Doe je goed. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn magic gaat nu al 3 dagen zonder op te laden mee... het is NIET te geloven
Wie heeft er wat tegen fysieke toetsenborden danquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:27 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat hebben jullie trouwens tegen fysieke toetsenborden? Ik typ er nog steeds sneller mee als op een touchscreen. Niet dat ik de qwerty van mijn Nokia N900 ideaal vind, die van de HTC G1 en Nokia E71 vond ik stukken beter.
Alleen BluesRebel volgens mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wie heeft er wat tegen fysieke toetsenborden dan?
Ik ook niet, wtfquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar
Ik vind ze niet heel erg. Weet wel dat je dan beter kan typen. Maar ik vind de telefoons gewoon veel lelijker erdoor wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alleen BluesRebel volgens mijIk zou een fysiek toetsenbord geen slechte toevoeging vinden, maar ik smacht er ook niet naar eigenlijk. Ik ben erg gewend aan het visuele toetsenbordje.
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef -J-D- het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien dat er een update beschikbaar is op je foon?
Krijg je automatisch een melding daarvan?
Ik vraag me af of we op de Hero überhaupt 1.6 binnen gaan krijgen. Ik zou het niet raar vinden als we over een tijdje (een lang tijdje weliswaar ...) een update krijgen naar 2.0.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef Incolumis het volgende:
heb mijn hero al 2 maand, mijn vriendin heeft de Magic sinds 3 dagen, en zij heeft 1.6 sinds gister
De grap is dat HTC wel een 1.6 met Sense heeft, namelijk die voor de Tattoo. Het kan toch niet al te lastig zijn om dan een Hero versie te maken lijkt mequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef gday het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we op de Hero überhaupt 1.6 binnen gaan krijgen. Ik zou het niet raar vinden als we over een tijdje (een lang tijdje weliswaar ...) een update krijgen naar 2.0.
Even offtopic. Had je me al toevevoegd @ msn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.gsmarena.com/s(...)ialdom-news-1207.php
http://www.sonyericsson.com/whatsnext/
Hij zit eraan te komen. Lijkt echt wel een meesterlijk ding te worden
Oh ja, was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Even offtopic. Had je me al toevevoegd @ msn?
Thanks, het hoeft niet zo lang te duren hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja, was ik ff vergetenIk heb vanmiddag waarschijnlijk wel tijd. Moet nu weg namelijk. Ik zal je in ieder geval even toevoegen
Snap t niet...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Goed nieuws! Android 2.0 wordt ondersteund door de SDK:
http://android-developers(...)-support-in-sdk.html
Android 2.0 Highlights:
http://developer.android.com/sdk/android-2.0-highlights.html
Je hebt wel de Donut-versie geïnstalleerd en je ziet m wel in instellingen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef makkie88 het volgende:
hmm, nu met 1.6 op mijn magic krijg ik die hero toetsenbord niet meer aant werk,de oude verwijderd, nieuwe versie geinstalleerd. maar krijg m helemala niet meer voor, kan em wel instellingen vinden enzo maar andere tbmeer mensen?
maar hijs wel ECHT snelller
jaa nice,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je hebt wel de Donut-versie geïnstalleerd en je ziet m wel in instellingen?
Je oude toetsenbord moet even tevoorschijn komen, dan druk je die knop linksonder in op het oude toetsenbord en hou je ingedrukt, dan krijg je 1 of 2 opties en bij één staat iets met 'invoeg...' waar je het toetsenbord kan veranderen. Kies je HTC toetsenbord. Dan moet het toetsenbord van je scherm en roep je m weer opnieuw op zodat de nieuwe komt.
Je moet sowieso dan eerst niks aan de instellingen veranderen maar eerst opnieuw opstarten zodat je Nederlands krijgt.
Hopelijk is t duidelijk
Je moet m ook niet bij de instellingen op Nederlands zetten (kan ook niet). Hij staat standaard op Engels als je m hebt opnieuw geïnstalleerd. Dan reboot je je telefoon en staat ie automatisch op Nederlands (hij staat er niet echt op maar hij staat dan niet meer op Engels en Nederlands is dan de taalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef makkie88 het volgende:
[..]
jaa nice,
tis me gelukt.. k wist niet dat er onder die knop een instellingenmenu zat, hopelijk issie nederlands, ff testen
edit:
Kut, engels.. opnieuw installeren dan maar
edit2:
kut nogsteeds engels, weet iemand hoe ik dit nederlands krijg? is er een nederlands taalmenu?
of opnieuw installeeeren en dan telefoon restarte? doe ik dat wel
godverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je moet m ook niet bij de instellingen op Nederlands zetten (kan ook niet). Hij staat standaard op Engels als je m hebt opnieuw geïnstalleerd. Dan reboot je je telefoon en staat ie automatisch op Nederlands (hij staat er niet echt op maar hij staat dan niet meer op Engels en Nederlands is dan de taal) Niet meer aan de taalinstellingen kloten dan
Huhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
godvert werkt niet.. na het er af halen en opnieuw installeren en daarna rebooten staatie nog op engels... pfff..
verder bestaat er niet een nederlands taalpaket en of alleen een icoon
uiteraard staat mijn telefoon op nederlands,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh
Maar je snapt wel wat ik bedoel? Dat ie sowieso op Engels blijft staan.. je moet alleen gaan typen en dan zie je wel dat ie op Nederlands staat.
Werkt bij mij altijd. (Je telefoon staat ook op Nederlands neem ik aan.)
Dan weet ik echt niet wat je nog kan proberen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef makkie88 het volgende:
[..]
uiteraard staat mijn telefoon op nederlands,
maar ook als ik typ zie ik verbeteringen naar engelse woorden
Dat doet het standaardtoetsenbord toch vooral? Ik vind de HTC IME veel beter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Ik word er zo moe van dat het toetsenbord automatisch mijn woorden verbeterd. Als ik een woord typ, en hij 'denkt' dat het een ander woord moet zijn dan plaatst hij dat gelijk.
Krijg dat ook niet uitgeschakeld in het menu. Ook niet als ik 'Voorspelling' of 'Woordaanvulling' uitschakel.
Bekend probleem?
HTC IME ken ik niet. Eens zien of die er standaard opzit of apart geinstalleerd moet worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet wat je nog kan proberen...
[..]
Dat doet het standaardtoetsenbord toch vooral? Ik vind de HTC IME veel beter.
Maar ipv spatie te drukken kun je toch ook op t woord drukken bovenin?
HTC IME is het toetsenbordje wat bij Sense zit. Die heb jij al als het goed isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
HTC IME ken ik niet. Eens zien of die er standaard opzit of apart geinstalleerd moet worden.
En wat betreft dat tweede heb je gelijk, maar dat is dus gewenning.
Ik heb dat uitgeschakeld via Lokaal & Tekst (o.i.d.) geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie deze via google en die heb ik idd.
Maar daarbij vervangt hij mijn ingetypt woord dus gelijk door het woord dat hij er van wil maken. Erg irri als ik dat woord niet bedoel, en dat is nogal eens het geval.
Ik zal nog eens zoeken, maar kan me niet herinneren deze optie ergens gezien te hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld via Lokaal & Tekst (o.i.d.) geloof ik.
Het is toch niet logisch dat alle programma's die standaard bij Android zitten er allemaal zo verschillend uitzien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:08 schreef Incolumis het volgende:
is toch in windows ook niet? veel programma's hebben ook een eigen UI
Nou, alle dure navigatiesoftwarefabrikanten kunnen het wel schudden denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef gday het volgende:
Mensen, het is zo ver!
Announcing Google Maps Navigation for Android 2.0
Dat konden ze al...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, alle dure navigatiesoftwarefabrikanten kunnen het wel schudden denk ik.
Ik niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef warmbloedig het volgende:
Er komt ruis uit mijn Magic. Ik kan het alleen horen als ik mijn oor tegen de speaker aan de achterkant houd![]()
heeft iemand anders dit ook??
WIN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef gday het volgende:
Mensen, het is zo ver!
Announcing Google Maps Navigation for Android 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |