ook dat is weer hersenloos ge-copy-paste ...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:06 schreef merlin693 het volgende:
[..]
De werkelijke Mythe is toch anders
[..]
was dit een reactie op het van duyn verhaal ...NEE !!! op het merovingian van extraterestrail descentquote:ook dat is weer hersenloos ge-copy-paste ...
leg nu eens uit hoe 'machtig' die vermeende familie 'Van Duyn' is/was, als die genoemd wordt bij de 'dertien allerbelangrijkste bloedlijnen'...
Reageer dan niet zo achterlijk tegen mij AUB !!!quote:and puts forth the idea that the Merovingians were of extra-terrestrial descent.
Leg jij maar eens uit waarom ik hierop antwoord moet geven terwijl ik dit niet eens claim maar alleen aangaf dat de vermeende afkomst in de mythe al niet kloptquote:leg nu eens uit hoe 'machtig' die vermeende familie 'Van Duyn' is/was, als die genoemd wordt bij de 'dertien allerbelangrijkste bloedlijnen'...
je haalde juist een quote uit mijn post en begint daarop over een heel ander verhaal...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef merlin693 het volgende:
[..]
was dit een reactie op het van duyn verhaal ...nee !!! op het merovingian van extraterestrail descent
Reageer dan niet zo achterlijk tegen mij AUB !!!
Leg jij maar eens uit waarom ik hierop antwoord moet geven terwijl ik dit niet eens claim maar alleen aangaf dat de vermeende afkomst in de MYTHE al niet kloptquote:leg nu eens uit hoe 'machtig' die vermeende familie 'Van Duyn' is/was, als die genoemd wordt bij de 'dertien allerbelangrijkste bloedlijnen'...
als een bepaalde argumentatie enkel gebaseerd is op de 'geloofwaardigheid' ... oftewel, je gewoon alles moet 'aannemen' wat hij beweert over bloedlijnen, want feitelijke en rationele bewijzen zijn er niet, en het is hooguit en kwestie van 'geloven in' (zoals bv ook in veel religies het geval)...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef huupia het volgende:
rm-f schreef: och als dezelfde auteur van dat 'Van Duyn'-onzinverhaal het ook aanhaalt als onderdeel van een groot 'bloedlijnen-complot'... welke 'waarde' of 'betrouwbaarheid' hebben die mythes dan nog ?
wat een non argument .![]()
als een bepaalde claim dus niet klopt, zullen de anderen ook wel niet kloppen???
niet dat ik daar zelf in geloof, maar jouw argumentatie is verre van logisch
Begin dan niet met beledigen.......quote:Ik ben zeker bereid constructief te discussieren en doe daarvoor vrijwel altijd volop mijn best .. maar dat moet gewoon ook van twee kanten komen.
quote:Despite the many years since the early photo taken in 1939 by Hugo Jaeger, we can notice that Gretl Braun has hardly changed. Under the assumed name of she is the doting mother of German Chancellor Angela Merkel who according to Stasi records was born on April 20th, her father's birthday. There is a Hitler youth Pope, but Angela is the real Hitler youth! Allegedly conceived by artificial insemination using Adolph's frozen seed. Seig Heil !
quote:According to Stasi records, this is Angela Merkel's biological father. She was a pioneer of artificial insemination in the womb of her biological mother, Gretl Braun - yes Eva's sister - who was to be renamed Herlind Kasner. You may compare in another composite photo Gretl in 1939 and a much more recent picture of Herlind. Angela Merkel is clearly a blend between Adolph und Gretl. What is more worrysome is why she is now German Chancellor. This wouldn't have anything to do with Nazis, would it.
Om alleen al aan te tonen dat je over hele andere dingen praat of denkt.. is wel het feit, dat jij denkt, dat ik die foto plaatste omdat er een 'hitler groet' valt te herkennen in Bush zijn gebaar.. maar het feit wat ik aan probeerde te halen, was hun verband.. FAMILY TIES.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef GoudIsEcht het volgende:
Die foto's van Merkel, komaan.
De helft van de tijd is het een ruit, en als het al een piramide is, dan is het een omgekeerde.
Dus de lulhannes die de fotootjes bijelkaar plakte zou dan moeten geloven dat Merkel een 'good guy' is, nietwaar?
En wat moeten we er mee dat Bush zijn linkerarm een stukkie omhoog doet?
Dit soort triestigheid geeft het BNW-gebeuren geen beste naam, en terecht.
Niet alleen was hij één van de Nederlandse stamgasten op de Bilderberg conferenties, hij was tevens een groot voorvechter van één Europa. Onderdeel van de NWO?quote:Max Kohnstamm.
MaxKohnstamm (Amsterdam, 22 mei 1914 - aldaar, 20 oktober 2010) was een Nederlands historicus en diplomaat.
Inhoud [verbergen]
1 Levensloop
2 Bibliografie
3 Zie ook
4 Externe links
5 Bronnen, noten en/of referenties
[bewerken] LevensloopMax Kohnstamm was de jongste zoon van Philip Kohnstamm en An Kohnstamm-Kessler en vader van vijf kinderen onder wie ook Jacob Kohnstamm.
Kohnstamm studeerde moderne geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn kandidaatsexamen ging hij in 1938-1939 een jaar naar de Verenigde Staten voor een studie van de New Deal. In 1942 zat hij enkele maanden gevangen in Kamp Amersfoort. Ter gelegenheid van de verjaardag van Adolf Hitler werd hij op 20 april vrijgelaten, maar in juni van dat jaar werd hij opnieuw gevangengenomen en als gijzelaar in de kampen Haaren en Sint-Michielsgestel opgesloten. In laatstgenoemde kamp behoorde hij tot de Heeren Zeventien. Na de oorlog was hij particulier secretaris van koningin Wilhelmina van 1945 tot 1948. Van 1952 tot 1956 was hij Secretaris van de Hoge Autoriteit van de EGKS te Luxemburg. Hij werd een groot voorstander van de Verenigde Staten van Europa en werkte 25 jaar samen met Jean Monnet.
Kohnstamm was vicevoorzitter van het door Jean Monnet opgerichte Comité d'Action pour les Etats Unis d'Europe. Ook was hij betrokken bij de Bilderberg-conferenties. Van 1976 tot 1981 was hij de eerste president van het Europees Universitair Instituut te Florence. Hij was erevoorzitter van de Raad van advies van het European Policy Centre in Brussel.
Max Kohnstamm was Grootofficier in de Orde van Oranje Nassau, Grande Ufficiale van de Republiek Italië en drager van het Grote Kruis van Verdienste met Ster van de Bondsrepubliek Duitsland. In 1977 kreeg Max Kohnstamm de Wateler Vredesprijs, in 1987 de Jean Monnetprijs en in 2004 een Roosevelt Freedom Award die hem werd uitgereikt door zijn peetzoon Prins Constantijn.
Kohnstamm overleed op ruim 96-jarige leeftijd.[
Voorvechter van onze privacy als voorzitter van het CBP? Of een wolf in schaapskleren?quote:LevensloopKohnstamm werkte na voltooiing van zijn studie rechten aan de Universiteit van Amsterdam van 1977 tot 1981 en van 1982 tot 1986 als advocaat. Hij werd in 1981 gekozen tot lid van de Tweede Kamer. Voor zijn fractie was hij woordvoerder op de terreinen defensie, politie en justitie. Van 1982 tot 1986 bekleedde hij het partijvoorzitterschap. Hij informeerde zich in oktober 1983 persoonlijk over de grote uitglijder van het Openbaar Ministerie bij het grootschalig ingrijpen bij een Tai Chi-groep die onterecht verdacht werd van kinderverwaarlozing.
Van 1986 tot 1994 was Kohnstamm opnieuw lid van de Tweede Kamer. In de eerste zittingsperiode (1986 tot 1989) trad hij op als woordvoerder binnenlandse zaken, politie en het Midden-Oosten. Hij bekleedde in die periode ook het voorzitterschap van de Vaste Kamercommissie Nationale Ombudsman. In de daaropvolgende parlementaire periode (1989 tot 1994) was hij woordvoerder op de beleidsterreinen van volksgezondheid, politie en het Midden-Oosten, en voorzitter van de Vaste Kamercommissie voor Politie.
Van 1994 tot 1998 was Kohnstamm staatssecretaris van Binnenlandse Zaken, in het bijzonder verantwoordelijk voor het ontwikkelen van het grotestedenbeleid. Nadat hij in 1999 een sabbatsjaar had gehouden, was hij van 1999 tot 2004 Eerste Kamerlid.
Op 1 augustus 2004 werd hij benoemd tot voorzitter van het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP). In 2010 werd hij gekozen tot voorzitter van de “Working Party 29”, waarin de 27 'privacywaakhonden' in de EU bijeen komen om de Europese Commissie en het Europese Parlement te adviseren, acties te coördineren en te werken aan gelijkluidende uitleg van de bepalingen van de Privacy Richtlijn uit 1995.
In Nederland was hij voorzitter van een aantal andere organisaties, onder andere die van de Regieraad ICT en Politie. In zijn hoedanigheid als voorzitter van het CBP waarschuwt hij regelmatig voor de grote invloed van de zich steeds verder ontwikkelende informatietechnologie en de eventuele aantasting van de privacy die daaruit kan voortvloeien. Kohnstamm wil daarom dat de wettelijke mogelijkheden om de privacy te beschermen worden verbeterd omdat de huidige wetgeving onvoldoende waarborgen daartoe zou bieden.[1]
Ik was even afgeleid, maar begrijp je nu.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Om alleen al aan te tonen dat je over hele andere dingen praat of denkt.. is wel het feit, dat jij denkt, dat ik die foto plaatste omdat er een 'hitler groet' valt te herkennen in Bush zijn gebaar.. maar het feit wat ik aan probeerde te halen, was hun verband.. FAMILY TIES.
Trouwens, volgens Bankfurt was Bush toch een Windor-puppet en Merkel een Rothschildt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid, maar begrijp je nu.
Blijft die ruit en omgekeerde piramide open (daardoor werd ik afgeleid). Denk ik daar ook over andere dingen.
Het punt waar je te veel waarde hecht aan Bankfurt zijn hersenspinsels.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt, waar gaat het mis in mijn redenatie?
Waarom zou het geen familie kunnen zijn? Zelfs in de beste families komt ruzie voor..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:45 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Trouwens, volgens Bankfurt was Bush toch een Windor-puppet en Merkel een Rothschildt?
Dan kunnen ze toch geen familie van elkaar zijn?
Bankfurt, waar gaat het mis in mijn redenatie?
Als Merkel een Rothschild is dan zou Bush dat toch ook moeten zijn als ze zo op elkaar lijken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou het geen familie kunnen zijn? Zelfs in de beste families komt ruzie voor..
Daarom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als Merkel een Rothschild is dan zou Bush dat toch ook moeten zijn als ze zo op elkaar lijken?
Dat zou betekenten dat er een Rotschild naar de Windsor-click gegaan is, voor zover ik het kan beredeneren.
Niets is onmogelijk, maar ik zou het wel opmerkelijk vinden.
En je bron is Bankfurt voor dit verhaal..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als Merkel een Rothschild is dan zou Bush dat toch ook moeten zijn als ze zo op elkaar lijken?
Dat zou betekenten dat er een Rotschild naar de Windsor-click gegaan is, voor zover ik het kan beredeneren.
Niets is onmogelijk, maar ik zou het wel opmerkelijk vinden.
Daarom moeten we alles maar aannemen? Daar ben ik alvast niet in mee.quote:
Ik ben inderdaad benieuwd wat Bankfurt hierop te zeggen heeft. Hij schrijft soms interessante dingen, en ik ben benieuwd in hoeverre dat consistent is. Dat bepaal ik verder zelf wel hoor, doe geen moeite.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef Killaht het volgende:
[..]
En je bron is Bankfurt voor dit verhaal..
Interessant ja, maar dat zijn de verzamelde werken van Weis&Hickman ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik ben inderdaad benieuwd wat Bankfurt hierop te zeggen heeft. Hij schrijft soms interessante dingen, en ik ben benieuwd in hoeverre dat consistent is. Dat bepaal ik verder zelf wel hoor, doe geen moeite.
Mwah, zo zou ik dat niet willen noemen. 'Geinteresseerden' dekt de lading beter denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Interessant ja, maar dat zijn de verzamelde werken van Weis&Hickman ook.
Consistent nee, maar hij verzint vast wel weer iets om het (voor volgzame dummies) consistent te laten lijken.
Dat is jouw mening. Ik vind altijd dat Bankfurt degene is die TRU/BNW topics verziekt met zijn uit de lucht gegrepen waanideeën.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef HyperViper het volgende:
Bankfurt komt waarschijnlijk zo wel met verse inside informatie rechtstreeks uit hogere sferen. Wat boffen we toch dat we hier iemand hebben die de absolute waarheid verspreid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |