Misschien hebben jullie laatst het interview met dhr. Pim Fortuyn op tv gezien in de 'TV Show' van Ivo Nieh. (in Italië).
op de achtergrond speelde er tussendoor een nummer van Andre Bocelli.
Zou iemand mij kunnen vertellen welk nummer dit is, zodat ik het kan opzoeken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,
bedankt..
quote:Indeep
Op zondag 05 mei 2002 15:26 schreef micko het volgende:
Weet iemand de orginele uitvoerende artiest (tenminste de eerste die ik ken, jaren 80) van Last night a DJ saved my life?
4 dames op het strand (de zangeressen) op de achtergrond een aantal jongens op een paard die een polo-achtig spel spelen.
Het nummer is een cover en ik wil graag de titel weten.
Er kwam een zin in voor: all the promises we make, from the ....mmmmmmmmm... when all I want is you
quote:Is dat niet 'All I want is you' van U2? Het orgineel dan?
Op maandag 06 mei 2002 17:14 schreef cptmarco het volgende:
ik zag gisteren een clip voorbij komen:4 dames op het strand (de zangeressen) op de achtergrond een aantal jongens op een paard die een polo-achtig spel spelen.
Het nummer is een cover en ik wil graag de titel weten.
Er kwam een zin in voor: all the promises we make, from the ....mmmmmmmmm... when all I want is you
quote:Cover U2 "All I Want is You"
Op maandag 06 mei 2002 17:14 schreef cptmarco het volgende:
Het nummer is een cover en ik wil graag de titel weten.Er kwam een zin in voor: all the promises we make, from the ....mmmmmmmmm... when all I want is you
quote:Die nummers worden toch voor de reclame geschreven.
Op zondag 05 mei 2002 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
NOu zoek ik nog steeds het muziekje uit de coca cola-reclame
Was die al gevonden?
quote:thanks!!!!
Op maandag 06 mei 2002 17:18 schreef ranja het volgende:[..]
Is dat niet 'All I want is you' van U2? Het orgineel dan?
Ze hebben ook maar 1 gehad in zover ik weet.
Een jongen en een meisje dat meidje had blond haar en die jongen zag er homo achtig uit zo was het in die clip.
die jongen zong dan lalalala en dan in een ritme ken ik moeilijk hier voordoen.
En in de clip lag de ene volgens mij op een operatie kamer een keer en ze waren ook nog een keer samen buiten en dan kwam er bloed uit het ene oor.
alvast bedankt
quote:Soms, maar zeker niet altijd.
Op maandag 06 mei 2002 17:44 schreef D.Rose het volgende:[..]
Die nummers worden toch voor de reclame geschreven.
2. Vanmorgen bij de arbeidsvitaminen. Nummer met een soort van Dido-stem. Daar tussendoor hoor je allemaal commentaar over de moord op John F. Kennedy.
quote:Mogelijk was het Soulvation met Ronald Molendijk? Die spelen dance met instrumenten erbij. Hit: I just can't stop (van ongeveer een jaar geleden).
Op dinsdag 07 mei 2002 13:00 schreef muis01 het volgende:
Ik zag een tijd geleden op tv een nederlandse DJ die een dance/trance beat draaide samen met iemand die op een saxofoon speelde. Volgens mij was het Eric E maar weet niet zeker.
Het was volgens mij van een of ander live optreden.
Enig idee hoe dit heette?
Het klonk iig wel relaxed
Project 2000 is ook mogelijk. Dat zit in hetzelfde straatje. (o.a. van It's about time, ook van ongeveer een jaar geleden)
quote:Was dat van Barclay Dance Blend?
Op dinsdag 07 mei 2002 13:00 schreef muis01 het volgende:
Ik zag een tijd geleden op tv een nederlandse DJ die een dance/trance beat draaide samen met iemand die op een saxofoon speelde. Volgens mij was het Eric E maar weet niet zeker.
Het was volgens mij van een of ander live optreden.
Enig idee hoe dit heette?
Het klonk iig wel relaxed
quote:What the world needs now is love sweet love van Tom Clay. Blijft de hele tijd door mijn hoofd spoken.
Op dinsdag 07 mei 2002 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
2. Vanmorgen bij de arbeidsvitaminen. Nummer met een soort van Dido-stem. Daar tussendoor hoor je allemaal commentaar over de moord op John F. Kennedy.
quote:Honey ride this-Clubrobbers (?)
Op dinsdag 07 mei 2002 15:48 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe heet dat ene trance nummer wat een beetje lijkt op Hani - Baby Wants To Ride, maar dan iets meer BASS erin, het is een iets ander refrein
quote:Soundlovers - Runaway
Op maandag 06 mei 2002 18:10 schreef Riann het volgende:
Het liedje wat ik zoek is al een aantal jaren oud.Ze hebben ook maar 1 gehad in zover ik weet.
Een jongen en een meisje dat meidje had blond haar en die jongen zag er homo achtig uit zo was het in die clip.
die jongen zong dan lalalala en dan in een ritme ken ik moeilijk hier voordoen.
En in de clip lag de ene volgens mij op een operatie kamer een keer en ze waren ook nog een keer samen buiten en dan kwam er bloed uit het ene oor.
alvast bedankt
quote:Kayleigh is van Marillion. Heb je een regeltje van hoe het klonk? Want ik heb het vast wel gehoord.
Op dinsdag 07 mei 2002 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 nummers
1. Gister bij Isabelle. Een beetje dramatisch (past bij de tijd) nummer. Klonk een beetje radiohead achtig. Het kwam ná Kayleigh (zanger daarvan weet ik niet). Weinig aanwijzingen maar weet iemand wat ik bedoel?
quote:Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken
Op dinsdag 07 mei 2002 17:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kayleigh is van Marillion. Heb je een regeltje van hoe het klonk? Want ik heb het vast wel gehoord.
quote:radio 3 heeft de playlists toch online staan???
Op dinsdag 07 mei 2002 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken
quote:Kansas - Dust in the wind
Op dinsdag 07 mei 2002 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |