Iets als Nav4All of CoPilot schijnt goed te zijn. Maar met wat geduld heb je Google Maps Navigation, gratisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef Hardrebel het volgende:
Wat is een goede navigatie? Ik kan echt geen goede vinden .
CoPilot geprobeerd en werkte goed. Heb nu nDrive erop.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef Hardrebel het volgende:
Sygic heb ik wel wat goede dingen over gehoord (iig over de symbian versie).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef Hardrebel het volgende:
Waar kom je daar aan? En werkt dat wel goed?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Iets als Nav4All of CoPilot schijnt goed te zijn. Maar met wat geduld heb je Google Maps Navigation, gratis
Copilot gebruik ik zelf en werkt briljant. 70 euro voor de complete europa kaarten en geweldige support.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Iets als Nav4All of CoPilot schijnt goed te zijn. Maar met wat geduld heb je Google Maps Navigation, gratis
Dat zou inderdaad een groot minpunt zijn. Maar het lijkt me een logische stap van Google om je de benodigde map te laten downloaden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Copilot gebruik ik zelf en werkt briljant. 70 euro voor de complete europa kaarten en geweldige support.
Google maps kan dan wel gratis worden, maar ik vrees de kosten voor data roaming in het buitenland als je kaarten niet kunt preloaden.
Ik denk dat je rustig die kant op kan gaan denken. Denk dat daar dan wel een bedrag aan vast zitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een groot minpunt zijn. Maar het lijkt me een logische stap van Google om je de benodigde map te laten downloaden.
Leuk, maar als dat bedrag weer snel richting de prijs van Copilot gaat zie ik geen reden voor mezelf om over te stappen en ik denk dat dat voor veel mensen geldt die nu reeds betaalde navigatie hebben voor hun Android toestel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik denk dat je rustig die kant op kan gaan denken. Denk dat daar dan wel een bedrag aan vast zit.
Droid is een Google Experience telefoon, dus jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef BluesRebel het volgende:
Gaat voor iedereen Eclair er zo uitzien of is dit een speciale look voor Motorola/Droid?
Ik vind het wel mooi. Als je de telefoon omdraait reageert ie sneller (wordt niet eerst donkerder) en als je de zoek-widget gebruikt komt de Browser heel mooi op je scherm ipv van rechts erop te springen.
Die SE zie ik ook wel zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:05 schreef BluesRebel het volgende:
Sony Ericsson Rachael
Bekijk deze YouTube-video
Acer liquid vanaf December in Nederland te verkijgen
http://www.androidworld.n(...)erland-te-verkijgen/
Eclair op een G1
Ja ik zie t nu ook op die G1. Mooi zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Droid is een Google Experience telefoon, dus ja
Ze zijn daar wel leuk bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Oh ja, deze er nog even bijAndroid in Halloween sfeer:
[ afbeelding ]
Toch zou dat een behoorlijke stap voorwaarts vereisen met betrekking tot internationale tarifering. Nu ga je echt niet heel blij worden van een rekening na een vakantie in België en Frankrijk bijvoorbeeld als je zoveel dataverkeer zou hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:39 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat Maps downloadbaar worden, dat zou helemaal tegen Google's online cloud gedachte zijn. Misschien alleen met een flinke 'cache', of vergelijkbaar met wat Gears doet, offline beschikbaar maken met beperkte mogelijkheden.
Daarom is denk ik een voorwaarde dat mobiel internet echt goed, snel en goedkoop wordt, landelijk dekkend, geen bijzondere roamingtarieven etc. 'k Weet niet hoe snel jullie bijvoorbeeld met je toestel door Streetview kunnen klikken, maar op m'n Hero is dat nog veel te traag.
Daarbij komt ook nog dat het scherm van m'n telefoon eigenlijk te klein is om op 't dashboard te plaatsen, en vooral ook te slecht leesbaar als er even een zonnetje schijnt.
Dé grote toepassing hiervan zal zijn om het in te bouwen in de auto zelf. Een beetje vergelijkbaar met in dit filmpje:
Alleen de achterkant? Dan moet t makkelijk zijn als je t ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef TC_Artemis het volgende:
Kan ik de behuizing van m'n magic laten vervangen ofzo? heb m op straat laten vallen en hij is nu echt lelijk
"This demo is conceptual"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |