowieso geen overeenkomst aangaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef johandeleng het volgende:
[..]
Ik baseerde mijn mening op het schermafdruk hier ergens boven. Ook al zou ik het kunnen lezen, kon het ook wel wat duidelijker en kon ik mij voorstellen dat dat stukje niet iedereen kon begrijpen. De nederlandse is inderdaad al een stuk duidelijker.
Maar na het zien van pagina 2 tijdens de aanmelding, maakt de discussie of de av wel of niet leesbaar is helemaal overbodig. De tekst op de aanmeldpagina is duidelijk genoeg en een nette actie van het bedrijf om dat zo los te melden en niet alleen maar ergens te verstoppen in een av met een hoop blabla.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Beetje eigen verantwoordelijkheid mag wel hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:23 schreef pugehenis het volgende:
Het staat niet duidelijk op de site, ik ben trouwens 17 dus niet meerderjarig en daar deden ze helemaal niet moeilijk over, misschien kan ik daar nog iets mee doen.
ik heb ge-googled en er zijn letterlijk 100000 pagina's over hoe kut ze zijn en dat ze iedereen scammen.
en begin nu niet met die eigen schuld dikke bult shit want ze hadden toch duidelijker moeten wezen en niet zomaar het account verlengen.
Ook al hou ik ook niet van automatische verlengingen, duidelijker dan pagina 2 tijdens de aanmelding kan haast niet hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:23 schreef pugehenis het volgende:
en begin nu niet met die eigen schuld dikke bult shit want ze hadden toch duidelijker moeten wezen en niet zomaar het account verlengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |