Ik vind het wel meevallen. Het is allemaal meer een eenheid en het ziet er 'soepeler' uit dan de normale Android. Maar ze laten vooral multimedia zien. Ben benieuwd hoe de menu's zijn enzo. Hier zie je meer:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"This demo is conceptual"
En ik vind het niks. Het is alleen maar blauw wat je ziet en allemaal heel flashy.
Oh ja, dat is die met die homoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Het is allemaal meer een eenheid en het ziet er 'soepeler' uit dan de normale Android. Maar ze laten vooral multimedia zien. Ben benieuwd hoe de menu's zijn enzo. Hier zie je meer:
Dat Messaging en Contacts vind ik wel vet. Die toetsenbord niet.
Prima dus. Updates zullen er sowieso wel komen. Bovendien is het gratis en hoef je het niet te gebruikenquote:Op zondag 1 november 2009 10:45 schreef DennisMoore het volgende:
Google Navigator for Android Review: Good For Free But Far From Perfect
Haha had t niet eens gelezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die met die homo![]()
Toetsenbordje vind ik ook niks idd.
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat Youtube steeds de filmpjes opent in normale kwaliteit. Ik moet elke keer via het menu aangeven dat ik hoge kwaliteit wil. Waarom kan dat niet automatisch
Zou eerder andersom verwachten.quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Haha had t niet eens gelezen
[..]
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.
Zondequote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.
weet niet hoe SE is met updates, draait op 1.6 en hoop dan wel op een update naar 2.0quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier filmpjes van de X10. De software is nog niet af, dat is duidelijk te zien:
http://www.engadget.com/2(...)nced-we-go-hands-on/
Hij komt ook pas Q1 2010 uit... Dat zou wel eens dé grote misstap kunnen zijn voor SE. Het lijkt me ook een lastig te updaten skin, dus 2.0 zal nog wel eventjes wachten zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
weet niet hoe SE is met updates, draait op 1.6 en hoop dan wel op een update naar 2.0
Java.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben... Cyrket ligt er bij mij uit nu, bij anderen ook?
Heb hem alleen nog niet kunnen vinden. In wat voor een taal moet je programmeren als je een applicatie wilt maken eigenlijk? (Niet dat ik denk dat ik daar heel snel tijd voor zal hebben hoor).
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben...
Hmmm, hoewel ik niet verwacht dat ik er op korte termijn iets mee kan wil ik toch even gaan praten met een vriend van me. Dus vertel ik nog even niet wat (sorry), aangezien het voor de zakelijke markt wel een leuke app zou kunnen zijn.quote:
Ik vind m goed maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 03:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een nieuwe OP in elkaar gesleuteld die minder onderhoudsgevoelig is. Er hoeft vrijwel alleen maar bij een Android update wat veranderd te worden. In de praktijk is gebleken dat de huidige OP niet werkt en vaak snel oud is.
Ik heb de nieuwe OP aan de FOK! wiki pagina toegevoegd, boven de oude OP (deze staat er dus nog wel!). Hij is dus hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic
Laat even weten wat jullie er van vinden
- Mod staat voor modification. Lijkt me niet hetzelfde als moderator.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind m goed maar
-Moet modder niet moderator zijn?
-HTC twitter zou ook nog handig zijn.
Alle telefoons die uit zijn en die worden verwacht zou ook leuk zijn. Even een lijstje:
Uit: -T-Mobile G1
-HTC Magic
-HTC Hero
-Samsung Galaxy
-HTC Tattoo (ook in NL?)
-T-Mobile Pulse (ook in NL?)
-Motorola Droid (ook in NL?)
Binnenkort:
Sony Ericsson (Xperia?) X10
(Alleen telefoons toevoegen die fabrikanten echt hebben aangekondigd lijkt mij, alle geruchten zijn niet bij te houden)
Ben ik één vergeten?
GSMarena.com links toevoegen?
Maar goede OP
Okquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
- Mod staat voor modification. Lijkt me niet hetzelfde als moderator.
Nee maar ze komen vaak met mededelingen over hun producten en ik dacht eraan omdat de meeste telefoons van hun zijn.quote:- HTC Twitter heeft naar mijn ervaring niet veel bijzonders te melden over Android.
Klopt. Daarom zette ik er ook bij dat we alleen de al uitgekomen telefoons erbij moeten zetten en die de bedrijven zelf officieel hebben aangekondigd. En denk dat dit jaar nog maar 2 bij komen ofzo. LG en Moto. Dus t valt mee. Gewoon de geruchten negeren hoe goed ze ook zijn.quote:- Het probleem met zo'n lijst van telefoons is dat deze om de haverklap verandert. Daarom heb ik ze er niet bij gezet. Dat was ook een beetje het punt van de nieuwe OP
Chinese-klonen draaien niet op android maar op Java wat er uitziet als android.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Als je alle phones erin wil hebben wordt het echt een bende ja, er komen er steeds meer en dan reken je vage Chinese klonen niet eens mee.
Bullshit, gewoon 100% android phones, niet blaten op basis van aannamesquote:Op donderdag 5 november 2009 11:15 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Chinese-klonen draaien niet op android maar op Java wat er uitziet als android.
T-Mobile Pulse is toch allang uit in Nederland?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind m goed maar
-Moet modder niet moderator zijn?
-HTC twitter zou ook nog handig zijn.
Alle telefoons die uit zijn en die worden verwacht zou ook leuk zijn. Even een lijstje:
Uit: -T-Mobile G1
-HTC Magic
-HTC Hero
-Samsung Galaxy
-HTC Tattoo (ook in NL?)
-T-Mobile Pulse (ook in NL?)
-Motorola Droid (ook in NL?)
Binnenkort:
Sony Ericsson (Xperia?) X10
(Alleen telefoons toevoegen die fabrikanten echt hebben aangekondigd lijkt mij, alle geruchten zijn niet bij te houden)
Ben ik één vergeten?
GSMarena.com links toevoegen?
Maar goede OP
Hetzelfde hier.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij blijft Cyrket blanco in meerdere browsers. Hebben anderen daar ook last van?
Lijkt me ook een geweldig dingquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef popolon het volgende:
Collega van me komt net binnen met de Droid van Motorola. Wat een fijn ding.
Ik vind juist dat vierkante prachtig, al die iphone looks word je knettergek van.
Ik ga m nu uitproberen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
1.0 versie van de Hyves app trouwens: http://ninabella.hyves.nl/blog/28411050/Hyves_voor_Android/sWzR/
Heb hem nog niet geprobeerd, maar las al dat sommige dingen nog steeds via de browser gaan
Ik zag gisteren ook de mobiele site weer eens en die werkt inderdaad erg primaquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef BluesRebel het volgende:
Ok, uitgeprobeerd. Hij is stukken beter dan de béta. Problemen:
-Als je bij je eigen profiel of in iemand anders z'n profiel op de knoppen tikt(bijv. krabbels, tikken) dan opent ie nog steeds de browser.
-Inbox werkt niet. Hij laadt dan de hele tijd en er staat 'no translation.' Misschien heb ik daar te veel berichten staan. Dan moet iemand anders even kijken.
-Hij is wat traag en gebruikt veel geheugen.
Maar de mobiele site is echt veeeel beter. Zeker nu die vernieuwd is.
DIe melding krijg ik al via email binnen, dus die zie ik al op mn telefoon. Heb de officiële app laatst ook geinstalleerd, maar nog niet echt gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook de mobiele site weer eens en die werkt inderdaad erg primaDe native app zal toegevoegde waarde hebben als er meldingen komen bij nieuwe krabbels e.d.
Ik krijg er ook wel een email van, maar als ik vanuit de email naar de Hyves site ga kom ik niet op de mobiele versie. En anders moet ik weer helemaal naar Hyves surfen om die krabbel te checken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
DIe melding krijg ik al via email binnen, dus die zie ik al op mn telefoon. Heb de officiële app laatst ook geinstalleerd, maar nog niet echt gebruik van gemaakt.
Gewoon de mobiele site aan je favorieten toevoegen. Gaat lekker snel. (Of een shortcut op je homescreen plaatsen wat dan praktisch hetzelfde is als de appquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik krijg er ook wel een email van, maar als ik vanuit de email naar de Hyves site ga kom ik niet op de mobiele versie. En anders moet ik weer helemaal naar Hyves surfen om die krabbel te checken.
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Heb eindelijk mijn phone weer terug..moet helaas wel alle apps opnieuw installeren..kan alleen ebuddy niet vinden...Ben ik nou gek of wat?
eBuddy staat bij mij gewoon in de Marketquote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Heb eindelijk mijn phone weer terug..moet helaas wel alle apps opnieuw installeren..kan alleen ebuddy niet vinden...Ben ik nou gek of wat?
Bij mij eerder dus ook, maar nu niet meer. Had ook een app die gewoon "weer" heette..Nederlandstalig..die kan ik ook niet meer vinden..quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
eBuddy staat bij mij gewoon in de Market
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |