Dan heb je spirituele implantaten, daar heeft Bankfurt al vaak zat voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind altijd dat Bankfurt degene is die TRU/BNW topics verziekt met zijn uit de lucht gegrepen waanideeën.
Sarcasme is je door de jaren heen ook al ontglipt..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind altijd dat Bankfurt degene is die TRU/BNW topics verziekt met zijn uit de lucht gegrepen waanideeën.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan heb je spirituele implantaten, daar heeft Bankfurt al vaak zat voor gewaarschuwd.
Nee, maar aangezien communicatie 87% non-verbaal is, is het soms moeilijk geschreven teksten na een blik te interpreteren als sarcasme.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sarcasme is je door de jaren heen ook al ontglipt..
Dit is geen onjuiste info, wel disinfo; d.w.z. er zit heel veel harde waarheden tussen vermengd met leugens.quote:Op maandag 14 december 2009 18:15 schreef Resonancer het volgende:
DE 13 bloedlijnen en wat eromheen zwermt:
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/index.htm
http://www.whale.to/b/sp/blood.html
En jouw bronnen zijn .... MSM.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef Killaht het volgende:
[..]
En je bron is Bankfurt voor dit verhaal..
Nou, niet zo spiritueel; wel laag-astraal of energetisch; vrijwel altijd on(der)bewust.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan heb je spirituele implantaten, daar heeft Bankfurt al vaak zat voor gewaarschuwd.
BTW: goed topic Ticker !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef Ticker het volgende:
Vreemde connecties...
Ze zijn er overal wel.
De vreemde connecties die ik hier wil aanhalen, zijn banden en links tussen mensen van wie we zouden zeggen dat het redelijk tegenstrijdig staat met het denkbeeld zoals we deze voor ogen krijgen.
Door de geschiedenis heen kunnen we familie banden traceren op plekken die aanknopings punten vormen in het 'grote plaatje'.
The BIG picture is het beeld wat je gevormd krijgt als je de geschiedenis met de gebeurtenissen van vandaag optelt. De toevalligheden naast je neer legt, en de waarheid onder ogen ziet.
...
Prachtig dat je merkt dat dit soort families opkomen.. zichzelf in een kwaad daglicht zetten.. op de achtergrond verdwijnen om vervolgens weer keihard terug te komen.
Alsjeblieft...:')quote:
Doe je het weerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:36 schreef Bankfurt het volgende:
Britney Spears is een Windsor slavin; Madonna is een Rothschild slavin; hun kus is een global ritueel ter rituele globale programming.
Ach, je kunt ook denken dat mensen interesse hebben in dit soort zaken.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
Sommigen hebben echt veel te veel vrije tijd zeg...
Omdat de oorlog tegen terrorisme zichtbaar moet zijn, dat snapt iedere tinfoilhatquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt, als de illuminatie over technologie/middelen beschikken om je in je slaap te ontvoeren en meer van dat soort opmerkelijke zaken, waarom loopt een oorlog als die in Irak of Afghanistan zo moeilijk?
Laat ik de vraag breder stellen: zijn er voorbeelden in de praktijk waar die technologie gebruikt wordt?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Omdat de oorlog tegen terrorisme zichtbaar moet zijn, dat snapt iedere tinfoilhat
Ik kom idd tijd te kort;quote:Op zondag 15 mei 2011 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
Sommigen hebben echt veel te veel vrije tijd zeg...
o.a. interne ruzie tussen Windsors en Rothschilds/Romanovs; en niet alles is voorspelbaar voor de Illuminati.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt, als de illuminatie over technologie/middelen beschikken om je in je slaap te ontvoeren en meer van dat soort opmerkelijke zaken, waarom loopt een oorlog als die in Irak of Afghanistan zo moeilijk?
Ja,quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Laat ik de vraag breder stellen: zijn er voorbeelden in de praktijk waar die technologie gebruikt wordt?
En zo nee, zijn er zijn er nog dwingende omstandigheden geweest die er om vroegen de technologie toch te gebruiken?
Bankfurt? Kun jij me daar nog antwoord op geven? Als je wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-laurent-in-ban.html
Vraagje in het algemeen, het Belgische koningshuis, zijn die ook 'groot' in de zin van belangrijke bloedlijnen? Ik weet dat koningin Fabiola een vrome roomskatholiek is, net als haar overleden man koning Boudewijn. Dus hebben ze banden met het Vaticaan misschien?
En Laurent, wat is zijn rol? Soort spijtoptant?
Tja, Belgie; je weet wat dat betekent ? Belgica = slagveld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bankfurt? Kun jij me daar nog antwoord op geven? Als je wilt natuurlijk.
Okee, ja, Dutroux, daar zeg je wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tja, Belgie; je weet wat dat betekent ? Belgica = slagveld.
Belgie is een land met relatief veel satanische rituelen en magische lugubere plaatsen;
volg de Dutroux-affaire maar; dan heb je alle antwoorden al.
Slaat nergens op wat je zegt, snel en wegwuif antwoord om de mond te snoeren met jouw achterlijke redenering.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
o.a. interne ruzie tussen Windsors en Rothschilds/Romanovs; en niet alles is voorspelbaar voor de Illuminati.
Jouw redenering is anders ook niet zo sterk, want afwezig.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:13 schreef Killaht het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt, snel en wegwuif antwoord om de mond te snoeren met jouw achterlijke redenering.
Beter niets zeggen, dan onzin spreken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Jouw redenering is anders ook niet zo sterk, want afwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |