quote:Oeps sorry
Op donderdag 09 mei 2002 19:35 schreef blieblie het volgende:[..]
als je wat waarop zet??
quote:is een muziekzender net als tmf/mtv/viva/vivaplus/'zik
Op donderdag 09 mei 2002 19:49 schreef blieblie het volgende:
Ah, nope ken ik niet (die hele zender overigens niet).
en is er iemand met een tracklist van Thomas Shumacher @ Mayday 2002?
quote:het heet dus ook gewoon hand in hand van Dune...
Op donderdag 09 mei 2002 19:23 schreef blieblie het volgende:
dat nummer Hands (gaat als volgende: let's go hands in hands........... ) beetje happy hardcore in de Scooter/ Mark Oh tijd, is die van Dune??Want ik kan em niet vinden
quote:Ik zal de vraag eens wat algemener stellen, waar kan je playlists van livesets vinden op internet?
Op donderdag 09 mei 2002 20:21 schreef Trance4Ever het volgende:
wat zijn de 1ste en 2 laaste nummers van Dave Seaman @ Qontact Eindhoven?en is er iemand met een tracklist van Thomas Shumacher @ Mayday 2002?
ik zoek de dj en titel van een tranceliedje, in de clip van het liedje komen allemaal mensen voor met gele ogen, weet iemand welk liedje dat is??
mzzls
quote:Volgens mij bedoel je Punk van Ferry Korsten of hoe heet-ie.... lekker donker nummer.
Op vrijdag 10 mei 2002 14:31 schreef Poogie het volgende:
Heey mensuh!!ik zoek de dj en titel van een tranceliedje, in de clip van het liedje komen allemaal mensen voor met gele ogen, weet iemand welk liedje dat is??
mzzls
quote:thnx man, dat is ie jah....
Op vrijdag 10 mei 2002 14:40 schreef ranja het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je Punk van Ferry Korsten of hoe heet-ie.... lekker donker nummer.
quote:dance-paradise.org
Op vrijdag 10 mei 2002 13:57 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik zal de vraag eens wat algemener stellen, waar kan je playlists van livesets vinden op internet?
maar die 2 sets hebben ze daar niet
quote:Gigi d'Agostino - Un Deux Trois
Op donderdag 09 mei 2002 19:35 schreef blieblie het volgende:[..]
als je wat waarop zet??
quote:Heb daar net gekeken en ze hebben de playlist wel van de mix waaruit ik een nummer wil hebben wel. MAAAR hij is niet compleet en ze weten dus ook niet hoe het heet
Op vrijdag 10 mei 2002 15:59 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
dance-paradise.org
maar die 2 sets hebben ze daar niet
Maar er zit een stemmetje in zo van:
" Dreamer i know you always wanne be a dreamer " tenminste zoiets is het, jullie kennen het vast wel .. :S
Thx alvast.
[edit]
Volgensmij is de originele van supertramp /edit]
[Dit bericht is gewijzigd door HellaHard-OG op 10-05-2002 21:12]
quote:Ik weet niet welke remix je bedoelt, maar op een oude dubbel cd van ravers revolution (mijn god, dat is lang geleden) staat er een van Semzer Sounds, titel is gewoon dreamer.
Op vrijdag 10 mei 2002 21:11 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik zoek de Remix versie van uhm... tja ik ken de originele plaat niet eensMaar er zit een stemmetje in zo van:
" Dreamer i know you always wanne be a dreamer " tenminste zoiets is het, jullie kennen het vast wel .. :S
Thx alvast.
[edit]
Volgensmij is de originele van supertramp /edit]
quote:Als dat vet hard stampen is jah
Op vrijdag 10 mei 2002 21:17 schreef Placemad het volgende:[..]
Ik weet niet welke remix je bedoelt, maar op een oude dubbel cd van ravers revolution (mijn god, dat is lang geleden) staat er een van Semzer Sounds, titel is gewoon dreamer.
quote:Ik luister net, maar dat is hem niet
Op vrijdag 10 mei 2002 21:30 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Als dat vet hard stampen is jah
quote:Stranglers
Op zaterdag 11 mei 2002 19:11 schreef madcap het volgende:
zit ik net Arrow te luisteren en komt dat nummer "what ever happend to the heroes" voor bij...
wie is ook al weer de uitvoerende
Iemand![]()
quote:K*T dat had ik moeten weten
Op zaterdag 11 mei 2002 19:15 schreef ranja het volgende:[..]
Stranglers
THX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |