Ik vind het wel meevallen. Het is allemaal meer een eenheid en het ziet er 'soepeler' uit dan de normale Android. Maar ze laten vooral multimedia zien. Ben benieuwd hoe de menu's zijn enzo. Hier zie je meer:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"This demo is conceptual"
En ik vind het niks. Het is alleen maar blauw wat je ziet en allemaal heel flashy.
Oh ja, dat is die met die homoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Het is allemaal meer een eenheid en het ziet er 'soepeler' uit dan de normale Android. Maar ze laten vooral multimedia zien. Ben benieuwd hoe de menu's zijn enzo. Hier zie je meer:
Dat Messaging en Contacts vind ik wel vet. Die toetsenbord niet.
Prima dus. Updates zullen er sowieso wel komen. Bovendien is het gratis en hoef je het niet te gebruikenquote:Op zondag 1 november 2009 10:45 schreef DennisMoore het volgende:
Google Navigator for Android Review: Good For Free But Far From Perfect
Haha had t niet eens gelezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die met die homo![]()
Toetsenbordje vind ik ook niks idd.
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat Youtube steeds de filmpjes opent in normale kwaliteit. Ik moet elke keer via het menu aangeven dat ik hoge kwaliteit wil. Waarom kan dat niet automatisch
Zou eerder andersom verwachten.quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Haha had t niet eens gelezen
[..]
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.
Zondequote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.
weet niet hoe SE is met updates, draait op 1.6 en hoop dan wel op een update naar 2.0quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier filmpjes van de X10. De software is nog niet af, dat is duidelijk te zien:
http://www.engadget.com/2(...)nced-we-go-hands-on/
Hij komt ook pas Q1 2010 uit... Dat zou wel eens dé grote misstap kunnen zijn voor SE. Het lijkt me ook een lastig te updaten skin, dus 2.0 zal nog wel eventjes wachten zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
weet niet hoe SE is met updates, draait op 1.6 en hoop dan wel op een update naar 2.0
Java.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben... Cyrket ligt er bij mij uit nu, bij anderen ook?
Heb hem alleen nog niet kunnen vinden. In wat voor een taal moet je programmeren als je een applicatie wilt maken eigenlijk? (Niet dat ik denk dat ik daar heel snel tijd voor zal hebben hoor).
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben...
Hmmm, hoewel ik niet verwacht dat ik er op korte termijn iets mee kan wil ik toch even gaan praten met een vriend van me. Dus vertel ik nog even niet wat (sorry), aangezien het voor de zakelijke markt wel een leuke app zou kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |