Jij zou je voor dat minimumloontje natuurlijk elke dag lek laten steken !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef duikkie het volgende:
tja , waar zijn de normen en waarde he.
als je altijd op je collega moet wachten , voordat je wat durft
jezelf in de struiken moet verstoppen en vooral niet zichtbaar bent bij boetes
wie vult mij aan![]()
kortom het zijn net nieuwe nederlanders, ze durven het wel in een groepje
waar is de wijkagent die er is als je last hebt van herrie en vernieling ??
nee dan zijn ze nog effe een rond om
Versterking halen, die kunnen dit niet in dr uppie afquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar is de taalpolitie nu TS die klaarblijkelijk nodig heeft?
Vind je het gek? Je hebt minstens een heel bataljon voor nodig, om dit vrij van fouten te krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Versterking halen, die kunnen dit niet in dr uppie af
Je kunt lezen wat hij geschreven heeft?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
Dit gehaat op de 5-0 wordt saai
het is niet stoer geweest en dat zal het ook nooit worden.
Ergens hoop ik dat je overvallen en anaal verkracht wordt, maar dat je aangifte niet opgenomen wordt vanwege het verspreiden van haat
Goed he, het kostte wat moeite maar ik kan in ieder geval zijn bedoeling ontcijferenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:54 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Je kunt lezen wat hij geschreven heeft?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed he, het kostte wat moeite maar ik kan in ieder geval zijn bedoeling ontcijferen
moet je kunnen hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:04 schreef _Led_ het volgende:
wel grappig dat jij het over normen en waarden durft te hebben.
Of nou, eigenlijk meer triest.
Wat een onzin. Ik vraag me af hoe je aan al die wijsheden over de politie komt. Dat komt allemaal van persoonlijke ervaringen en verhalen van je streetmatties zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef duikkie het volgende:
de vraag was is het niet gewoon eigen schuld dikke bult !!
of wie onrust zaait zal storm oogsten !!
nu de tegenwind schijnbaar groot is , gaan ze piepen
meer herkenbaar op straat is dus te laat begonnen ( als het al begonnen is )
kortom wat willen ze nou bij de politie ?? als je ze nodig hebt , hebben ze geen tijd voor je, of ze maken effe een blokje om, is er geen backup of weet ik veel
je moet tegenwoordig zelf onderzoek doen en de dader filmen ofzo en het bewijs zelf aanleveren willen ze een bezoekje brengen aan de "verdachte"
kortom het is hun eigen beleid toch geweest, nooit ingrijpen als het klein is, maar afwachten tot het echt mis gaat.
de put dempen als het kalf al verzopen is
Onzin!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef duikkie het volgende:
kortom wat willen ze nou bij de politie ?? als je ze nodig hebt , hebben ze geen tijd voor je, of ze maken effe een blokje om, is er geen backup of weet ik veel
je moet tegenwoordig zelf onderzoek doen en de dader filmen ofzo en het bewijs zelf aanleveren willen ze een bezoekje brengen aan de "verdachte"
kortom het is hun eigen beleid toch geweest, nooit ingrijpen als het klein is, maar afwachten tot het echt mis gaat.
oordeel vooral voorafquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:08 schreef Smolderbeard het volgende:
Oh ben jij niet die trotse beroepswerkeloze?
Die boetes betalen wij wel voor je mocht je ook een keer aangehouden worden voor fietsen zonder licht.
Over zielig en huilend gesproken.
wat voor reportage?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef duikkie het volgende:
[..]
oordeel vooral vooraf![]()
en ik nooit in het donker fietsen , stel toch dat ik mijn vijanden tegenkom![]()
verder klaag ik niet hoor, maar als ik zo'n reportage zie op tv , denk ik zelf zo naar gemaakt politie
niet klagen over hoe de maatschappij verandert , maar doe er wat aan.
goh wat wordt hier leuk op de man gespeeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef BrandX het volgende:
Ga jij nou maar verder met het verzinnen hoe je je OV chipkaart kan hacken en daarmee wet- en regelgeving negeert in plaats van zielig te doen over het vermeende niet functioneren van politieagenten enz.
Als mensen zoals jij het niet nodig vonden om de wet te ontduiken, hoeven agenten zich ook niet bezig te houden met jouw onnozel gedoe.
kijk eerst eens info vragen , en dan pas schelden , sta wel zo netjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat voor reportage?
dat 10 agenten door 2000 man bedreigd werd? dat was geen reportage sukkel
Heeft hij ook alle tijd voor, aangezien het een self-proclaimed uitkeringsgenieter is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef BrandX het volgende:
Ga jij nou maar verder met het verzinnen hoe je je OV chipkaart kan hacken en daarmee wet- en regelgeving negeert in plaats van zielig te doen over het vermeende niet functioneren van politieagenten enz.
Als mensen zoals jij het niet nodig vonden om de wet te ontduiken, hoeven agenten zich ook niet bezig te houden met jouw onnozel gedoe.
Sorrie, maar ik wordt niet goed van mensen die het beter weten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:34 schreef duikkie het volgende:
[..]
kijk eerst eens info vragen , en dan pas schelden , sta wel zo netjes
gisteren nova
hier ga ik eens gewoon op in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onzin!
Toen mijn vriendin verkracht en vermoord was, heeft de politie haar uiterste best gedaan en de dader is veroordeeld.
Ik heb vaker de politie gebeld en ze hebben altijd tijd voor me gemaakt.
Nou moet je niet verwachten dat ze de aangifte van diefstal van jouw fiets voor een overval laten gaan lutser
ik heb discussie met je gehad in je OV chipkaarttopic, weet je nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef duikkie het volgende:
[..]
goh wat wordt hier leuk op de man gespeeld![]()
hou jij bij wat ik allemaal uitspook, zou het gaan melden op buro![]()
over zielig gesproken
ik de wet ontduiken ??? ik hou me juist netjes aan de wet
o is het een kwestie van geld, als het zo belangrijk werk is , betaal je toch die mensen meer !!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik wordt niet goed van mensen die het beter weten.
Dan wordt politie... maar nee, voor zo'n laag loon ga JIJ je leven niet riskeren natuurlijk
Gatverdamme wat ben jij een eng mannetje zeg. En dat durft dan over normen en waarden te praten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:30 schreef UncleErnie het volgende:
Dat doet de politie omdat ze door de nieuwe Nederlanders anders zo een mes tussen de ribben hebben.
Dan vraag ik me af, waar zijn de normen en waarden...
Jongen je lult poep, zie dat nou eens in....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef duikkie het volgende:
[..]
hier ga ik eens gewoon op in.
ten eerste moet het buro open zijn, en als je belt wordt je eerst 10 keer doorgeschakelt. maar daar gaat het niet over.
wil de politie anders behandelt worden, niet mijn klacht, maar politie klacht over de manier van aanspreken. dan moeten ze anders handelen, en het begint met anders handelen naar mensen toe.
zelfde is hoe ik hier wordt benadert, wat doen mijn postings er nou toe in andere onderwerpen ???
het is toch zielig, en dan mag ik zeker niet lekkere antwoorden geven ???
maar ik klagen, nee hoor schijnbaar sta ik op vele zere teentjes , zal ik wel zo naar gemaakt hebben![]()
als ik anders zou willen , verdwijnt de naam duikkie gewoon en kom ik onder brave terug
wilde ?? goh ik wil zo veel , als we daar al op gaan afrekenen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb discussie met je gehad in je OV chipkaarttopic, weet je nog
Daar wilde je duidelijk de wet- en regelgeving dus ontduiken
nee maar ze verdienen imo nog steeds te weinig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:45 schreef duikkie het volgende:
[..]
o is het een kwestie van geld, als het zo belangrijk werk is , betaal je toch die mensen meer !!!
dus door meer geld wordt alles beter ???
nou snacht is hier alles gesloten hoor, en ze moeten 30 minuten rijden, ze komen echt niet hoor voor een autospiegel , ga morgen ochtend maar naar buro, krijg je te horen. maar daar gaat het niet over in dit itemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jongen je lult poep, zie dat nou eens in....
Toen iemand 's nachts mn autospiegel eraf had gereden kwamen ze zelfs![]()
maar goed... je leert het nog wel allemaal als je eenmaal echt volwassen bent (niet leeftijd gerelateerd imo, maar gedrags gerelateerd)
dus een forum is mensen met gelijke denkbeelden ??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef _Led_ het volgende:
Bij Toutatis, in lange tijd niet zo'n zwakzinnig persoon gezien als TS.
Dat ie geen normale Nederlandse zin kan vormen is 1 ding, maar die meningen van hem zijn echt om te huilen
D) all of the abovequote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
TS, ben je nou eigenlijk
A) Een troll
B) Geestelijk niet helemaal goed
C) Gewoon echt zo dom en onwetend
nee tuurlijk ging het er niet over dat ze niet komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:50 schreef duikkie het volgende:
[..]
nou snacht is hier alles gesloten hoor, en ze moeten 30 minuten rijden, ze komen echt niet hoor voor een autospiegel , ga morgen ochtend maar naar buro, krijg je te horen. maar daar gaat het niet over in dit item
Gebruik het dan ook niet als argument...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef duikkie het volgende:
Nee, maar jij komt met je eigen mening en als een feit. En je gebruikt je vermoedens die je ook als feiten ziet om ons te overtuigen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
dus een forum is mensen met gelijke denkbeelden ??
en voor degene die mij allelei dingen toe wensen. ik kan wel wat hebben hoor, ben iets harder grootgebracht dan menig zwakkeling hier
Ik wens je niets anders toe dan een situatie waarin jij de mannen en vrouwen in blauw hard nodig hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
en voor degene die mij allelei dingen toe wensen. ik kan wel wat hebben hoor, ben iets harder grootgebracht dan menig zwakkeling hier
en dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt met je eigen mening en als een feit. En je gebruikt je vermoedens die je ook als feiten ziet om ons te overtuigen.
Discussieren kan je niet, je kan amper een normale nederlandse zin uit je toetsenbord persen. En gaat dan een beetje cool zitten doen dat je geen faalhaas bent met je uitkering en ideeen de OV-chip kaart wel ff te kopieren zodat je 20 minuten () gratis kan reizen
off topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
TS, ben je nou eigenlijk
A) Een troll
B) Geestelijk niet helemaal goed
C) Gewoon echt zo dom en onwetend
zoals jij je vasthoudt aan je eigen meningen als feitenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:56 schreef duikkie het volgende:
[..]
off topic, je hebt toch al een oordeel, vasthouden dan
Het is te merken dat ze je iets te vaak op je hoofd hebben laten stuiteren jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zie het al , jullie begrijpen mij niet , maar dat vind ik geen probleem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wens je niets anders toe dan een situatie waarin jij de mannen en vrouwen in blauw hard nodig hebt
Je discussieert niet goed, je gebruikt argumenten en trekt ze in, komt terug op je eigen woorden...
[..]
en dat dus
Het is het niveauverschil denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zie het al , jullie begrijpen mij niet , maar dat vind ik geen probleem.
ik wil zo af en toe wel eens weten wat een ander mens nou van zo'n raportage vindt zoals nova gisteren, misschien heb ik een manier van item openen, waar iedereen gelijk van opspringt. nou dan is dat in iedergeval leven, en dat gezeik over mijn nederlands dat weet ik al jaren, doe ik niets aan. kan je er niet tegen antwoord je gewoon niet, simpel toch. het is niet dat ik dan denk goh ik zal maar eens niet reageren.
welke ben ik vergeten ???, geef me iets meer tijd anders maak ik nog meer taalfoutenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
Op mijn posts reageert hij ineens niet meer
ze waren er gewoon niet , dan is het toch voor mij een feit, dat is dan toch een argument of niet ??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee tuurlijk ging het er niet over dat ze niet komen
[..]
Gebruik het dan ook niet als argument...
Echt, je daalt in mijn achting met de post die je maakt
IK heb nog niets gezegd over je talloze taalfouten, aangezien de discussie daar niet over gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:06 schreef duikkie het volgende:
[..]
welke ben ik vergeten ???, geef me iets meer tijd anders maak ik nog meer taalfouten
Je snapt me dus niet, duidelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef duikkie het volgende:
[..]
ze waren er gewoon niet , dan is het toch voor mij een feit, dat is dan toch een argument of niet ??
wat blij dat mensen kunnen zoeken, ja jammer dat het topic joran dicht is, maar dat door mensen die lopen te klagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
En je maakt ook al van die goeie grappen
dus als jij veren in je kontje krijg , denk je dat je slim bent ??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef _Led_ het volgende:
Te dom zijn om te begrijpen dat als 30 mensen je dom noemen je het waarschijnlijk wel zult zijn...
Dit is les 1 van de basisschool, dus ik hoop dat je begrijpt dat ik toch begin te twijfelen aan je intelligentiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef duikkie het volgende:
[..]
dus als jij veren in je kontje krijg , denk je dat je slim bent ??
ach wat is dom ?? ik weet zeker dat ik het niet bent, maar overtuigen ga ik je zeker niet
tja ik wordt effe van alle kanten aangevallen geef niet hoor, maar ik let ook niet altijd op wat, wie wat schrijft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IK heb nog niets gezegd over je talloze taalfouten, aangezien de discussie daar niet over gaat.
Maar je gebruikt de beschikbaarheid van de politie wel als argument maar als ik het tegendeel beweer wil je het er ineens niet meer over hebben
Je snapt ONS niet of je wilt ons niet snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |