quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:04 schreef 3keernix het volgende:
Moet je ook niet gaan pokeren op kutsites he
goedpraten he! dat gaat mooi niet door...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik verveelde me en dacht, hey, ik had er nog een accountje
psssst online kan ook met echt geldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:21 schreef memrtn het volgende:
Ga gewoon echt pokeren. Van die mensen die alleen online durven te pokeren.
quote:
Dat zeg ik toch niet. Alleen je mist een wezenlijk element der pokersport. Ja, dat is de menselijke tegenstander die je gewoon mano a mano kunt afmaken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
psssst online kan ook met echt geld
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:24 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen je mist een wezenlijk element der pokersport. Ja, dat is de menselijke tegenstander die je gewoon mano a mano kunt afmaken.
Als een kind van 12quote:
al is het online bluffen toch wel makkelijkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:38 schreef Sjarrel78 het volgende:
Online zit ik anders ook tegen menselijk tegenstanders..die ik mano voor mano van tafel speel
Vergt wel andere kwaliteiten dan aan een tafel zitten, dat ben ik met je eens.
Maar voor elke pokersituatie vergt een andere aanpak, online pokeren is er een van
quote:
Jij mag mij altijd aanraken. Alleen wel van mijn kont afblijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ohohoh , we zijn een jaartje ouder en hebben een hekel aan spellingsfouten. Daarom moet je elke post die je plaatst 3 keer controleren op fouten anders wordt word je keihard in je kontje geneukt door andere Fokkers, mag ik jouw jou aanraken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd aanraken. Alleen wel van mijn kont afblijven.Aaaahhh, zeg dat dan gelijk! Excuses voor mijn taalgebruik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Aaaahhh, zeg dat dan gelijk! Excuses voor mijn taalgebruik!
nee je bent gewoon een idioot door meteen met dergelijke opmerkingen te komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Aaaahhh, zeg dat dan gelijk! Excuses voor mijn taalgebruik!
Zozozo, aan jouw 'redactie games' tag te zien heb jij nog nooit sex gehad, ik snap je frustratie jongenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef Misan het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een idioot door meteen met dergelijke opmerkingen te komen.
misschien moet je eens wat doen tegen je vooroordelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zozozo, aan jouw 'redactie games' tag te zien heb jij nog nooit sex gehad, ik snap je frustratie jongen
Misschien moet jij eens een meid zoeken, dan hoef je je niet te trekken....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien moet je eens wat doen tegen je vooroordelen
heb ik al tijden knulquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een meid zoeken, dan hoef je je niet te trekken....
een Sim telt nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
heb ik al tijden knul
misschien moet jij je vmbo eens afmaken, drop-out
maar nooit afgemaakt dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
een Sim telt nietEn toen ik op school zat heette dat MAVO
Ik lachtequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[b]een Sim telt niet/[b]En toen ik op school zat heette dat MAVO
Ja het waren allemaal adware tracking cookies..Op zich niet echt gevaarlijk, maar toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ben btw benieuwd wat voor "harmed files" ts ontvangen heeft. Tracking cookies is iets minder "schadelijk" dan een trojan horse..
Krijg je een mailtje terug: he wat vervelend! Klik op deze link om het op te lossen:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Skazminko het volgende:
Mail ff naar de PartyPoker dan je die harmed files op je pc had staan door hen.
Ik klikte..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Krijg je een mailtje terug: he wat vervelend! Klik op deze link om het op te lossen:
www.zwarespywareinfectiesite.com
Of een kleine vergoeding voor de "overlast". Of de fout wordt uit de software gehaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Krijg je een mailtje terug: he wat vervelend! Klik op deze link om het op te lossen:
www.zwarespywareinfectiesite.com
The noes ik ben de enige serieuze poster in dit topic tegengekomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Of een kleine vergoeding voor de "overlast". Of de fout wordt uit de software gehaald.
Maar jij zal het wel weten!
God straft meteen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Zit ik zo lekker Partypoker te spelen, sluit mijn laptop onverwachts af wegens windows fout...
Ik herstart laptop meteen terug op en doe een scan. Wat blijkt 16 harmed files allemaal afkomstig van Partypoker.
Klacht: Partypoker
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |