abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74182631
Beste fokkers.

Ik heb een maandje terug een leuke trial genomen bij Usenext, dit hield in dat ik 14 dagen kon downloaden zonder te hoeven betalen. er was verder niks aan verbonden.
Ik heb het 1 dagje gebruikt maar ik vond het geen fijn programma. dus ik heb het verwijderd en niet meer naar gekeken.

Tot vandaag, ik kreeg een mailtje dat het account automatisch was verlengd voor 12 (fucking) maanden en ik even 95 euro op moet hoesten.

ik heb geen idee wat ik moet doen, .

weet iemand iets wat ik kan doen?

Edit: geld is teruggestort en mijn account gecancelled

[ Bericht 16% gewijzigd door pugehenis op 30-10-2009 22:05:18 ]
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_74182788
Even de voorwaarden bekijken. Als je in je recht staat: niet reageren.
Anders komt je email-adres waarschijnlijk in een of andere gare spamlijst terecht.
pi_74182833
Wat voor gegevens heb je ingevoerd? Ik zou er niet al te wakker van liggen. Gewoon even e-mailen dat het een fout is en je gebruik maakte van een actie.

Heb je wel de kleine lettertjes gelezen? Anyways, hun zitten waarschijnlijk ver weg. Ze komen het geld niet halen gok ik.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:41:15 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74182926
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:38 schreef Skiet het volgende:
Wat voor gegevens heb je ingevoerd? Ik zou er niet al te wakker van liggen. Gewoon even e-mailen dat het een fout is en je gebruik maakte van een actie.

Heb je wel de kleine lettertjes gelezen? Anyways, hun zitten waarschijnlijk ver weg. Ze komen het geld niet halen gok ik.
Mailtje sturen dat je minderjarige zoontje van 8 dat gedaan heeft. Kan nooit rechtsgeldig zijn.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:44:10 #7
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74183020
Usenext, hoe stom kun je zijn?!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74183061
Stomkop
KOKKIE DJAWA!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:46:06 #9
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74183096
Ts faaalt
pi_74183360
godverdomme dat is echt kut. ik heb dat geld nieteens op mijn rekening staan
pi_74183593
Omdat de av redelijk onleesbaar is, kan je het nog proberen op het volgende:

Als je op de aanmeldingpagina kijkt (maar een schermafdruk ofzo) lees je het volgende:
"Hebben wij u tijdens uw testperiode kunnen overtuigen, dan kunt u uw account natuurlijk altijd upgraden naar één van onze betaalde pakketten: "

Dit zou je kunnen opvatten dat jezelf bewust moet upgraden naar een betaalpakket. Als je dat op een redelijke manier meldt, heb je misschien kans op een positief antwoord.

Of heb je tijdens het aanmelden al een pakket moeten kiezen?
  Boks-Chick donderdag 29 oktober 2009 @ 13:00:31 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74183629
Schopje WGR.
lolwut
pi_74183777
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef johandeleng het volgende:
Omdat de av redelijk onleesbaar is, kan je het nog proberen op het volgende:

Als je op de aanmeldingpagina kijkt (maar een schermafdruk ofzo) lees je het volgende:
"Hebben wij u tijdens uw testperiode kunnen overtuigen, dan kunt u uw account natuurlijk altijd upgraden naar één van onze betaalde pakketten: "

Dit zou je kunnen opvatten dat jezelf bewust moet upgraden naar een betaalpakket. Als je dat op een redelijke manier meldt, heb je misschien kans op een positief antwoord.

Of heb je tijdens het aanmelden al een pakket moeten kiezen?
AV redelijk onleesbaar? Ik kan prima lezen wat er staat, dat het in het engels is, is niet het probleem van het bedrijf.
pi_74183969
Ik herzie mijn mening:
Ik heb de aanmeldprocedure eens doorlopen en -naast- de reguliere av staat er expliciet:
quote:
1. Ik ben meerderjarig.
2. Door het zenden van dit formulier geef ik een bindend aanbod af. Het aannemen van deze aanbieding (en daarmee de contractafsluiting) gebeurt door de ontvangst van een bevestigingsmail. Dit contract geeft mij het recht
a) UseNeXT kosteloos twee weken tot een datavolume van 5 gigabyte te testen.
b) aansluitend voor de prijs van slechts 7,95 Euro per maand gedurende één jaar (Totale prijs voor één jaar: max. 95,35 EUR incl. BTW ) de voordelen van UseNeXT met een maandelijks datavolume van 25 gigabyte te gebruiken als ik gedurende de testperiode niet heb opgezegd, herroepen heb of naar geen enkel ander pakket heb gewisseld. Ik heb gedurende deze periode het recht om op te zeggen; de opzegging wordt werkzaam op het einde van de looptijd van het contract. Indien ik niet ten laatste een dag voor het einde van de contractlooptijd opzeg, verlengt zich het contract met een verdere contractlooptijd.
Nu ik die heb gezien, ben ik van mening dat het eigen schuld is.
pi_74184082
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:04 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

AV redelijk onleesbaar? Ik kan prima lezen wat er staat, dat het in het engels is, is niet het probleem van het bedrijf.
Algemene voorwaarden (Nederlands): http://www.usenext.com/UseNextDE/ShopInt/misc/miscShowTermsConditions.cfm?&1256818358048&&sLangToken=NL.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2009 13:13:10 ]
pi_74184166
quote:
Nog mooier, dan is er helemaal geen reden om die AV onleesbaar te vinden.
pi_74184373
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nog mooier, dan is er helemaal geen reden om die AV onleesbaar te vinden.
Ik baseerde mijn mening op het schermafdruk hier ergens boven. Ook al zou ik het kunnen lezen, kon het ook wel wat duidelijker en kon ik mij voorstellen dat dat stukje niet iedereen kon begrijpen. De nederlandse is inderdaad al een stuk duidelijker.
Maar na het zien van pagina 2 tijdens de aanmelding, maakt de discussie of de av wel of niet leesbaar is helemaal overbodig. De tekst op de aanmeldpagina is duidelijk genoeg en een nette actie van het bedrijf om dat zo los te melden en niet alleen maar ergens te verstoppen in een av met een hoop blabla.
Dus klootzakken? Nee, juist helemaal niet. Dit zouden meer bedrijven moeten doen ipv enkel een vinkje 'heb de av gelezen'
pi_74184490
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef johandeleng het volgende:

[..]

Ik baseerde mijn mening op het schermafdruk hier ergens boven. Ook al zou ik het kunnen lezen, kon het ook wel wat duidelijker en kon ik mij voorstellen dat dat stukje niet iedereen kon begrijpen. De nederlandse is inderdaad al een stuk duidelijker.
Maar na het zien van pagina 2 tijdens de aanmelding, maakt de discussie of de av wel of niet leesbaar is helemaal overbodig. De tekst op de aanmeldpagina is duidelijk genoeg en een nette actie van het bedrijf om dat zo los te melden en niet alleen maar ergens te verstoppen in een av met een hoop blabla.
Als je iets niet begrijpt moet je sowieso geen overeenkomst aangaan.

Maar goed het staat duidelijk op de site, dus TS moet eens wat beter nadenken voordat hij iets uitprobeert.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:19:02 #19
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_74186787
Gewoon niet betalen, kijken wat er gebeurt.
pi_74186876
Nog een topic, waar TS ook in reageert:
UseNext
pi_74186990
Het staat niet duidelijk op de site, ik ben trouwens 17 dus niet meerderjarig en daar deden ze helemaal niet moeilijk over, misschien kan ik daar nog iets mee doen.
ik heb ge-googled en er zijn letterlijk 100000 pagina's over hoe kut ze zijn en dat ze iedereen scammen.

en begin nu niet met die eigen schuld dikke bult shit want ze hadden toch duidelijker moeten wezen en niet zomaar het account verlengen.
pi_74187093
het is trouwens ook echt een kutprogramma. je kan 5 gigabite downloaden op full speed en daarna gaat het met 1kb per seconde ofzo. heb na deze trial ook eentje van newsconnection genomen, waar je gewoon voor een 10tje één maand lang onbeperkt kon downloaden. zonder gezeik.
pi_74187170
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:23 schreef pugehenis het volgende:
Het staat niet duidelijk op de site, ik ben trouwens 17 dus niet meerderjarig en daar deden ze helemaal niet moeilijk over, misschien kan ik daar nog iets mee doen.
ik heb ge-googled en er zijn letterlijk 100000 pagina's over hoe kut ze zijn en dat ze iedereen scammen.

en begin nu niet met die eigen schuld dikke bult shit want ze hadden toch duidelijker moeten wezen en niet zomaar het account verlengen.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Beetje eigen verantwoordelijkheid mag wel hoor.

(voor de duidelijkheid, ik heb geen idee of je hier onderuit kan komen, maar het is wel degelijk je eigen schuld)
pi_74187253
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:23 schreef pugehenis het volgende:
Ook al hou ik ook niet van automatische verlengingen, duidelijker dan pagina 2 tijdens de aanmelding kan haast niet hoor.
pi_74187350
Sloeber

Ik hoop dat ze incasso achter je aan sturen, had je maar moeten leren lezen in plaats van stiekum downloaden van muziek en films!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')