EHH! Beantwoord muh vraag es!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef duikkie het volgende:
zijn simpele vragen :
als nergens uit blijkt dat ze naar strand gingen , is dit een mooi dwaalspoor en zoekt iedereen op de verkeerde plek toch.
en ikke nie peter r de vries hoor, ik niemand wat in de mond leggen.
maar ik wacht netjes af , welke bewijzen erzijn dat joran/natalee en de broers maar in de buurt van het strand zijn geweest ??
als namelijk het uitgangspunt verkeert is , is de rest ook gelogen toch van het strand verhaal.
Hij ging daar naar school, International School of Aruba, zijn moeder is daar lerares.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:42 schreef LasTeR het volgende:
Gaat Joran in Aruba naar school dan? Verder heb ik geen vragen hoor.
Ik vind het een goed idee om op dit topic de feiten te verzamelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Tarabass het volgende:
En waarom hebben de twee broers de auto de volgende dag helemaal uit lopen soppen?
welke vraag of hij naar school ging, ten tijden van 1 juni 2005 toch wel, tenminste volgens diverse bronnen moest hij naar school de volgende dag, het blauwe oog verhaal dat ze op school gezien haden enz,enz. ik neem dan aan dat hij een lesuur had. het is verder maar een eikpunt . van wie heeft hem na de nacht het eerst gezien in real lifequote:
als er een plaats is waar al begonnen is met zoiets , sluit ik me graag aan, maar volgens mij is dat juist het probleem overal staat wel wat. verder denk ik ook niet dat een forum de logische vorm is daar iedereen wat tussendoor bij kan zetten, wordt het WEER onvolgbaar. dus roep maar waar we een goede stuctuur kunnen opzetten. en linken aan een forum item. verder we houden het lekker nederlands is ons probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef THEFXR het volgende:
kan dit niet verder in een van de andere 100 topics?
verklaring van Joran, laatste alinea.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
Dan beginnen we dus op het moment dat Joran, Deepak en Satish met Natalee zijn weggereden van de cafe-discotheek.
De vraag is dus waar zijn ze naartoe gereden.
Verhaal in de media is geloof ik dat ze naar het huis van Joran zijn gereden, niet zijn uitgestapt, en daarna naar het strand zijn gereden.
Klopt dit? Weten we dit zeker?
Graag bronnen hierover die dit aantonen
Ik heb gelezen dat een van de twee vrienden van Joran dit aan de politie heeft verteld destijds.quote:Verhaal in de media is geloof ik dat ze naar het huis van Joran zijn gereden, niet zijn uitgestapt, en daarna naar het strand zijn gereden.
Het was dus Joran zelf die die verklaard heeft.quote:Ik heb gelezen dat een van de twee vrienden van Joran dit aan de politie heeft verteld destijds.
De verklaringen zijn in de hoofdstukken (Nathalee Holloway in de rebound te vinden).
Joran heeft dat verklaard maar Joran heeft wel meer verklaard, zo heeft hij ook geprobeerd de twee broers erbij te naaien met valse verklaringen. Dat onzin verhaal over bloed in de auto van een van de broers komt ook bij joran vandaan en is gelogen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:16 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat een van de twee vrienden van Joran dit aan de politie heeft verteld destijds.
De verklaringen zijn in de hoofdstukken (Nathalee Holloway in de rebound te vinden).
Naar het huis van Joran rijden en niet uitstappen? Waarom rijden ze dan naar het huis van Joran?
Misschien hebben ze dat gezegd omdat ze inderdaad naar het huis van Joran zijn gegaan en bang waren dat getuigen later zouden verklaren de auto bij het huis van Joran te hebben gezien.
Ik rijd nooit langs mijn huis zonder uit te stappen. Als ik iets moet ophalen stapt er altijd wel iemand eventjes uit. Zal wel aan mij liggen hoor!
Misschien om Natalee uit te laten stappen/ bij paps af te leveren?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:16 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat een van de twee vrienden van Joran dit aan de politie heeft verteld destijds.
Naar het huis van Joran rijden en niet uitstappen? Waarom rijden ze dan naar het huis van Joran?
Misschien hebben ze dat gezegd omdat ze inderdaad naar het huis van Joran zijn gegaan en bang waren dat getuigen later zouden verklaren de auto bij het huis van Joran te hebben gezien.
Ik rijd nooit langs mijn huis zonder uit te stappen. Als ik iets moet ophalen stapt er altijd wel iemand eventjes uit. Zal wel aan mij liggen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |