mja ik ga er vanuit dat iedereen zijn eigen theme heeft op zijn mobiel, dus dan is het lastig om vast te houden aan 1 specifieke themequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is toch niet logisch dat alle programma's die standaard bij Android zitten er allemaal zo verschillend uitzien?
Bijvoorbeeld iets als http://code.google.com/p/(...)cripts/sayweather.py zou dan het weer op jouw locatie voorlezen, als ik 't goed begrijp.quote:http://code.google.com/p/android-scripting/
The Android Scripting Environment (ASE) brings scripting languages to Android by allowing you to edit and execute scripts and interactive interpreters directly on the Android device.
Scripts can be run interactively in a terminal, started as a long running service, or started via Locale. Python, Perl, JRuby, Lua, BeanShell, and shell are currently supported, and we're planning to add more.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | __author__ = 'T.V. Raman <raman@google.com>' __copyright__ = 'Copyright (c) 2009, Google Inc.' __license__ = 'Apache License, Version 2.0' import android import weather def say_weather(droid): """Speak the weather at the current location.""" print 'Finding ZIP code.' location = droid.getLastKnownLocation()['result'] addresses = droid.geocode(location['latitude'], location['longitude']) zip = addresses['result'][0]['postal_code'] if zip is None: msg = 'Failed to find location.' else: print 'Fetching weather report.' result = weather.fetch_weather(zip) # Format the result for speech. msg = '%(temperature)s degrees and %(conditions)s, in %(city)s.' % result droid.speak(msg) if __name__ == '__main__': droid = android.Android() say_weather(droid) |
Dat vind ik niet echt slecht nieuws. Je moet het ook in de juiste context zien: uiteindelijk is Donut naar mijn idee meer bedoeld om de G1 nog van een update te kunnen voorzien. Ik vind het volkomen begrijpelijk dat HTC liever gewoon direct naar 2.0 stapt dan via de tussenstap naar 1.6 wat uiteindelijk maar relatief kort op de Hero zou komen te staan maar wat de stap naar 2.0 wél enigszins zou vertragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef elfzesendertig het volgende:
Slecht nieuws, Donut niet voor de Hero:
http://www.androidworld.n(...)-htc-hero-in-europa/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:08 schreef elfzesendertig het volgende:
De aandelen van Garmin en TomTom zijn 20% gedaald na het gerucht/de aankondiging van Google Maps Navigation
Ik heb m in 1 video gezien en vond m vervelend traag reageren.. maar ik heb m maar in 1 video gezien.quote:Ik kijk echt uit naar de Droid. Ik vind het écht een heel mooi toestel. Erg knap ook dat ze hem zo dun hebben kunnen houden mét een toetsenbord. Dit artikel is misschien wel interessant om te lezen:
http://www.nytimes.com/20(...)ies/29moto.html?_r=1
Waar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef HeatWave het volgende:
TVP.
Heb een Sciphone N19 besteld, puur voor de lol om eens met Android te kloten. Ik verwacht er niet heel veel van qua toestel zelf, maar voor 103 euro neem ik de gok.
http://www.iex.nl/nieuws/nieuws_artikel.asp?iNewsID=7654664quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb m in 1 video gezien en vond m vervelend traag reageren.. maar ik heb m maar in 1 video gezien.
[..]
Waar?
Scophone.comquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik heb m in 1 video gezien en vond m vervelend traag reageren.. maar ik heb m maar in 1 video gezien.
[..]
Waar?
Dankje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.iex.nl/nieuws/nieuws_artikel.asp?iNewsID=7654664
Leuk om te testenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scophone.com.
Tis echt een basis ding, geen GPS, geen 3g internet, maar 400Mhz processor, niet al teveel ram, maar op de youtube filmpjes lijkt ie best nog redelijk te presteren.
Die agenda heeft nog wat bugs. Als ik het bovenstaande goed begrepen heb dan is dat een probleem wat al een flinke tijd bekend is en ook bij de bug reports staat. Ik heb ook nog het volgende probleem met de widget:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Leuk om te testen
Trouwens, heb iets leuks ontdekt voor de liefhebbers. (Of jullie hebben t allang al ontdekt maar nog niet hier gepost). Als je naar de Agenda gaat en maand- of weekweergave doet en dan de back-knop indrukt sluit ie de Agenda en wanneer je 'm weer opent is het de normale agendaweergave weer. Maar bij dagweergave doet ie dat niet. Als je de Agenda sluit en later weer terugkomt is t nog steeds dagweergave. Heb t al 2 dagen zo. En je kan gewoon naar morgen, gisteren etc. door heen en weer te gaan met je vinger.
Waarom moet het een bug zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die agenda heeft nog wat bugs. Als ik het bovenstaande goed begrepen heb dan is dat een probleem wat al een flinke tijd bekend is en ook bij de bug reports staat.
Klopt.quote:Ik heb ook nog het volgende probleem met de widget: Als je vanuit je agenda op de home knop drukt en dan weer op widget drukt, dan duurt het behoorlijk lang voordat de agenda opstart.
Dan doet ie bij mij niksquote:Echter, als je de back knop gebruikt in plaats van de home knop, dan start de volgende keer de agenda direct op.
Je moet ook niet vanaf je homescreen terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom moet het een bug zijn?Zou toch best leuk zijn voor de mensen die een dagweergave willen behouden?
[..]
Klopt.
[..]
Dan doet ie bij mij niksJe kunt toch niet vanaf Home back?
Wat was dat verschrikkelijk in de eerste dagen inderdaad. Elke nacht 3, 4 mails krijgen waardoor ik nauwelijks sliep. Ik doe m nu altijd stil. Vanmorgen een smsje om 9 uur ontvangen maar gelukkig niet gehoord want ik had vrijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Fixers het volgende:
Ben nog steeds blij met mijn G1. Met de laatste update (donut?) wat nieuwe handigheidjes ontdekt: vooral de energy-saverwidget. Waarmee je bijzondere verbindingen kan uitschakelen. Heeft me doen overstappen naar g-mails als primaire e-mail account ipv hotmail. Nu kan ik 's nachts gewoon makkelijk de synchronisatie uitzetten. Zit ik niet recht op in mijn bed als ik een e-mailtje krijg.
Wanneer krijgen wij het dan?quote:The first phone to have Google Maps Navigation and Android 2.0 is the Droid from Verizon. Google Maps Navigation is initially available in the United States.
Maar ik wil wel geluidjes als mijn telefoon gaat 's nachts. Voor noodgevallen bijvoorbeeld. Een 419 valt bij mij niet in de categorie noodgevallen. Ik had natuurlijk ook het e-mail in geluidje uit kunnen zetten. Hotmail bekeek ik gewoon via de browser.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef -J-D- het volgende:
Als ik het geluid uit heb staan van de foon, hoor ik geen geluid voor email
Snap niet dat je dan moet overstappen van hotmail naar gmail om dat voor elkaar te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |