abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74264514
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

"This demo is conceptual"

En ik vind het niks. Het is alleen maar blauw wat je ziet en allemaal heel flashy.
Ik vind het wel meevallen. Het is allemaal meer een eenheid en het ziet er 'soepeler' uit dan de normale Android. Maar ze laten vooral multimedia zien. Ben benieuwd hoe de menu's zijn enzo. Hier zie je meer:

Dat Messaging en Contacts vind ik wel vet. Die toetsenbord niet.
pi_74265895
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Het is allemaal meer een eenheid en het ziet er 'soepeler' uit dan de normale Android. Maar ze laten vooral multimedia zien. Ben benieuwd hoe de menu's zijn enzo. Hier zie je meer:

Dat Messaging en Contacts vind ik wel vet. Die toetsenbord niet.
Oh ja, dat is die met die homo
Toetsenbordje vind ik ook niks idd.
pi_74271659
quote:
Prima dus. Updates zullen er sowieso wel komen. Bovendien is het gratis en hoef je het niet te gebruiken
pi_74277181
Jammer dat Youtube steeds de filmpjes opent in normale kwaliteit. Ik moet elke keer via het menu aangeven dat ik hoge kwaliteit wil. Waarom kan dat niet automatisch
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74279949
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Oh ja, dat is die met die homo
Toetsenbordje vind ik ook niks idd.
Haha had t niet eens gelezen
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat Youtube steeds de filmpjes opent in normale kwaliteit. Ik moet elke keer via het menu aangeven dat ik hoge kwaliteit wil. Waarom kan dat niet automatisch
Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.
pi_74282982
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Haha had t niet eens gelezen
[..]

Volgens mij doet ie hoge kwaliteit automatisch op WiFi en normale kwaliteit automatisch op netwerkverbinding.
Zou eerder andersom verwachten.
pi_74283255
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Zou eerder andersom verwachten.
Uhm, waarom?
pi_74284929
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:
Zonde
pi_74296773
Rachel is wel een beauty
pi_74306392

Ik zou 'm best even willen uitproberen!
  maandag 2 november 2009 @ 09:30:19 #62
10710 gday
propria cures
pi_74306739
Dat draaien van die homescreens is net Beryl/Compiz. Ik kan je dus alvast vertellen dat als het nieuwe er vanaf is en als de traagheid je gaat irriteren, je dat niet meer wilt.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_74313829
Motorola MILESTONE (Droid) krijgt pinch zoom?
http://gizmodo.com/539499(...)-multi+touch-support
pi_74335400

Dat op die linker en rechter homescreen is erg leuk gedaan.
Mooi toestel ook.
pi_74338769
Ik heb een nieuwe OP in elkaar gesleuteld die minder onderhoudsgevoelig is. Er hoeft vrijwel alleen maar bij een Android update wat veranderd te worden. In de praktijk is gebleken dat de huidige OP niet werkt en vaak snel oud is.

Ik heb de nieuwe OP aan de FOK! wiki pagina toegevoegd, boven de oude OP (deze staat er dus nog wel!). Hij is dus hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic

Laat even weten wat jullie er van vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door elfzesendertig op 03-11-2009 03:25:06 ]
pi_74345144
Sony Ericsson Xperia X10 aangekondigd:
http://www.androidplanet.(...)ndroid-aangekondigd/

Dit is dé Android telefoon.
pi_74345588
Hier filmpjes van de X10. De software is nog niet af, dat is duidelijk te zien:
http://www.engadget.com/2(...)nced-we-go-hands-on/
pi_74346004
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier filmpjes van de X10. De software is nog niet af, dat is duidelijk te zien:
http://www.engadget.com/2(...)nced-we-go-hands-on/
weet niet hoe SE is met updates, draait op 1.6 en hoop dan wel op een update naar 2.0
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74346050
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:42 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

weet niet hoe SE is met updates, draait op 1.6 en hoop dan wel op een update naar 2.0
Hij komt ook pas Q1 2010 uit... Dat zou wel eens dé grote misstap kunnen zijn voor SE. Het lijkt me ook een lastig te updaten skin, dus 2.0 zal nog wel eventjes wachten zijn.

Ik wil dan ook even terugkomen op mijn mening over 'dé telefoon'. De Rachael UI zou wel eens een grote dooddoener kunnen zijn voor SE. Nu gebouwd op 1.6, waarschijnlijk ook uitgebracht op 1.6, terwijl dan misschien 2.1 al uit is. Leuk, een 1GHz processor, maar met zo'n zware UI zie je daar denk ik weinig van terug, laat staan van de grote 1500mAh batterij.

[ Bericht 20% gewijzigd door elfzesendertig op 03-11-2009 12:48:33 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:45:38 #70
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74363006
Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben... Cyrket ligt er bij mij uit nu, bij anderen ook?
Heb hem alleen nog niet kunnen vinden. In wat voor een taal moet je programmeren als je een applicatie wilt maken eigenlijk? (Niet dat ik denk dat ik daar heel snel tijd voor zal hebben hoor).
Life is what you make it.
pi_74363201
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben... Cyrket ligt er bij mij uit nu, bij anderen ook?
Heb hem alleen nog niet kunnen vinden. In wat voor een taal moet je programmeren als je een applicatie wilt maken eigenlijk? (Niet dat ik denk dat ik daar heel snel tijd voor zal hebben hoor).
Java.
pi_74363986
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:

Ik bedacht trouwens vandaag een applicatie die ik heel erg graag zou willen hebben...
Wat dan?
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:15:17 #73
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74364121
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat dan?
Hmmm, hoewel ik niet verwacht dat ik er op korte termijn iets mee kan wil ik toch even gaan praten met een vriend van me. Dus vertel ik nog even niet wat (sorry), aangezien het voor de zakelijke markt wel een leuke app zou kunnen zijn.
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:15:28 #74
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74364125
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Java.
Dank
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 21:17:03 #75
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_74364191
tvp
pi_74370176
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 03:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een nieuwe OP in elkaar gesleuteld die minder onderhoudsgevoelig is. Er hoeft vrijwel alleen maar bij een Android update wat veranderd te worden. In de praktijk is gebleken dat de huidige OP niet werkt en vaak snel oud is.

Ik heb de nieuwe OP aan de FOK! wiki pagina toegevoegd, boven de oude OP (deze staat er dus nog wel!). Hij is dus hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic

Laat even weten wat jullie er van vinden
Ik vind m goed maar
-Moet modder niet moderator zijn?
-HTC twitter zou ook nog handig zijn.

Alle telefoons die uit zijn en die worden verwacht zou ook leuk zijn. Even een lijstje:
Uit: -T-Mobile G1
-HTC Magic
-HTC Hero
-Samsung Galaxy
-HTC Tattoo (ook in NL?)
-T-Mobile Pulse (ook in NL?)
-Motorola Droid (ook in NL?)

Binnenkort:
Sony Ericsson (Xperia?) X10
(Alleen telefoons toevoegen die fabrikanten echt hebben aangekondigd lijkt mij, alle geruchten zijn niet bij te houden)

Ben ik één vergeten?
GSMarena.com links toevoegen?

Maar goede OP
pi_74370562
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik vind m goed maar

Alle telefoons die uit zijn en die worden verwacht zou ook leuk zijn. Even een lijstje:
-HTC Magic
-HTC Hero
-Samsung Galaxy
-HTC Tattoo (ook in NL?)

Binnenkort:
(Alleen telefoons toevoegen die fabrikanten echt hebben aangekondigd lijkt mij, alle geruchten zijn niet bij te houden)

Ben ik één vergeten?

Maar goede OP
- Mod staat voor modification. Lijkt me niet hetzelfde als moderator.
- HTC Twitter heeft naar mijn ervaring niet veel bijzonders te melden over Android.
- Het probleem met zo'n lijst van telefoons is dat deze om de haverklap verandert. Daarom heb ik ze er niet bij gezet. Dat was ook een beetje het punt van de nieuwe OP
pi_74371535
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

- Mod staat voor modification. Lijkt me niet hetzelfde als moderator.
Ok
quote:
- HTC Twitter heeft naar mijn ervaring niet veel bijzonders te melden over Android.
Nee maar ze komen vaak met mededelingen over hun producten en ik dacht eraan omdat de meeste telefoons van hun zijn.
quote:
- Het probleem met zo'n lijst van telefoons is dat deze om de haverklap verandert. Daarom heb ik ze er niet bij gezet. Dat was ook een beetje het punt van de nieuwe OP
Klopt. Daarom zette ik er ook bij dat we alleen de al uitgekomen telefoons erbij moeten zetten en die de bedrijven zelf officieel hebben aangekondigd. En denk dat dit jaar nog maar 2 bij komen ofzo. LG en Moto. Dus t valt mee. Gewoon de geruchten negeren hoe goed ze ook zijn.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:23:40 #79
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74410335
Wat mij betreft hoeft ook niet die waslijst van telefoons er bij. Die OP scroll ik nu al 9 van de 10 keer ongelezen door...

Heeft iedereen problemen met Cyrket?
Bij mij is hij blanco in meerdere browsers.
pi_74411083
Als je alle phones erin wil hebben wordt het echt een bende ja, er komen er steeds meer en dan reken je vage Chinese klonen niet eens mee .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_74413090
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Als je alle phones erin wil hebben wordt het echt een bende ja, er komen er steeds meer en dan reken je vage Chinese klonen niet eens mee .
Chinese-klonen draaien niet op android maar op Java wat er uitziet als android.
pi_74413168
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:15 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Chinese-klonen draaien niet op android maar op Java wat er uitziet als android.
Bullshit, gewoon 100% android phones, niet blaten op basis van aannames . Er zijn sites zat bezig met het porten van 1.6 naar die toestellen die nu 1.5 hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 5 november 2009 @ 19:22:35 #83
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74429965
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik vind m goed maar

-HTC Magic
-HTC Hero
-Samsung Galaxy
-HTC Tattoo (ook in NL?)

Binnenkort:

Ben ik één vergeten?

Maar goede OP
T-Mobile Pulse is toch allang uit in Nederland?

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=6888
2000 light years from home
  donderdag 5 november 2009 @ 20:37:08 #84
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74432661
Bij mij blijft Cyrket blanco in meerdere browsers. Hebben anderen daar ook last van?
pi_74437467
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij blijft Cyrket blanco in meerdere browsers. Hebben anderen daar ook last van?
Hetzelfde hier.
pi_74437677
1.0 versie van de Hyves app trouwens: http://ninabella.hyves.nl/blog/28411050/Hyves_voor_Android/sWzR/
Heb hem nog niet geprobeerd, maar las al dat sommige dingen nog steeds via de browser gaan
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:03:45 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_74457201
Collega van me komt net binnen met de Droid van Motorola. Wat een fijn ding.

Ik vind juist dat vierkante prachtig, al die iphone looks word je knettergek van.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_74459410
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef popolon het volgende:
Collega van me komt net binnen met de Droid van Motorola. Wat een fijn ding.

Ik vind juist dat vierkante prachtig, al die iphone looks word je knettergek van.
Lijkt me ook een geweldig ding
pi_74462030
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef elfzesendertig het volgende:
1.0 versie van de Hyves app trouwens: http://ninabella.hyves.nl/blog/28411050/Hyves_voor_Android/sWzR/
Heb hem nog niet geprobeerd, maar las al dat sommige dingen nog steeds via de browser gaan
Ik ga m nu uitproberen.
pi_74462810
Ok, uitgeprobeerd. Hij is stukken beter dan de béta. Problemen:
-Als je bij je eigen profiel of in iemand anders z'n profiel op de knoppen tikt(bijv. krabbels, tikken) dan opent ie nog steeds de browser.
-Inbox werkt niet. Hij laadt dan de hele tijd en er staat 'no translation.' Misschien heb ik daar te veel berichten staan. Dan moet iemand anders even kijken.
-Hij is wat traag en gebruikt veel geheugen.

Maar de mobiele site is echt veeeel beter. Zeker nu die vernieuwd is.
pi_74463019
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef BluesRebel het volgende:
Ok, uitgeprobeerd. Hij is stukken beter dan de béta. Problemen:
-Als je bij je eigen profiel of in iemand anders z'n profiel op de knoppen tikt(bijv. krabbels, tikken) dan opent ie nog steeds de browser.
-Inbox werkt niet. Hij laadt dan de hele tijd en er staat 'no translation.' Misschien heb ik daar te veel berichten staan. Dan moet iemand anders even kijken.
-Hij is wat traag en gebruikt veel geheugen.

Maar de mobiele site is echt veeeel beter. Zeker nu die vernieuwd is.
Ik zag gisteren ook de mobiele site weer eens en die werkt inderdaad erg prima De native app zal toegevoegde waarde hebben als er meldingen komen bij nieuwe krabbels e.d.
  vrijdag 6 november 2009 @ 21:33:14 #92
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_74468144
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik zag gisteren ook de mobiele site weer eens en die werkt inderdaad erg prima De native app zal toegevoegde waarde hebben als er meldingen komen bij nieuwe krabbels e.d.
DIe melding krijg ik al via email binnen, dus die zie ik al op mn telefoon. Heb de officiële app laatst ook geinstalleerd, maar nog niet echt gebruik van gemaakt.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_74468245
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Devolution het volgende:

[..]

DIe melding krijg ik al via email binnen, dus die zie ik al op mn telefoon. Heb de officiële app laatst ook geinstalleerd, maar nog niet echt gebruik van gemaakt.
Ik krijg er ook wel een email van, maar als ik vanuit de email naar de Hyves site ga kom ik niet op de mobiele versie. En anders moet ik weer helemaal naar Hyves surfen om die krabbel te checken.
pi_74480393
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik krijg er ook wel een email van, maar als ik vanuit de email naar de Hyves site ga kom ik niet op de mobiele versie. En anders moet ik weer helemaal naar Hyves surfen om die krabbel te checken.
Gewoon de mobiele site aan je favorieten toevoegen. Gaat lekker snel. (Of een shortcut op je homescreen plaatsen wat dan praktisch hetzelfde is als de app )
pi_74524834
Heb eindelijk mijn phone weer terug..moet helaas wel alle apps opnieuw installeren..kan alleen ebuddy niet vinden...Ben ik nou gek of wat?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74525514
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Heb eindelijk mijn phone weer terug..moet helaas wel alle apps opnieuw installeren..kan alleen ebuddy niet vinden...Ben ik nou gek of wat?
Dat sowieso.
Maar over Ebuddy weet ik niets.
Het herinstalleren van apps gaat toch best snel na het installeren van een nieuwe ROM?
Hij had bij mij toen onthouden welke dingen er eerst geinstalleerd waren. Vond ik wel verrassend na het installeren van de oorspronkelijke ROM.
pi_74525891
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Tim86 het volgende:
eBuddy staat bij mij gewoon in de Market
pi_74526130
Ik kon wel wat sporen vinden nadat ik opnieuw alles handmatig had gedaan, zoals opgeslagen favorieten in apps, maar verder echt helemaal niets meer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74526167
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

eBuddy staat bij mij gewoon in de Market
Bij mij eerder dus ook, maar nu niet meer. Had ook een app die gewoon "weer" heette..Nederlandstalig..die kan ik ook niet meer vinden..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')