gewoon in zangarmarsh 65 worden dan meteen door naar nagrand en als je daar klaar bent northrend ^^quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, mn Paladin is nu bijna lvl 62, en ben dat snelle gelvl ineens beu, zal wel komen omdat ik nu weer naar Zangarmarshmoet. Kan wel in Hellfire blijven tot 63 ofzo, en dan meteen Nagrand proberen... maartoch
Ik kots op Zangarmarshquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
gewoon in zangarmarsh 65 worden dan meteen door naar nagrand en als je daar klaar bent northrend ^^
Als je doelt op de zombies net voor Wotlk, die werden op den duur wel erg irritant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Ulreazj het volgende:
Dat stuk met de world events van dat die zombies overal waren lijkt me wel mooi.
Heb geloof ik al van 3 guildies aanbod gekregen om dat ff te regelenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:33 schreef Blistering het volgende:
Iemand met een CC gevonden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, thanks. Het zijn echt hele toffe petsquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb geloof ik al van 3 guildies aanbod gekregen om dat ff te regelen. Volgende maand maar ff regelen
.
EDIT: En ik vergeet de gratz gewoon helemaal.
1 level is te doen, gewoon ondertussen AV spammen en de kill quests doen in zangar, daar zijn er best veel van en leveren ook een hoop XP op.quote:
Ik kots op dat hele Outland.quote:
Dan begin ik gelijk mn mage te levelen. Oh oh oh! Gratis level 70 DK! ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar goed, ik blijf het herhalen, alleen Blizzard wil niet luisteren: sloop Outland gewoon helemaal uit het spel en schop spelers meteen van 59 naar 70 of zo.
En ik begin gelijk weer met m'n Rogue. Ik wil het nu ook wel, maar ik zie Outland echt niet zitten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:08 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan begin ik gelijk mn mage te levelen. Oh oh oh! Gratis level 70 DK! ...
Die paar leveltjes, je moet niet zeuren. Northrend is veeeeeeel langer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En ik begin gelijk weer met m'n Rogue. Ik wil het nu ook wel, maar ik zie Outland echt niet zitten.
Je hoeft sowieso maar 3 gebieden te doorlopenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef Mister_T het volgende:
Outlands is echt heerlijk...lvlen is zo simpel...alleen blade edge is kut maar die sla je toch over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |